حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل برای کشور چین منتشر شد

بنچمارک AnTuTu، یک بنچمارک جامع است. در این پلتفرم، چهار بخش از گوشی تست می‌شود. پردازنده‌ مرکزی و گرافیکی، سرعت و توانایی حافظه‌ها و عملکرد نرم‌افزاری در امتیازدهی این بنچمارک، ملاک قرار داده می‌شوند. به تازگی رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل منتشر شده است. این لیست برای گوشی‌های کشور چین تهیه شده است. در ادامه به این رتبه‌بندی‌ها که به دو گروه پرچمداران و میان‌رده‌ها تقسیم شده‌اند، می‌پردازیم.

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل: پرچمداران

به گزارش Gadget Tendency، بنچمارک AnTuTu لیست برترین گوشی‌های ماه آوریل را از نظر عملکرد سخت‌ افزاری و نرم افزاری منتشر کرده است. این لیست، مخصوص گوشی‌های تست شده در خاک چین می‌باشد. همان‌طور که مستحضر هستید، انتوتو بنچمارک، هر ماه لیست برترین گوشی‌ها را از نظر عملکرد منتشر می‌کند. به طور مثال، ماه گذشته شاهد انتشار لیست بیشترین امتیازات کسب شده در بنچمارک AnTuTu در ماه مارس بودیم.

 

بالاترین امتیاز Antutu گوشی های اندرویدی : مارس ۲۰۲۱

 

خب، حال بیایید ببینیم این لیست از چه قرار است و اعضای آن از چه گوشی‌هایی تشکیل شده‌اند. اول از لیست پرچمداران شروع می‌کنیم.

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل

در هر دو لیست، ده گوشی با بالاترین میانگین امتیاز کسب شده در ماه آوریل، قرار گرفته‌اند. تمامی این تست‌ها در ورژن جدید انتوتو، یعنی AnTuTu V9 انجام شده‌اند. بنابراین، روش و میزان امتیازدهی در نسخه جدید این اپلیکیشن، متفاوت است. در این بخش، تمامی گوشی‌های لیست از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ استفاده می‌کنند. ظاهراً گوشی‌های مجهز به تراشه‌ Kirin 9000 با تغییر روش نمره دهی انتوتو از لیست حذف شده‌اند و با گوشی‌های مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام، جایگزین شده‌اند. در رتبه اول این جدول، پرچمدار بلک‌ شارک، یعنی بلک شارک ۴ پرو قرار گرفته است. امتیاز ٨۶٠,۴۶٧ توسط نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی این گوشی کسب شده است. بنابراین قهرمان این ماه AnTuTu، پرچمداری از بلک شارک است. قرار گرفتن نسخه‌ای از یک گوشی، به معنای بیشتر بودن امتیازات آن می‌باشد.

در رتبه دوم و سوم نیز گوشی‌های پرچمدار اوپو و نوبیا قرار دارند. گوشی Find X3 Pro با نسخه ١٢/٢۵۶، موفق به کسب امتیاز ٨٣١,٨٠١ است. پرچمدار نوبیا RedMagic 6 Pro نیز در نسخه ١٢/٢۵۶، میانگین امتیاز ٨٢٨,۶۴٩ را به دست آورده است. وان‌پلاس ٩ پرو نیز در نسخه ٨/٢۵۶ با امتیاز ٨٢۶,٠٠۴ در رتبه چهارم قرار گرفته است. رتبه پنجم و ششم به ترتیب در اختیار گوشی‌های Lenovo Legion 2 Pro و ویوو X60 Pro Plus قرار دارند. هر دو گوشی به ١٢ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی مجهز هستند. پرچمدار لنوو امتیاز ٨٢١,۵٧١ و پرچمدار ویوو، امتیاز ٨١۵,٨٨۴ را کسب کرده است.

آیکو ٧، پرچمدار iQOO نیز امتیاز ٨١۵,۵٨٩ را در نسخه ١٢/٢۵۶ گیگابایتی به دست آورده است. در سمتی دیگر، وان‌پلاس ٩ در نسخه ٨/١٢٨، امتیاز ٨٠٩,٧٠٣ را کسب کرده است. این گوشی رتبه هشتم جدول را کسب کرده است. در نهایت رتبه نهم و دهم این جدول به دو گوشی پرچمدار شیائومی از سری Mi 11 اعطا شده است. دو گوشی Mi 11 Ultra و Mi 11 با مشخصات سخت‌افزاری مشابه، در رتبه‌های نهم و دهم مستقر شده‌اند. امتیاز Mi 11 Ultra برابر با ٨٠٨,١٣١ و Mi 11 برابر با ٨٠١,٩٠٠ است. خب، این هم از لیست پرچمداران! در این لیست، پنج گوشی متعلق به هلدینگ BBK و سه گوشی مرتبط با شیائومی هستند. در ادامه به لیست برترین گوشی‌های میان‌رده‌ انتوتو نیز خواهیم پرداخت.

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل: میان‌ رده‌ها

در دومین لیست، بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل متعلق به گوشی‌های میان رده می‌باشد. در ادامه ببینیم چه گوشی‌هایی موفق به قرارگیری در این لیست شده‌اند.

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل برای میان‌رده‌ها

رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل برای میان‌رده‌ها

فاتح رتبه اول جدول، گوشی Redmi 10X 5G با تراشه‌ ٧ نانومتری Dimensity 820 می‌باشد. این گوشی با ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه‌ داخلی به میانگین امتیاز ۴۵۵,٨٣٨ در نسخه نهم AnTuTu دست یافته است. در رتبه دوم، iQOO Z3 با تراشه‌ اسنپدراگون ٧۶٨جی قرار دارد. نسخه قرار گرفته در این لیست، این گوشی از ٨ گیگابایت حافظه رم و ٢۵۶ گیگابایت بهره مند بوده است. امتیاز آیکو Z3 معادل ۴۴٧,۶٠٨ می‌باشد.

اما رتبه سوم تا هشتم مربوط به دستگاه‌های هوآوی و آنر می‌باشد. گوشی‌هایی که در رتبه سوم تا ششم هستند، از تراشه Kirin 985 برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کنند. همچنین تمام این گوشی‌ها، از ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند. دو گوشی نوا ٨ پرو و آنر ٣٠ به ترتیب امتیازهای ۴۴٢,٩۴۴ و ۴٣٨,٨۶٣ را به دست آورده‌اند. امتیاز ۴٣٨,٠٢٣ متعلق به نوا ٨ و امتیاز ۴٣۶,٢٨۵ نیز متعلق به نوا ٧ می‌باشد. رتبه هفتم و هشتم این لیست در اختیار دو گوشی آنر ایکس ١٠ با امتیاز ۴١٨,۶٣٢ و Nova 7 SE با امتیاز ۴٠٨,٩۶۶ تعلق دارد. آنر ایکس ١٠ و Nova 7 SE از تراشه میان رده Kirin 820 بهره‌مند هستند.

در نهایت، رتبه نهم و دهم نیز برای گوشی ردمی نوت ٩ پرو ۵جی و رینو ۵ ۵جی در نظر گرفته شده است. میانگین امتیاز نماینده ردمی، برابر با ۴٠٢,٠۶٠ و امتیاز نماینده اوپو، برابر با ۴٠١,٠۴۵ است. نوت ٩ پرو ۵جی تراشه اسنپدراگون ٧۵۰جی را در خود دارد. این گوشی با نسخه ٨/٢۵۶ گیگابایتی این میانگین امتیاز را کسب کرده است. رینو ۵ ۵جی هم از تراشه اسنپدراگون ٧۶۵جی با ٨ گیگابایت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی بهره برده است. اما نکته جالبی که باید در مورد این رتبه بندی بدانید، این است که صدرنشینان هر دو لیست، در لیست ماه قبل هم صدرنشین بوده‌اند. این موضوع، نکته جالبی است. همچنین هر دو دستگاه مذکور، متعلق به شیائومی هستند.

نظرتان در مورد این دو لیست چیست؟ آیا این رده بندی را قبول دارید؟ به نظرتان کدام گوشی در رتبه بندی بیشترین امتیاز AnTuTu در ماه آوریل، جذابیت بیشتری دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
xiaomi mi mix4

همه اینها در یک نگاه است . اما قدرت واقعی در mi ui13 تکمیل‌تر خواهد شد تا بیشتر اینهایی که فکر میکن گوشی گران قیمت خوب است تفهیم عقلی شوند..

V800B

اختلاف ۶۰ هزار تایی اونم در حالی ک ی پردازنده دارن 🤨

Milad7

همشون موقع بنچمارک گیری اورکلاک میشن!!!

Mahdi

ولی این لیست پرچمداران رو اصلا خوشم نمیاد ، کاش اسنپدراگون جدید مشکلات ۸۸۸ رو نداشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️