حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارشی کوتاه: Aero یک اسمارت‌فون نخواهد بود بلکه فبلتی جدید از سوی اچ‌تی‌سی است

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

منتظر رونمایی از شاهکار اچ‌تی‌سی هستیم. این شرکت درصدد رونمایی از دستگاهی جدید در نیمه دوم سال جاری است. بر اساس اخباری که تاکنون بر آن استناد می‌کردیم این دستگاه تحت عنوان Aero قرار بود بازطراحی شود و مشخصات بسیار خوبی را داشته باشد. همانند پرچمداری دوم بر روی آن حساب باز کرده بودیم اما اکنون گزارشی از ویتنام منتشر شده است که باید در مورد ورود افسانه‌ای Aero کمی شک کنیم. در ادامه همراه باشید.

HTC Vietnam این مورد را بیان کرده است که Aero قرار است نقش فبلت را در نیمه دوم سال اجرا کند. این بدین معنی خواهد بود که گویا شرکت‌های اندرویدی تصمیم دارند نیمه اول سال را به رونمایی از اسمارت  فون و نیمه دوم دیگر را به فبلت اختصاص دهند. اگر چنین باشد، شهریور ماه امسال را باید “فبلتستان” نام‌گذاری کنیم زیرا بیشتر شرکت ها فبلت هایی را رونمایی می‌کنند. در این گزارش اضافه شده است که Aero قرار است در کتار طراحی خود سخت افزاری بسیار ارتفا یافته نیز داشته باشد علاوه بر این قابلیت های نرم افزاری زیادی نیز باعث خواهد شد معنی فبلت کاملا لمس شود.

فروش اچ‌تی‌سی وان ام ۹ اصلا مناسب نبوده و این شرکت گزارش مالی خوبی را منتشر نکرده است برای همین باید اسمارت‌فونی دیگر را به این میدان جهانی معرفی کند یا می‌تواند در سکوت کامل اول سال آینده را طوفانی آغاز کند. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-HTC-to-release-a-phablet-following-the-Aeros-launch_id71941″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

باو عجب شهریور داریم امسال.
جون میداد مایکی هم ۹۵۰xl رو معرفی میکرد.

mehrdadi

طرف تو عکس مطلب، چرا گردنش اینقدر درازه! :scratch: 🙂

حبیب

شاهکار جدید htc بدون قلم؟!
فبلت بدون قلم برام غیرقابل تحمله!

حسین

اگه این طوره نظر حبیب جان رو در مورد نوکیا ۱۵۲۰ می خوام بدونم ؟؟!!!
فک کنم همچین غولی نبودن یه قلم خیلی براش عیب نباشه !!!

حبیب

البته که ۱۵۲۰ شاهکاره! ولی بازم نبود قلم احساس میشه!
این نظر شخصی بنده هستش که وقتی گوشی با سایز بزرگ میخرم، باید قلم همراش باشه!
البته باید اعتراف کنم که نوت۴ منو به این عقیده رسوند. :rose:

REZA

به به.من که نمیتونم بخرم.مبار هرکی که میخره :rose:

حسین

آقای مخملی سایت دیجی کالا تو یه خبر در همین مورد ادعای دیگه ای کرده و گفته این فبلت که شما ازش خبر گذاشتین جدا از گوشی اچ تی سی آئرو هست !!! و شاید نسخه بزگ شده ی آئرو باشه !!

http://www.digikala.com/News/News-7973/HTC-Aero-%D9%8A%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1-%D9%86%D9%8A%D8%B2-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....