حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید M تحت نام اندروید ۶ عرضه خواهد شد یا اندروید ۵٫۲ ؟

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

دو سوال همیشگی ما را به یاد بیاورید. M حرف اول چه کلمه ای است؟ و اینکه اندروید جدید به شماره مدل ۶٫۰ خواهد بود یا ۵٫۲ ؟ این دو سوال اساسی در مراسم های Google I/O همیشه وجود دارد اما در امسال ما متوجه شدیم که با اندروید کدام خوراکی رو به رو هستیم اما به نظر می‌رسد در مورد شماره مدل خود گوگل نیز شک کرده باشد. در ادامه همراه باشید.

بسیاری از جمله خود ما نیز معتقد بودیم اندروید M با نسخه ۶٫۰ شناخته شده است اما به نظر می‌رسد ۵٫۲ گزینه بسیار جدی تری باشد. پرش گوگل از اندروید ۵ به ۶ یا به عبارتی یک واحد اضافه کردن، مستلزم تغییرات زیادی خواهد بود همانطوری که از اندروید ۴٫۴ به ۵ رخ داد.

Android-M-soft-version

اجازه دهید نکته‌ای جالب را در باب چگونه فهمیدن شماره نسخه اندروید جدید با شما در میان بگذاریم. اندروید M قابلیت جدیدی به نام Demo Mode دارد که وقتی فعال شود، تمامی آیکون‌ها و نوتیفیکیشن‌های نوار وضعیت را مخفی می‌کند. اما باید بدانید وقتی که این قابلیت را فعال کنید، ساعت سیستم نیز تغییر می‌کند. در این حالت ساعت به ۵:۲۰ تغییر می‌کند که نشان می‌دهد اندروید M نسخه ۵٫۲ سیستم عامل گوگل خواهد بود! این اتفاق در نسخه های قبلی نیز گنجانده شده بود. برای مثال، اندروید ۵٫۰ با ۵:۰۰ و اندروید ۴٫۴ با ۴:۴۰٫ با این حساب این نسخه می‌تواند بسیار سریع تر برای دستگاه ها عرضه شود اما باید عکس العمل شرکت های مختلف را ببینیم زیرا هنوز درگیر آپدیت ۵٫۱ هستند! نظر شما چیست؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-M-to-get-version-number-5.2-not-6.0-new-evidence-shows_id71727″ background=”#0fc5b7″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کی میاد این اندروید؟؟؟؟؟

Shahspik

بنظره منم اندروید ۵٫۲ هست. چون تغییرات گسترده نداشت.

amir 957

فکر کنم ۵٫۲ باشه
طبق سابقه ای که گوگل تو آپدیت اندروید داره فکر کنم تا ۵٫۳ یا شایدم ۵٫۴ بره و بعد نسخه ی ۶ و بده :yes:

mahdi rahmani

کاش سرعت اجرای برنامه ها توش بیشتر شده باشه
و کلا بیس کار ۶۴بیت باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....