حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیاست جدید مایکروسافت در بخش موبایل : فعالیت در بخش پایین‌رده، میان‌رده و پرچمدار ؛ هر سال نهایتا ۲ مدل در هر بخش

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

امروز صبح خبر اخراج ۷۸۰۰ نفر از کارمندان بخش موبایل شرکت مایکروسافت منتشر شد که تا حدودی می‌توان گفت شوکی نه چندان خوشایند را به دوستداران این شرکت و محصولات ویندوزی وارد کرد. اکنون ظاهرا جزییات بیشتری از سیاست‌های این شرکت در راستای ارائه اسمارت‌فون‌های ویندوزی منتشر شده است. در ادامه با ما باشید.

نادلا در این رابطه می‌گوید که سیاست‌های مایکروسافت برای آینده دستخوش تغییر خواهد بود و این شرکت صرفا در ۳ دسته‌ی گوشی‌های مقرون‌بصرفه، میان رده و پرچمدار فعال خواهد بود.

اکنون طبق گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده، به نقل از یک مقام آگاه که از سیاست‌های مایکروسافت در این زمینه اطلاعاتی را در اختیار دارد، این شرکت در هر سال در دسته‌های ۳ گانه‌ی فوق یک یا نهایتا ۲ مدل جدید را معرفی خواهد کرد و بنابراین نباید انتظار معرفی بیشتر از ۶ اسمارت‌فون را توسط مایکروسافت در هر سال داشته باشیم که به نظر سیاستی معقول‌تر از آنچه که تاکنون توسط این شرکت دیده‌ایم خواهد بود.

در ابتدای سال جاری میلادی این شرکت از ۶ مدل تا حدودی پایین‌رده و میان‌رده با نام‌های Lumia 435, Lumia 532, Lumia 640, Lumia 640 XL, Lumia 430, و Lumia 540 Dual رونمایی کرد که در بین این اسامی اثری از یک پرچمدار مدعی و قدرتمند دیده نشد. بعید به نظر می‌رسد که این شرکت حداقل برای سال جاری میلادی با توجه به ماه‌های زیادی که از آن باقی مانده بتواند مقاومت کند و مدل جدیدتری را معرفی نکند بنابراین به احتمال فراوان اولین اثرات سیاست‌های جدید نادلا از سال ۲۰۱۶ میلادی در روند کاری آنها دیده خواهد شد.

بدون شک ردموندی‌ها برای قدرتنمایی ویندوز۱۰ موبایل و کسب درصد بیشتری از سهم بازار اسمارت‌فون شدیدا نیاز به یک پرچمدار قدرتمند دارند و این احتمال وجود دارد که در ماه‌ها و شاید حتی هفته‌های آینده شاید ورود چنین محصولی با نام احتمالی لومیا ۹۴۰ خواهیم بود و در این صورت باید ببینیم که سخت‌افزاری قدرتمند و دیدنی در کنار نرم‌افزار ویندوز بروزشده خواهند توانست بالاخره سهم جهانی مایکروسافت و ویندوزفون(ویندوز۱۰) را به اندازه انگشتان ۲ دست ارتقا بخشند یا خیر؟

در تاریخ ۷ مرداد شاهد رونمایی و عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی ویندوز۱۰ دسکتاپ خواهیم بود و شایعاتی پیرامون احتمال رونمایی از نسخه‌ی موبایلی آن در ماه سپتامبر(شهریور) منتشر شده که در صورت تحقق چنین اتفاقی، همزمانی عرضه‌ی ویندوز۱۰ موبایل و احتمالا پرچمدار جدید مایکروسافتی‌ها با آیفون و گلکسی نوت جدید فوق‌العاده دیدنی خواهد بود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Bloomberg-Microsoft-to-launch-no-more-than-6-new-smartphones-per-year-from-now-on_id71335″ target=”blank” background=”#377431″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
َarsenal

سیاست خوبیه…اینکه تموم تمرکزشو رو چنتا گوشی متمرکز کنه…
امیدوارم طراحی ۹۴۰ برگرفته از سرفیس ۳ باشه…حداقل از همون مواد استفاده شه..اونوقت هم خاص میشه،هم دلربا 🙂
البته هروقت اسم ۹۴۰ میاد یادم به ۸۱۰ میفته :/ امیدوارم شایعات درست نباشن…

حسین

شایعات چیه برادر من . همش تایید شده رفته . با تاسف شدید لومیا هم به لطف کوالکام امسال گورش کنده است !!!

مگه این که ۱۰۳۰ و احیانا ۱۵۳۰ رو تولید کنه …

grimm

به همین خیال باش الان داری درباره لومیای مایکروسافت حرف میزنی نه بلکبری و نوکیا ویا سیستم عامل بادا :bye:
بله ویندوز۱۰ میاد و سهم مایکروسافت رو کلی بالا می بره بعد شما بازم بیان تو این سایت توهین کنید

حسین

جک نگو برادر من .

من خودم امسال می خواستم همین ۹۴۰ ایکس ال بگیرم خیر سرم با ویندوز ده اصل !!! تو رو خدا نگو که مایکروسافت کارشو از اچ تی سی و سونی و ال جی بیش تر بلده مایکروسافت !! تازه این خبر اخراج کارمنداشو هم که دیگه نور علی نوره . .
فعلا اگه می تونست مایکروسافت سهم سه درصدش رو بالا می آورد . وقتی ویندوز ۸ و ۸٫۱ هم اومد همین رو می گفتید و می گفتند!! ولی دیدیم که این طور نشد . ولی آرزو بر جوانان عییب نیست

هنوزم میگم کاش مایکروسافت بی خیال موبایل زدن بشه حداقل بده سامسونگ یا ال جی واسش موبایل بسازن . خودت فکرشو بکن سامسونگ یه پرچمدار ویندوزی بزنه فقط !!!

Blue Tech

با اینکه یه مدته که میاکی ناامید شدم ولی امیدوارم ۱۰ فرصتی واسه درخشیدن مایکروسافت تو همه ی بخش ها بوجود بیاره
و ما شاهد تنوع گسترده تر و رقابت سازنده تری تو دنیای موبایل باشیم

راستی جناب رحمانی نتیجه ی اون نظر سنجیه عکسها کی معلوم میشه امروز ۵شنبستا
مردیم از فضولی

Blue Tech

نفس عمییییییقققق
:yahoo:

Shahspik

بهترین کارو میکنه. دیگه داشت کم کم عین سامی میشد. هر روز یه گوشی عین هم.
سیاست باحالیه. :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...