حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا دروید (Motorola Droid) جدید؛احتمالا از ویژگی شارژ بی سیم بهره ببرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

به رغم آنچه که شایعات می‌خواست باور کنیم که در اوایل این هفته دستگاهی به نام Droid معرفی نمی‌شود و به جای آن شاهد پرده برداری از (Moto X Style،Moto G (2015 و Moto X Play خواهیم بود که چنین اتفاقی نیز افتاد؛ اما وقتی ذکر شود که موتو ایکس پلی در آمریکا منتشر نخواهد شد و موتورولا حرف از انتخاب‌های بیشتری در امسال برای این منطقه بزند، به این معنی است که دروید های جدیدی در راه هستند. با ترنجی همراه باشید.

ما شاهد یک پنل پشتی هستیم که گفته می‌شود متعلق به Motorola Droid جدید است. مانند سال قبل و Droid Turbo، مدل جدید نیز از ویژگی شارژ وایرلس بهره می‌برد. متاسفانه در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که از دروید جدید داریم.

New-Motorola-Droid-2015-03

New-Motorola-Droid-2015-01

New-Motorola-Droid-2015-02

در عکس‌های بالا پنل پشتی موتو دروید و همچنین عکسی از پنلی که قبلاً درز کرده بود (به نوعی شبیه به پنل پشتی Moto X Style است، گرچه که به طور واضحی الگوی آن‌ها فرق دارند) را شاهد هستیم.

هنوز تاریخ دقیقی از معرفی موتورولا دروید جدید در دسترس نیست. در هر صورت، این گوشی مانند مدل‌های قبلی منحصراً توسط Verizon در آمریکا فروخته خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Upcoming-Motorola-Droid-will-likely-feature-wireless-charging_id72160″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

موتورولا واقعا امسال گل کاشته!!!از اون ۳تا گوشیش خیلی خوشم اومده!!!واقعا ازش انتظار همچین گوشی هایی رو نداشتم!!! :wacko:

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....