حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

۱۰ میلیون مشترک در اپل‌موزیک نتیجه یک ماه فعالیت اپل

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

باز هم موفقیتی جدید از سوی اپل در زمینه موزیک؛ از زمان رونمایی اپل موزیک و اجرای این سیستم در iOS 8.4 تا همین لحظه که شما خبر را می‌خوانید، بیشتر از ۱۰ میلیون مشترک در اپل‌موزیک ثبت نام کرده است و روزانه از ان استفاده می‌کنند. در ادامه همراه باشید.

براساس گزارش های منتشر شده به نظر می رسد سرویس موسیقی اپل‌موزیک شروع بی نظیری داشته است. با عددی بسیار سرسام آور و عجیب رو به رو هستیم. منبع رسمی این صحبت ها را تایید یا رد نکرده است بلکه این ارقام توسط شخصی داخل اپل موزیک منتشر شده است. به نظر من نباید به این آمار به صورت مستقیم نگاه کرد زیرا به احتمال زیاد پس از گذشت سه ماه ریزشی خواهد داشت. دلیل این کاهش، مدت زمان تست اپل موزیک است. شما برای استفاده از اپل موزیک باید حساب خود را شارژ کنید اما در زمان ثبت نام به مدت سه ماه هیچ هزینه‌ای کم نخواهد شد. پس از گذشت این بازه اگر تمایل داشتید سرویس خود را تمدید خواهید کرد یا می‌توانید کلا آن را لغو کنید. هزینه برای هر ماه به صورت جداگانه پرداخت می‌شود. به همین دلیل باید آمار رسمی کاربران را در ماه دیگر ببینیم.

با توجه به امکانات بالای اپل موزیک و وجود آن به عنوان جز اصلی سیستم عامل و وجود آهنگ ها و موزیک ویدئو های اختصاصی، اپل موزیک را یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن در iOS تبدیل کرده است. نظر شما چیست؟ آیا از این سرویس استفاده می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.cnbc.com/2015/07/28/apple-music-hits-10-million-subscribers-report.html” background=”#06a570″]cnbc[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MILAD1986

من که راضی نیستم اپل روی آرمانهای استیو جابز پا گذاشته
رابط کاربری ios 5 زمان استیو جابز عالی بودش
باتری آیپد مافوق تصور بود و روشنایی تصویرش خیره کننده
هر شخصی براحتی با رابط کاربری قدیمی ios کار میکرد چون بر اساس سبک اسکومورفیسم بود
ولی حالا تو همه چیز گند زدن
حتی دارن فروشگاه فیزیکی اپل را هم گند میزنند
اپل بدون استیو جابز در حال غرق شدن هست و تنها وقتی متوجه وخیم بودن اوضاع میشوند که تو حلقشون آب برود B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....