حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس پدفون جدید با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در راه است

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

سری پدفون ایسوس یکی از محبوب‌ترین و البته خلاقانه ترین محصولات کمپانی ایسوس تا به این تاریخ است. حال شایعه شده است که نسل جدید این محصول به نام PadFone S2 با پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۰ وارد بازار خواهد شد. در حقیقت شاید این اولین محصول ایسوس باشد که با چنین پردازنده ای عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

این محصول در حقیقت یک تبلت است که در قلبش یک اسمارت‌فون جای گرفته است، یا شاید هم یک اسمارت‌فون که تبلتی به دنبال آن است! در کل از دید ما این دستگاه محصولی نوآورانه است. حال بر اساس گزارش‌های جدید پدفون جدید که پدفون اس۲ نام دارد در ماه مارس سال ۲۰۱۶ میلادی یا به عبارتی اسفند ماه سال ۹۴ عرضه خواهد شد و یکی از اولین محصولاتی خواهد بود که از پردازنده جدید اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات محصول می‌توان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع QHD و ۳ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

همچنین گفته شده که این محصول در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این دستگاه به احتمال زیاد از یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو استفاده کند. داک این اسمارت‌فون که در حقیقت همان تبلت است دارای یک صفحه نمایش ۱۰ اینچی QHD و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپری خواهد بود. به محض پخش شدن اخبار جدید درباره این محصول شما کاربران عزیز ترنجی را مطلع خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ آیا این محصول می‌تواند یک محصول فوق‌العاده در بین رقبا باشد؟

[button url=”http://www.geeky-gadgets.com/asus-padfone-s2-with-snapdragon-820-to-launch-next-year-21-07-2015/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]Geeky-Gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali SONY

احتمالا از دوربین ساخت سونی هم استفاده میکنه با توجه به ۲۰٫۷ MP
و صفحه ساخت JDI

mehdi252525

دوستان سلام.من دیشب کامنتی گذاشتم که بین لومیا۶۴۰ایکس ال و نوکیا ۷۳۵ موندم.یکی از دوستان بابت فارسی بودن راهنماییم کرد و گفت ۶۴۰ رو بگیر.اما هنوز بین این دو موندم.چکااااااااااااار کنم.دئربین واسم مهمه.تو رو خدا بیشتر کمکم کنید.

Shahspik

همه لومیاها فارسی دارن. ۶۴۰ ایکس ال فبلته. بزرگتره و جدیدتره. اگه میتونی با بزرگیش کنار بیای بنظرم ۶۴۰ ایکس ال بگیر اگه نه که ۷۳۵ بهترین انتخابه.

پویا رحمانی

درود بر شما
بنده گوشی ۶۴۰ XL دارم و از لحاظ فارسی بودن هیچ مشکلی نداره هرچند که برای من استفاده ای نداره این موضوع. در مورد این مدل خیالتون راحت باشه. راجع به ۷۳۵ اطلاع دقیقی ندارم
بدرود

arabian men

آندروید ۵٫۱٫۱ رو سونی منتشر کرد خبرشو بزار ترنجی :yahoo:

galaxy

اقا اصلاح کن اول بخون بعد پست کن
صفحه نمایش اینچی از نوع QHD و ۳ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs