حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اشتباهی از Flipkart: نسل سوم موتورولا موتو جی (Moto G) در دو نسخه عرضه می‌شود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

 اگر با ترنجی همراه بوده باشید چندین رندر و عکس از نسل سوم گوشی Moto G را مرور و بررسی کردیم، حال یک خرده فروش هندی به نام Flipkart پا را فراتر از این‌ها گذاشته و در حالی که هنوز موتورولا اقدامی برای معرفی رسمی Moto G نکرده است، یک لیست از مشخصات این گوشی را در برنامه خود نمایان ساخته است.در ادامه همراه باشید.

این لیست وجود دو نسخهٔ مختلف از نسل سوم گوشی Moto G را تأیید می‌کند که یکی با ۱GB رم،۸GB حافظه داخلی و دیگری که در کنار جعبه از آن عکس گرفته شده با ۲GB رم و ۱۶GB حافظه داخلی است.

برای سایر مشخصات می‌توان به داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت شده و دارای رزولوشن ۷۲۰ است، چیپست Snapdragon 410 با پردازنده چهار هسته ای ۱٫۴ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 306، یک دوربین ۱۳MP در پشت ویک دوربین ۵MP در جلو که آماده برای سلفی‌های شماست اشاره کرد. تأمین انرژی همهٔ این‌ها بر دوش یک باتری ۲۴۷۰mAh است. این گوشی‌ها با اندروید ۵٫۱٫۱ همراهی می‌شوند. طبق این لیست به اشتباه منتشر شده از Flipkart برای داشتن این گوشی‌ها باید چیزی معادل ۱۸۷ دلار امریکا را از جیب‌های مبارک خود خرج کنید.

موتورولا در ۲۸ جولای (۶ مرداد) رویداد رسانه ای را برگزار خواهد کرد،انتظار می‌رود که یکی از گوشی‌های جدید پرده برداری شده توسط موتورولا نسل سوم Moto G باشد.

Third-generation-Motorola-Moto-G-appears-on-Flipkart

Third-generation-Motorola-Moto-G-appears-on-Flipkart (1)

Third-generation-Motorola-Moto-G-appears-on-Flipkart (2)

Third-generation-Motorola-Moto-G-appears-on-Flipkart (3)

 

نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟

[su_button url=”#http://www.phonearena.com/news/Third-generation-Motorola-Moto-G-listed-by-mistake-on-Flipkart-confirms-two-variations-are-coming_id71959″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Just Sony ONLY(فقط سونی)

با وجود میانرده های فوق العاده سونی دیگه کی میاد از برند موتورولا لنوو بخره :scratch:
واقعا جای تعجب داره :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....