حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس هایی از گلکسی اس ۶ مینی : رونمایی در کمتر از سه هفته دیگر؟

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

امروزه اهمیت یک نسخه کوچک‌تر از پرچمداران بر هیچکس پوشیده نیست، چنین به نظر می‌رسد که تولیدکنندکان نیز این مهم را به خوبی درک می‌کنند. متاسفانه، در بسیاری از موارد، انواع نسخه‌های کوچکترپرچمداران به صورت قابل توجهی از داشتن سخت افزاری ضعیف رنج می‌برند تنها استثنا را می‌توان نسخه‌های کامپکت سری زد سونی مثال زد.در ادامه همراه باشید.

پس از ارائه Galaxy S6 و Galaxy S6 edge، سامسونگ در مورد نسخه‌های اکتیو و مینی این پرچمداران با بدنه‌های ساخته شده از فلز و شیشه صحبت زیادی نکرد بود. بهرحال نسخه اکتیو تأیید شد و پا به دنیای واقعی گذاشت. اما نسخه مینی چه می‌شود؟! تا کنون هیچ حرفی درمورد توقف تولید این نسخه به میان نیامده است اما تا به این تاریخ نیز اطلاعات زیادی از این سوگلی کوچک درز نکرده بود.

خب، به نظرمی رسد که نسخه مینی گلکسی اس ۶ وجود خواهد داشت، در واقع خیلی زود شاهد به بازار آمدن آن نیز خواهیم بود! با عکس‌هایی که از این جنگجوی کوچک به دست ما رسیده است، با اینکه عکس‌ها کمی تاریک و بی کیفیت هستند، به راحتی می‌توان شبیه بودن زبان طراحی آن به خواهر و برادر بزرگ‌تر خود را تأیید کرد. ما هیچ دلیلی برای جعلی بودن این خبر و عکس‌ها نداریم و تا خیر انتشار را می‌توان تا حدودی مانند فاصله انتشار پرچمداران سال کذشته یعنی اس ۵ و اس ۵ مینی دانست. با اینحال به عنوان شایعات اولیه زیاد به آن تکیه نمی‌کنیم.

ما هیچ اطلاعاتی دررابطه با نوع سخت افزار استفاده شده دراین گوشی نداریم، گرچه که شایعات خبر ازداشتن پردازنده Snapdragon 808، رم ۲ گیگابایتی، صفحهٔ ۴٫۶ یا ۴٫۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ و دوربین ۱۵ مگاپیکسلی می‌دهند. ما فقط می‌توانیم حدس و گمان‌هایی در مورد تاریخ عرضه آن بزنیم، هرچند که ساخت گوشی مراحل نهایی خود را طی می‌کند، زیاد متعجب نخواهیم شد اگر در حوالی ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد ماه) از این گوشی پرده برداری شود، زمانی که ما منتظر رونمایی Galaxy Note 5 و Galaxy S6 edge plus  خواهیم بود.

عکس های بیشتر :

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos (2)

 

Samsung-Galaxy-S6-Mini-leaked-photos (1)

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S6-Mini-pictures-surface.-Scheduled-for-August-release_id71946″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

آقای خیاط ورودتونو به جمع نویسندگان ترنجی تبریک میگم :rose:

galaxy

دوربین پوزنده؟؟؟!!!

HEDAYAT

به قول shahspik,؛)
خوش آمدید آقای خیاط، همه نویسنده های ترنجی
مثل خود سایت عالی هستند
انشاا… (حتما همینطوره) شما هم هستید ؛)

مچکر از زحمات شما

حبیب

باز سامی جونم خواب نما شد و احساس مسئولیتش گل کرد! احساس مسئولیتت در قبال همه ی سلیقه ها، منو کشته!

saber133

پدر مارو در اوردی جون مادرت بسهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بسههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه به قران خسته شدیم جون مادرت یک روز گوشی معرفی نکن

حسین

:whistle:

ahmadM2

بابا اینقدر ایراد نگیرید
اگه با این مشخصات باشه خیلی هم خوبه
اسنپ ۸۰۸ با صفحه ۷۲۰ و اندازه ۴٫۷ هم بسیار قوی هست و هم اندازه مناسبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....