حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالاً در پی مشکلات سال جاری برای کوالکام ، نزدیک به ۴۰۰۰ کارمند اخراج شوند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

سالی که در آن قرار داریم، سالی پر فراز و نشیب برای کوالکام بود البته فعلا در قسمت “نشیب” قرار داریم تا فراز زیرا هنوز قدرت اصلی شرکت خود نمایی نکرده است و هر چه بوده، تحت الشعاع قرار گرفتن پردازنده های چیپست اسنپدراگون توسط گرمای تولیدی به شمار رفته است. به نظر می‌رسد این شرکت سیاستی جدید را پیش گرفته است و برای کاهش هزینه و در نهایت سرمایه گذاری در بخش های دیگر، قرار است نزدیک به ۴ هزار کارمند خود را اخراج کند. در ادمه همراه باشید.

سامسونگ امسال توانست به جای این که سکوی پرتابی از لجاظ برندی برای کوالکام باشد، بتواند این شرکت را ضربه فنی کند. ضربه‌ای که از لحاظ اعتباری ایگزینوس ۷۴۲۰ به اسنپدراگون ۸۱۰ وارد کرد بسیاری از فروش شرکت را منحرف کرده اما اکنون کوالکام تصمیم گرفته است در واحد‌هایی صنعتی برای تحقیق و توسعه محصول در اروپا سرمایه گذاری کند. این سرمایه گذاری به نظر می‌رسد در واحد های تولیدی چین نیز برنامه ریزی شده باشد به همان دلیل قرار است مقداری از هزینه های جاری را کم کند.

بر اساس اخبار منتشر شده موجودی خالص شرکت در حدود ۳۲ میلیارد دلار به صورت نقد خواهد بود. با توجه به این که شرکت نه بدهی مالیاتی یا بانکی ندارد، برای جبران کاستی هایی که می‌توانست در سال جاری به عنوان نقطه عطف شناخته شود قرار است چنین سرمایه گذاری‌هایی انجام شود. قربانی اصلی جاه‌طلبی شرکت نیز ۴ هزار کارمندی هستند که به نظر می‌رسد بزودی با شرکت خداحافظی خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا در سال بعد شاهد رشد شرکت خواهیم بود یا به نظر می‌رسد میدان را خالی کرده باشد؟ باید صبر کنیم!

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Qualcomm-may-sack-4000-employees-spin-off-its-chipset-making-operation_id71756″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

چارتا مهندس اشتباه میکنن ، جوابشو باید ۴ هزار تا کارمند بدبخت بدن :negative:

Mehdi_tr74

۴۰۰۰ تا خیلیه واقعا
جدا تو این موقعیت زمانی اصلا جای خطا کردن نیست. دوره ی ازمون و خطا تموم شد
یعنی هر شرکتی بخواد یه اشتباه کوچیک بکنه، معلوم نیس اخر و عاقبتش چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....