حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر رسمی موتو جی (نسل سوم) لو رفت؛ صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی و ۲ گیگابایت رم تایید شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تاکنون شایعات زیادی درمورد گوشی جدید موتورولا با نام موتو جی (نسل سوم) شنیده‌ایم. در روزهای گذشته، مشخصات و تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز کرد و اکنون تصویر رسمی این گوشی به همراه مشخصات آن لو رفته است. این گوشی به عنوان یک گوشی میان‌رده از سوی شرکت موتورولا در کنار موتو ایکس که یک گوشی بالارده محسوب می‌شود، عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

gsmarena_001

گویا این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل مجهز خواهد شد. شاید کمی باور این موضوع سخت باشد چرا که شایعات مربوط به این گوشی به صفحه‌نمایش ۵ اینچی اشاره‌نکرده بودند. مجهزشدن این گوشی به یک صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌دی، یک ارتقاء خوب برای این گوشی به حساب می‌آید.

گفته می‌شود که موتو جی (نسل سوم) به ۲ گیگابایت رم، پشتیبانی از Cat.4 LTE، یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی ادرنو ۴۰۵ مجهز خواهد شد. احتمالا پردازنده مورد استفاده بر روی این گوشی، اسنپدراگون ۶۱۰ باشد اما از طرفی، احتمال داده می‎‌شود که این گوشی به یک پردازنده اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز مجهز شود.

حافظه ذخیره‌سازی داخلی موتو جی، ۸ گیگابایت خواهد بود که توسط میکرواس‌دی قابل ارتقاء است. Digitec که اطلاعات مربوط به موتو جی را لوداده است، می‌گوید این گوشی به یک باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپری مجهز خواهد شد. گویا ابعاد این گوشی نسبت به نسل قبلی موتو جی تغییری نکرده است

قیمت این گوشی، ۲۴۵ دلار (۲۲۴ یورو) خواهد بود که از گران‌تر از نسل‌های قبلی موتو جی است. موتو جی (نسل سوم) به صورت رسمی در ۲۸ ژولای (۶ مرداد) از سوی موتورولا معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/moto_g_3rd_gen_gets_listed_by_another_retailer_official_images_outed-news-13166.php” background=”#0fc5b7″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

قیمتش عالیه البته نه واسه ما

Dontbon

امیدوارم موفق باشه :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی