حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG گوشی میان‌رده‌ی Bello II را معرفی کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

شرکت کره‌ای LG علاوه بر پرچمدارهای قدرتمند سری G خود، توجه ویژه‌ای به بازار میان‌رده‌ها و گوشی‌های مقرون بصرفه دارد و اکنون مدل جدید دیگری را برای بازارهایی که کاربران زیادی را در شبکه ۳G دارند عرضه کرده است. در ادامه با ما باشید.

اسمارت‌فون جدید این شرکت با نام LG Bello II با پردازنده‌ای ۴ هسته‌ای ۱٫۳ گیگاهرتزی، ۱ گیگابایت رم و صفحه‌نمایشی ۵ اینچی با وضوحیت ۴۸۰*۸۵۴ پیکسل عرضه خواهد شد. بیانیه شرکت LG در رابطه با این محصول بدین شرح است :

گوشی LG Bello II با هدف عرضه در بازارهایی که اپراتورهای ۳G در آن فعال هستند طراحی شده است و با توجه به اینکه هنوز ۴۰ درصد از اپراتورهای موجود در جهان کاربران خود را تحت پوشش ۴G قرار نداده‌اند، پس می‌توان به موفقیت آن امیدوار بود. Juno Cho رییس بخش موبایل و ارتباطات LG در ادامه می‌گوید :
به لطف بهره‌گیری از دوربینی ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی، صفحه‌نمایشی بزرگ و قابلیت‌های مطلوب که با توجه به مشخصات آن قیمت کاملا مقرون بصرفه‌ای دارد، انتظار داریم که این مدل از مدل پیشین به موفقیت‌های چشمگیرتری دست یابد.

از دیگر مشخصات این محصول میان‌رده می‌توان به ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی در کنار اسلایت افزایش حافظه اشاره کرد. همانگونه که اشاره شد در بخش جلوی این محصول دوربینی ۵ مگاپیکسلی و در پشت دوربینی ۸ مگاپیکسلی جا خودش کرده‌اند.

باتری Bello II با ظرفیت ۲۵۴۰ میلی‌آمپر می‌توان تضمین‌کننده‌ی خوبی برای ارائه‌ی دوام شارژی عالی برای کاربر باشد چرا که مشخصات سخت‌افزاری آن نسبتا پایین بوده و مسلما مصرف برق آنها از یک پرچمدار به مراتب پایین‌تر خواهد بود. در بخش نرم‌افزاری نیز این گوشی با اندروید لالی‌پاپ ۵٫۱٫۱ عرضه خواهد شد که مناسب به نظر می‌رسد.

این شرکت هنوز جزییات دقیقی را در رابطه با قیمت و زمان دقیق ارائه‌ی آن اعلام نکرده اما اشاره کرد که قیمت دقیق این محصول با نزدیک‌تر شدن به زمان ارائه‌ی آن اعلام خواهد شد.

 

[su_button url=”http://www.geeky-gadgets.com/lg-bello-ii-android-smartphone-announced” background=”#0fc5b7″]geeky-gadgets[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAYROS

خدانکنه ی نفر بخواد ی میان رده بگیره و روی هیچ برندی تعصب نداشته باشه. بدبخت سرگیجه میگیره. فروشندگان موبایل هم که سلیقه خودشون رو به مشتری تحمیل میکنن. اگه از موبایل چیزی سر در نیاره که دیگه . . .

riofarina

تجربه شخصی من میگه به جای میانرده پرچمدار نسل قبل یا حتی دو نسل قبل بهتره، چون معمولا هم قیمت هستن.

SAYROS

باهات کاملا موافقم

SAYROS

باز سایت ارور ۵۰۳ میده

SAYROS

بالاخره ی خبری از آقا حبیب شد

Ari khan

پس دختره کو؟؟؟الجی همیشه با معرفی یه گوشی جدید ،یه دخترم همراهش معرفی میکرد!!! :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...