حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان‌پلاس ۲ به عنوان “قاتل پرچم‌دار ۲۰۱۶” از سوی وان‌‌پلاس عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

وان‌پلاس، امروز لیستی از شرکایی که به این شرکت در ساخت وان‌پلاس ۲ کمک کرده‌اند را در توییتر و فیس‌بوک منتشر کرد. گوشی جدید این شرکت در ۲۷ ژولای (۵ مرداد) به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در لیست منتشرشده، اسم سامسونگ نیز مشاهده می‌شود که بودن اسم آن در این لیست عجیب نیست چرا که این شرکت برای بسیاری از شرکت‌ها از جمله اپل اقدام به تولید اجزاء می‌کند. وان پلاس می‌گوید که اسمارت‌فون جدیدش، “قاتل پرچم‌دار ۲۰۱۶” است اما اکنون در سال ۲۰۱۵ هستیم و وان‌پلاس ۲ قطعا امسال عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

OnePlus-2-2016-01

وان‌پلاس در توییتر و فیس‌بوک، وان‌پلاس ۲ را به عنوان “قاتل پرچم‌دار ۲۰۱۶” معرفی‌کرده است و گویا این شرکت، بیش از حد به گوشی جدیدش علاقه‌مند است. احتمالا سال آینده، وان‌پلاس گوشی جدیدی را معرفی نخواهد کرد و قرار است وان‌پلاس ۲ به عنوان پرچم‌دار این شرکت در سال بعد باقی بماند اما بعید نیست که وان‌پلاس ۳ یا نسل سوم وان پلاس در سال بعد معرفی شود.

OnePlus-2-2016-02

از مشخصات تاییدشده وان‌پلاس ۲ می‌توان به یک پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۱۰ (v2.1)، اسکنر اثرانگشت، پشتیبانی از دوسیم‌کارت، ۴ گیگابایت رم و یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. قیمت این دستگاه بالای ۴۵۰ دلار نخواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-presents-the-OnePlus-2-as-the-2016-flagship-killer-raises-eyebrows_id71619″ background=”#0ed5bd”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AMIR 2311

فکر کنم دوربینش خوب نباشه چون از سنسور توشیبا استفاده کرده باید از سنسور سونی استفاده میکرد و همین اشتباه رو هم htc کرد و از سنسور سونی استفاده نکرد و از سنسور توشیبا استفاده کرد به همین دلیل کیفیت دوربین m9 خیلی پایینه.

Mist

دوست عزیز دوربین های نیکون هم که فعلا سردمدار تکتولوژی عکاسی هستند از سنسور توشیبا استفاده میکنند.

Moazez

اشتباه میکنی دوست عزیز از سنسور سونی استفاده میکنن. کنون هم در بعضی دوربیناش از سنسور سونی استفاده میکنن. حتی نیکون از سونی لنز هم میخره. بهترین دوربینای نیکون مثل d800 و d810 رو مطمئنم که سنسور سونی دارن.

AMIR 2311

در زمینه صفحه نمایش هم از ژاپن دیسپلی کمک گرفته با توجه به اینکه سهامدار این شرکت سونیه و صفحه سونی هم از این شرکته امیدوارم عین z3 پلاس کیفیت مشابه رو ارایه بده

Moazez

عین z3 و z3+ نمیشه چون صفحه نمایش این دو گوشی از پتنت های خود سونی ساخته شدن. مثلا p8 هم از ژاپن دیسپلی صفحه نمایش خریده ولی هیچکدوم از تکنولوژی های z3+ رو نداره صفحه نمایشش

Moazez

اسم قاتلو به یک چینی میدن؟!!!!خخخ. هنوز z5 و ۶s و نوت۵ نیومده این چینی بنجل باید لقب قاتل بگیره؟!!

tech lover

شما اگه باهاش کار کرده بودید این حرفو نمیزدید.
شاید ناراحت بشی از حرفم ولی من از سونی بیشتر قبولش دارم :unsure:

riofarina

چینی بنجل! خخخخخ
واقعا بی منطقی از تو بیشتر از این حرف هم انتظار نمیرفت.

Moazez

واقعا این بنجل های چینی طرفدار هم دارن؟!!!

saeedkord

ازپرچمداران سونی که خیلی بیشتر ازش استقبال شد حالا شما چه خوشتون بیاد یا نیاد
خدایا بی هحترامی نباشه ولی سونی به امثال شما ها خیلی مدیونه که سر هیچ دازن خودتونو جر میدین واسش بابا برید شرکتهای دیگه رو هم تست کنید ببینید دنیا دست کیه چسبیدی به سونی که چی … بابا مدیر عامل سونی هم محض تنوع بعضا یه glx ی چیزی میگره شما نه…. :mail: :mail: :mail: :mail: :mail:

riofarina

خوب وقتی ۹۹ در صد مملکت و آدمای بی منطق تشکیل دادن بایدم تعجب کنی دیگه، اره عزیزم هنوز یک در صد آدم منطقی پیدا میشه که عقلشون و ندادن دست چشمشون و فقط دنبال برند باشن.

Moazez

کی شما میخواید بفهمید هرچی بیشتر بفروشه دلیل بر خوب بودنش نیست خدا میدونه. در ضمن مدرک رو کنید که مثلا مدل اول این برند از z2 یا z3 بیشتر فروخت. عیب نداره شما از این برندها استفاده کنید من و امثال منم از سونی استفاده میکنم. ببینیم کی بیشتر حال میکنه من یا شما؟!!!

riofarina

باید قبول کنیم که آینده واس چینه. ژاپن و کره تقریبا نابود کرد. کره رو هم چین نابود میکنه. البته چین بغیر کره قاتل خیلی کشورهای دیگه هم خواهد بود از جمله آمریکا.
وان پلاس وان هنوزم توانایی رقابت با گوشیهای ۲۰۱۵ و داره وان پلاس ۲ قطعا بهترم خواهد بود.

Moazez

خخخخ کره ژاپنو نابود کرد؟!!!خخخ در چی؟!!!

riofarina

آقای made in japan
خخخ آره نابود کرد!!!
خخخخ در اقتصاد
خخخخ در تکنولوژی
خخخخ در همه چی
باور نمیکنی یه نگا به آمار فروش هیوندا بنداز،(با احترام به نیسان و مزدا و تویوتا و هوندا) و البته متاسفانه
باور نمیکنی یه نگا به آمار فروش سامسونگ و الجی بنداز
باور نمیکنی یه نگا به رتبه رضایت مندی مشتری از هیوندا و سامسونگ و الجی بنداز.
۱۵ سال یا بیشتر پیش بود تو مجله دانستنیها نوشته بود اگه برق کل ژاپن فقط ۲۴ ساعت قطع بشه کره از نظر پیشرفت ژاپن و رد میکنه، این اتفاق افتاد با سونامی که تو ژاپن اومد، الان کره ژاپن و رد کرده و البته بازم متاسفانه.

Moazez

تو کدوم جدول هیوندا از این برندهای ژاپنی بیشتر فروخته و در ضمن الجی و سامسونگ کدوم جایزه رو گرفتن و کدوم محصولشون خوب بوده؟!!! اینو بگو. واقعا به عقل کسی که لیست مشخصات و جوایز یک محصولو در نظر نمیگیره و به لیست فروشش نگاه میکنه باید شک کرد.

riofarina

خب از مشخصات آدم متعصب و بی منطق همینه که آمار و قبول نداره و واسه خودش آمار جدا داره. مثل احمدی نژاد.
بیخیال تو راست میگی

Moazez

نه تو یه آمار بده که هیوندا از یکی از برندهای ژاپنی بیشتر فروخته. عیب نداره حداقل من متعصبم هستم متعصب بزرگترین و بهترین برند دنیا هستم،توچی که الان داری سنگ دوتا برند بنجل سازو به سینه میزنی؟!! در ثانی الان علم دنیا داره رو به علم روباتیک میره. کره هنوز یه رباط درستو حسابی نتونسته بسازه ولی در ژاپن رباط های انسان نما دارن کار انسانو انجام میدن در شرکتها و حتی فروشگاهها و رستورانها.

HEDAYAT

عزیز صنعت ژاپن رو با کره مقایسه نکن!
شما تویوتا و نیسان رو با هیوندا مقایسه میکنی!؟بخدا خیلی خنده داره
عزیز اینو به هر کی بگی بهت میخنده
شما رده بندی برترین خودرو ساز ها رو نگاه کن،تویوتا در اکثر عرصه ها در صدر هست،هیوندا حتی در ۱۰ تای اول هیچ کدوم نیست
شما شرکت بزرگی مثل پاناسونیک و شارپ رو با سامسونگ و آل جی مقایسه میکنی؟ شاید فروش تلویزیون های سامسونگ از شارپ بیشتر باشه ولی به هر کی بگید سامسونگ یا شارپ میگه شارپ! شارپ تلوزیون های گران تری داره و در هواپیما های لوکس و،،،،، از این محصول استفاده میشه! مثله این هست که فروش یک ماشین مدل پایین رو با یک ماشین لوکس مقایسه کنید و بگید بهتره!
به هر کی اینا رو بگی بهتون میخندند
صنعت کره ژاپن رو نابود کرد بخدا حرف مضحکی هست
بعد ازتون بپرسند چرا شما بگی چون فروش سامسونگ از سونی بیشتره! تازه در صنعت گوشی!

BLACK box

اقا من یه سوال دارم ممنون میشم جواب بدین
تو چه سایت هایی گوشی های چینی می فروشن؟
اگه تجربه خرید از این سایت ها رو دارید لطفا بگید

mohammad.kh

سلام
تو بازارچه فروم پرشین تولز واردکننده های زیادی هستن که انواع گوشی های شرکت های معتبر و چینی رو میارن و خیلی هم کارشون درسته
تحقیق کن

Ari khan

فعلا که با این پردازنده خودش یه مقتول نشه،نمیخواد قاتل باشه!!

SAMSUNG 2015

خخخخخ این میخواد با اس۶ رقابت کنه؟؟ همون اول راند اول A8 میگیرتش زیر ی خم خاکش میکنه زمین! B-)

ahmadM2

نکنه این کلک میخاد از ۷۴۲۰ استفاده کنه صداشو در نمیاره
هرچند احتمال ۹۹ درصد رمش ساخت سامسونگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی