حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل سونی موبایل: ما هرگز کسب‌ و کار اسمارت‌فونمان را نخواهیم فروخت یا از آن خارج نخواهیم شد

نوشته

8 سال قبل | 99 دیدگاه | ترنجی

مدیرعامل و رئیس سونی موبایل، آقای هیروکی توتوکی مصاحبه‌ای با Arabian Business انجام‌داده است و در آن به موضوعاتی مانند موقعیت این شرکت در فضای موبایل اشاره‌کرده است. زمانی بود که شایعاتی درباره سونی به گوش می‌رسید که این شرکت قصد دارد تا بخش موبایل خود را به فروش برساند اما توتوکی می‌گوید که سونی “هرگز کسب‌ و کار فعلی موبایل خود را نخواهد فروخت و یا از آن خارج نخواهد شد”. در ادامه همراه ترنجی باشید.

توتوکی درباره ۲۰۱۵ که یک “سال تحول بزرگ” محسوب می‌شود با امید بستن به سال ۲۰۱۶ برای بهترشدن عملکرد، صحبت می‌کند. به یاد داشته باشید که توتوکی تنها برای مدت نه ماه در جایگاه داغ مدیرعاملی موبال سونی بوده است. او به یک صنعت با رقابت “سخت” اشاره می‌کند اما اعتقاد دارد سونی می‌تواند بواسطه تکنولوژی برتر و محصولات کیفیت بالا که تجربه خوبی را برای کاربر به همراه می‌آورد، موقعیت بهتری را به دست بیاورد.

توتوکی در برگشت سونی موبایل

من دارم بسیار سخت کار می‌کنم و مشغول بوده‌ام اما مردم بسیار تعاون (هم‌دیگر را یاری) می‌کنند و انرژی بسیاری را برای برگشتن این موقعیت نشان داده‌اند که کار خوبی است. من مطمئن هستم که این کارها باعث خواهد شد تا ما بتوانیم موقعیت بهتری را به دست بیاوریم. ما تلاش می‌کنیم تا ۳۰ درصد از هزینه‌هایمان را تا پایان ۲۰۱۶ کاهش دهیم و ۲۰ درصد از تعداد کارکنانمان کم کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا سازمان و سبد سهام محصولات‌مان را برای حداکثر سودآوریمان و بهبود بازده سرمایه‌گذاری، ساده و موثر کنیم.

ما داریم برای طرح خود برنامه‌ریزی می‌کنیم و برای اجرا آن را شروع‌ کرده‌ایم. سال جاری ۲۰۱۵ یک سال تحول بزرگ است و ما تلاش خواهیم کرد تا تحول را تا پایان سال کامل کنیم و امیدوار هستیم تا یک پیشرفت در عملکرد مالی در سال ۲۰۱۶ را مشاهده کنیم.

توتوکی: سونی قصدی ندارد تا از موبایل خارج شود

در سال ۲۰۱۴ گمانه‌زنی‌هایی درباره این‌که سونی کسب و کار موبایل را خواهد فروخت، رخ داد. زمانی که ما سهام اریکسون را در ۲۰۱۲ خریداری کردیم، ما ۱۰۰ درصد آن را خریداری کردیم و قیمت بالا بود. ما قصدی برای فروش این بخش نداریم و فروش این بخش، خسارت اساسی را برای این شرکت به همراه می‌آورد.

اما این یک ضرر و زیان حسابداری بود و ضربه‌ای برای جریان نقدی ما نبود. جریان نقدی‌ ما بسیار سالم است اما ضرر و زیان حسابداری بسیار کلان بود. درواقع به این دلیل است که مردم مانند همین می‌اندیشیدند. قبل از شایعات، ما کسب و کار VAIO را رهاکرده بودیم که کسب و کار پی‌سی بود. مردم فکر می‌کردند که سونی تمایل دارد تا کسب و کار اسمارت‌فون را رها کند اما کسب و کار اسمارت‌فون، بسیار با پی‌سی‌ها تفاوت دارد.

اسمارت‌فون‌ها کاملا به دیگر دستگاه‌ها متصل‌‌ ‌شده‌اند، به زندگی مردم نیز متصل‌ شده‌اند و این فرصت برای تنوع‌بخشی، کلان است. ما به سمت عصر IoT (اینترنت اشیاء) می‌رویم و دسته‌های جدیدی از محصولات را در جهان ارائه می‌کنیم، وگرنه ما می‌توانیم در یک دامنه کسب و کار بسیار مهم شکست بخوریم. ما هرگز کسب و کار فعلی موبایل را نخواهیم فروخت یا آن را رها نخواهیم کرد.

توتوکی در رقابت

وقتی ما اکسپریا Z3 را به بازار عرضه کردیم، به خوبی قبول شد اما اکنون تولیدکنندگان چینی سعی می‌‎کنند تا اسمارت‌فونی با کیفیت خوب درست کنند، پس رقابت دارد سخت می‌شود. ما سعی می‌کنیم تا تکنولوژی‌ جدیدی را در آینده معرفی کنیم و به محصولاتمان تنوع بیشتری دهیم. کیفیت و قدرت محصول، همیشه نقطه شروع تا استراتژی (راهبردی) برای شرکت است.

توتوکی: تکنولوژی بهتر، یک تجربه بهتر را برای مشتری خواهد آورد

زمانی که مردم در صبح بلند می‌شوند، به اسمارت‌فون خود نگاه می‌کنند. وقتی به تخت خود می‌روند، به اسمارت‌فون خود نگاه می‌کنند. اسمارت‌فون‌ها حالا بخشی از زندگی روزانه هستند و مردم اکنون تقاضای بالایی دارند. آن‌ها یک دوربین با کیفیت خوب، یک صفحه‌نمایش با کیفیت خوب و همچنین تصویر خوب و صدای خوب را ترجیح می‌دهند. این‌ها، نیازهای بنیادی و اصلی هستند که مردم اکنون کیفیت خوب را می‌خواهند. و در این سطح است که ما سعی می‌کنیم تا تکنولوژی جدیدی را برای رساندن یک تجربه کاربری بهتر و یک احساس بهتر برای مشتری به کار بگذاریم.

بله، رقابت، سخت‌شده است. دستگاه اسمارت‌فون شامل یک باتری و یک صفحه‌نمایش و یک پردازنده است. این‌ها اجزاء اصلی یک اسمارت‌فون هستند و مردم اکنون می‌توانند به آسانی آن‌ها را بسازند. اما این تجربه کاربر است که یکسان نیست، تجربه کاربر، متفاوت است. و این یک نقطه مهم به شمار می‌رود. مردم یک اسمارت‌فون را نمی‌خرند چون از دستگاه و راه و روش آن نگاه می‌کنند؛ آن‌ها این دستگاه را می‌خرند چون تجربه می‌کنند.

البته ما از یک سنسور تصویر با کیفیت بسیار خوب استفاده می‌کنیم که هم‌کارمان در سونی درست‌ کرده‌اند. این یک پیشه‌وری در تکنولوژی است که ما داریم بهترین تجربه کاربر را با کار گذاشتن سنسور، فراهم می‌کنیم. نوع پیشه‎وری در تکنولوژی بسیار مهم است. این کلیدی برای تبدیل‌شدن به بیش‌ از یک اسمارت‌فون محض است. کیفیت بهتر را می‌گیرد، تصاویر و تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد.

توتوکی در پوشیدنی‌ها

ما یک احساس خوب برای تکنولوژی را به دست آورده‌ایم و ما محدود به ساعت‌هوشمند نیستیم: پوشیدنی هوشمند، محصولات هوشمند و دستگاه‎های هوشمند و چیزهای دیگری که اکنون برای عصر IoT (اینترنت اشیاء) ساخته‌ شده‌اند.

انواع دستگاه‌ها که به صنعت کلانی تبدیل شده‌اند و محدود به دستگاه اسمارت‌فون نیستند. ما سعی می‌کنیم دستگاه‌های هوشمند را توسعه دهیم که به اسمارت‌فون متصل شده‌اند. در آینده محصولاتی تولید می‌شوند که به اینترنت متصل خواهند شد، ماشین به ماشین متصل می‌شود، ماشین به انسان متصل می‌شود و انسان به انسان متصل می‌شود. نوعی از اتصال‌ها، توسعه خواهند یافت و ما سعی می‌کنیم که دسته‌های بیشتری را در آینده توسعه دهیم. این یکی از تمرکزهای اصلی برای شرکت است. این یک استراتژی بزرگ برای آینده است.

[su_button url=”http://www.xperiablog.net/2015/07/06/sony-mobile-ceo-we-will-never-ever-sell-or-exit-our-smartphone-business/” target=”blank” background=”#377431″]XPERIA blog[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
99 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad296

بشین بینیم با اینقدر منم منم کردی که تو هیچ اماری جایی نداری

Abbas Askari

Abbas Askari

چرا نظر منو حذف کردید من که بی احترامی نکردم :negative:

پویا رحمانی

عباس جان خونسردی خودتو حفظ کن عزیز من

Abbas Askari

آقای رحم.انی من خونسردم من فقط میگم چرا نظر من که هیچ بی احترامی ای نبود حذف کردی فقط همین

shahryar

بازم شما مثه گوشیای سام منفجر شدید.شما طرفدارای سام چرا اینطوری هسین،
واقعا حدتون مث سام خلی خلی پایینه

✰ BARDIYA ✰

سلام دوست عزیز بیخیال ترول های متعصب
سونی همیشه خودشو توی عمل نشون میده و هر حرفی میزنه عمل میکنه حالا بقیه متعبا هر چقد میخوان جلز ولز کنن :rose:

tech lover

خدایی خیلی سونی رو بالا میدونه مدیر عاملش :negative:

shahryar

پسر جونtech ب قول ی کی از دوستامون اونموقع که مدیر عامل سامسونگ بچه بود باباش میفرستاد بره مدرسه تو کف مونده بود که کارنامش ۲۰ بشه تا باباش براش واکمن سونی بخره تا حال کنه

Moazez

فکر کنم فقط تو نمیشناسی سونی رو. چون تو جاهلی دنیارا جاهل بینی.

Blue Tech

والا سالها قبل از سونی نوکیا و موتورلا تو کار موبایل به صورت گسترده ای نقش داشتن ولی الان چی شدن نوکیا که تحت مالکیت مایکروسافت قرار گرفت الانم که کلهم زنده یاد شد
موتورلام که ورشکست شد هی بین شرکتایی مثل گوگل و لنوو این دست اون دست میشه
حالا اگه بعضی دوستان فکر میکنن به قدمته بمون تا سونی هم بخش موبایلش رو واگذار کنه
وقتی سونی مجبور شد وایوش رو که اون قدر عزت و احترام داشت تو دنیای لبتاپ داشت رو واگذار کنه بخش موبایل چرا واگذار نشه

The Rock

[…..]

صدرا مخملی

دوست عزیز صحبت کاملا حاشیه دارید
خودتونم خوب میدونید چنین چیزی نیست پس لطفا چندین بار تکرار نکنید
جواب زحمات تیم بدین صورت نیست دوست عزیز
کمی کلاه خودتون رو قاضی کنید و در مورد این که چرا یه کامنت پاک میشه فکر کنید

Moazez

نه خداییش ترنجی با بقیه سایتها فرق میکنه بچه ها به ترنجی به هیچ وجه توهین نکنید. قداصت ترنجی ثابت شدست.

Abbas Askari

نه آقای معزز من توهین نمیکنم
میگم وقتی نظرات ما رو حذف مکنند خب نظرات اون ترول های سامسونگ که اول خودشون شروع میکنند هم حذف کنند

صدرا مخملی

دوست عزیز در این نظر “بشین بینیم با اینقدر منم منم کردی که تو هیچ اماری جایی نداری” هیج توهینی نیست
نظر کاملا شخصی است

Moazez

آقا مهرداد ترول معروف و کم سن وسال سایت ترنجی توکه انقدر به آمار توجه داری پس چرا آمار میگن فروش s6 افتضاح بوده به هیچ وجه قبول نمیکنید؟!!! اینو بمن جواب بده که اگه آمار مهمه پس چرا اینو قبول ندارید؟!!!

Ehsan.YZ

فروش s6افتضاح بود؟؟؟؟
سامسونگ:/
افتضاح:((

Moazez

عجب رویی دارید. اینم شد مثل برتری z3+ درصفحه نمایشو دوربین؟!!!! اینم یادتون رفت؟!!!

Abbas Askari

به امید بازگشت سونی به دوران اوجش
واقعا محصولات سونی بهترین و با کیفیت ترین هستن

Samsung--Electronics

به امید این که سونی و ایچ تی سی با رقابت برگردند و این چینی های بوووووووووووووق رو له کنن
امیدوارم شاهد نوکیا دوم نباشیم و سونی اون سونی قدیم بشه دوباره و مثل زمان همکاری با اریکسون بدرخشه :yahoo: B-)
دقت کردید غیر چینی های بوق که کپی کارند :negative: و اپل که اکوسیستم اختصاصی داره ، دیگه همه برند ها دارند ضرر میدند جز ال جی و سامسونگ . جالبه ها :unsure: نه؟؟؟؟ :unsure:
موتورلا هم که چینی ها خریدند :whistle: 😥

Moazez

لذت میبرم از دیدن یک کاربر مثل شما که طرفدار برندی هست که طرفداراش اکثراً ترول هست ولی یک یا چندنفری مثل شما طرفدار گل داره.

Blue Tech

یعنی ایشون هم طرفدار سونی هستن!؟
پس چرا اسمشون سامسونگ الکترونیکسه!؟
:unsure:
برادر من دست بردار هرکی حرف مورد نظرتون رو بزنه میشه آدمه گل هرکی باهاتون بحث کنه میشه ترول خوبه والا

Samsung--Electronics

سلام
Blue tech عزیز
عباداتتون قبول باشه دوستان از شانس ما برق این جا رفت 😥 😥 😥

Ari khan

پس کنار نمیذارین لااقل سیاست هاتونو درست کنین….واقعا حیفه به جای سونی یه برند درپیت چینی باشه

parsa212

دقیقا وقتی مدیران یه بخشی همچین حرفایی میزنند باید بد جور ترسید
دقیقا شبیه مصاحبه هیت مدیره نوکیا روزای آخر
واسه بازار گرمی و بالا بردن نرخ
چیزی که کاملا مشهوده و اگر کسی عینک تخته ای سونی پر ستی نزده باشی مثله خورشید در اسمانه اینه که:
بخش موبایل سونی هرچه سریع تر ورشکسته یا فروخته بشه به سود کمپانیه سونی هست
چون این بخش داره با تولیدات فاجعه بار و پر از اشکال اش و مشتری نداشتن و ضررهای پی در پی هرچه پول و زحمت بخش سنسور و پی اس هست رو به باد میده
بخش موبایل سونی سالهاست که مرده و این جسد هم بو کرده و متعفن شده و هرچه سریع تر از شر اش خلاص خواهند شد
بزودی شاهد خواهیم بود
.
حالا اون عینک تخته ای به چشم ها میان به به و چه چه میکنند این زیر
اشکال نداره شما که تا حقوق میگیرید مجبورید از این حرفا بزنید
سونی موبایل زیر دست پای شیائومی و کول پد و لنوو له شده
حالا شما یکم با سفسطه هاتون این درد تون رو تسکین بدبد!
:yahoo:

Heisenberg

ببخشید من نه طرفدار سامسونگ هستم نه طرفدار سونی و نه هیچ برند دیگه ای ولی امسال اگه چیپ ۸۱۰ گند نمیزد به نظر من(فقط نظر من) Z3+ ارزش بیشتری نسبت به S6 پیدا میکرد!
و شما دوست عزیز برو دعا کن کوالکوم تو ۸۲۰ هم گند بزنه تا بازم برتری های سونی شکوفا نشه و شما همچنان خوشحال بمونی!

tech lover

قشنگ معلوم بود طرفدار سونی نیستی

Heisenberg

من هم سامسونگ داشتم هم سونی هم اچ تی سی الان هم ایفون دارم!
بازم میگم طرفدار هیچ برندی نیستم و دنبال بهترینام،محصولی رو دستم میگیرم که کم نقص ترین باشه،از بین این همه گوشی که داشتم سامسونگ کمترین احترام رو واسه مشتریاش قائل بود!هم از لحاظ جنس بدنه و کیفیت(تا قبل اس ۶) هم از لحاظ اپدیت که داغون ترین تو زمینه اپدیت سامسونگ بوده و هست!

به چشم دارم میبینم که سونی نسل به نسل داره پیشترفتای قابل قبولی رو میکنه!
شما اکسپریا Z رو در نظر بگیرید در زمان خودش داغون ترین صفحه نمایش رو در بین پرچمدارا داشت ولی صفحه نمایش Z3+ رو چیزی دربارش نگم چون خودتون دیدین!
دوربینشم که سامسونگ رو پشت سر گذاشت!
امسال میخواستم برگردم به اندروید ولی کوالکوم مانع شد،
سامسونگ فقط نوتش قابل ستایش هست!

واقعا جالبه برام متعصب های سامسونگ این همه گیر دادن به گرما و دمای سونی و اچ تی سی ولی مدیریت مسخره رم S6 رو نمیبینن و همش میگن با اپدیت رفع میشه،همه ماهم دیدیم که هرچی اپدیت هم اومد باز حل نشد و این مشکل بر میگرده به اگزینوس ۷۴۲۰ (اگه اسمشو اشتباه نگفتم البته)!

خود سامسونگیا هم شاهدن سونی نسبت به نسل قبلیش داره پیشرفت میکنه واسه همین زیر پست های سونی میخوان جوسازی کنن و خودشونو اینجوری خالی میکنن!
توی اندروید کمپانی سونی و اچ تی سی رو خیلی قبول دارم چون هم اصالت دارن هم احترام به مشتری میدونن چیه!

Different_boy

دوست عزیز اکسپریا زد۳+ یکی از چندین گوشی سری زد هست.زد.زد۱ زد۲ زد۳ و زد۴ و زد۴وی و مشتقاتشان یعمی سری کامپکتها و زد الترا وغیره همگی ساخخته شدن و تولید شدن و فروش نرفتن.
حالا یکی از اینهارو کوالکام گند زده.بقیه اش چی؟؟؟؟شماهم دقیقا نظرت مثل سونی دوستان هست.همش از نمونه ای که در اینده قراره تولید بشه خیال بافی میکنی و رقیب میطلبی.اگر اگر تموم شد.الان چی داره سونی در بخش موبایل؟هیچی.
درضمن مشکل سری زد مگر فقط چیپستش بوده؟چندین نسل که افتضاح ترین پنلهارو میذاشت.همونجا نصف مردم دنیا پشت کردن بهش.صفحه نمایشی که همه برندها توی پایین رده هاشون میذاشتن رو سونی توی پرچمدارش میذاشت میلیونی میکشید روش!!بعدش هم از سال۲۰۱۲ به اینطرف هنوز ی لانچر حسابی نداره.
ی والپیپر از اینترنت دانلود نمیکنه!!یعنی برنامه نویسی صفر.دوربین ۲۰ مگاش هنوز ۸ مگا عکس میگیره.پول لنز به اون بزرگی رو میگیره و در واقع خیلی ضعیفتر عمل میکنه.و ایرادات زیادی که حوصله بازگو ندارم.

حمید

دوست Different_boy : بنده امروز شخصاً Xperia Z2 و Galaxy S5 رو مقایسه کردم،
صفحه نمایشش که انقدر تعریفش رو میدید در برابر زد۲ کم آورد، رنگ سفیدش که زرد بود زرد ، دوربین هم زد ۲ بهتر بود البته نه خیلی،دوربین هر دو خوبه ولی زد ۲ بهتر ،
رابط کاربری هم اصلاً از طراحی رابط سامسونگ خوشم نیومد از همون لاک اسکرین شروع کردم تا آخر با هم مقایسوشن کردم، رابط سونی قشنگ تر بود در کل( هر دو گوشی لالیپاپ بودن). خودتون یه بار مقایسه کنید متوجه میشید.
انصافاً سونی داره زحمت میکشه پس بی انصافی نکنید…
و اینکه دوست ندارم متعصب صدام کنید چون واقعیت رو گفتم
با تشکر :rose:

ahmadM2

صفحه نمایشش که انقدر تعریفش رو میدید در برابر زد۲ کم آورد !!!!!
الله اکبر چه چیزایی این دور و زمونه ادم میشنوهه
شمام مثل برادر معزز فقط چشم خودتو قبول داری نه؟؟

حمید

حرفی نمیزنم فقط خودتون مقایسه کنید متوجه بشید.
من نه زد۲ برا خودم بود نه اس۵،
و اینکه چشم خودم رو قبول نداشته باشم تو نت بخونم کدوم بهتره ؟
موفق باشید

chalton

.

Ehsan.YZ

فعلا بره سونی موبایل رو از تو otherبیرون بیاره بعد بیاد حرف مفت بزنه B-)
پرچم دارش جز ۱۷اسمارت فون قوی جهان هم نبود متاسفم برای سونی 😥

Abbas Askari

همین z3plus از نظر صفحه نمایش وفیلمبرداری در شب s6 له کرد
در ضمن تو اون لیستو قبول داشتی اون نظر شخصی یه نو.یسنده ی متعصب بود

Ehsan.YZ

من نه متخصص گوشی هستم نه شما که بخواهیم بگیم اون لیست اشتباه بود ولی تا اون جایی که من خبرای سایتای معتبر رو دنبال کردم +z3 تو هیچ لیست پرچم دارای قوی دنیانبود.
کسی هم که میخواد گوشی بخره ملاک اولش عکس برداری هست نه فیلم برداری شما اگه مقایسه ی دوربین s6با +z3 توی همین سایت خونده باشی توی همه ی قسمت ها +z3 رو ناامید کننده خوانده بودنs6 رو فوق العاده شما اطلاعاتتو ببری بالا مشکلت حل میشه B-)

Rabbit

اون ۱۷ اسمارت فون برتر جهان نبود مال کشور آمریکا بود جایی که سونی هنوز بهش وارد نشده

Moazez

اینا چه میفهمن با توضیحات موشکافانه خودتونو خسته نکنید

Ehsan.YZ

اقا شهریار من در حد خودم نمیبینم گوشی که توother هست مثل +z3 بخرم برام افت داره B-) شما باهمون سونی حال کن که داره خوب باطری میسازه 😉

tech lover

داداش من طرفدار سامسونگم
میخواستم بگم سامسونگ هم باتری/باطری میسازه.نه تنها قلمی و.. بلکه باتری شرکت تسلا(خودرو الکتریکی میزنه) رو هم میسازه :yes:

Mr.MJ

جوجه رو اخر پاییز میشمورن

sadegh_rr

خدارو شکر،این برند اصیل فقط باید بمونه چون سابقه داره قدمت داره درسته دیر موبایل زد ولی خب یادتون نره شما که از نوکیا یاد میکنید یادش بخیر سونی خیلی ازش سرتر بود بخاطر سن و قدمت برندش احترام زیادی قائلم

sadegh_rr

هفتمین نظر رو گذاشته بودم الان که نگاه میکنم ۳۴ شده،بابا پاسخ رو واسه جواب دادن یکی گذاشتن نه اول شدن نظرمون!!!

im80za

دقیقا نوکیا هم همین حرفو زد ولی اخرش کم اورد

shahryar

باش :bye:

Moazez

یزمان نوکیا چندین برابر الان سامسونگ میفروخت ولی چی شد؟!!! اون رفت و سونی بخاطر قدمتش موند. الانم سونی میمونه و خواهید دید چه برندهای گردن کلفتی از دور خارج میشن.

Ehsan.YZ

سونی هنوزززز تو other هست هااااا
کلفتیش در همین حد هست؟؟ :whistle:

Moazez

تو other باشه یا نباشه هدف سونی اینه که سودآوری داشته باشه. الان مثلا هواوی سومه خیلی شاخه؟!! کی حاصره پول به هواوی بده؟!!! مهم جایگاه فروش نیست مهم کیفیته که رو دست سونی نداریم

shahryar

اگه شایعه پرچم دار بعدیش درست باشه صدر صد وضش عالی میشه :heart: :rose:

Ehsan.YZ

دلفین ها هم پرواز میکنند B-)

Moazez

ترولها هم دارای عقل و شعور میشوند!!!

parsa212

وای توی سایت نظری مهمـــلی نوشته شده مرددددددم از خنده!
نوشته طرف:
شک نکن جزئیات z3+ از s6 بیشتره چرا چون amoled بخاطر کنتراست بیشتر جزئیاتو محو میکنه!!!!!
دقیقا ربط بین امولدبودن و محو بودن جزییات چییییه خداااا
یه لینک بزار معزز ببینیم کی اینو و کجا گفته
البته احتمالا طبق معمول فقظ چشای خودت میبینه!
:yahoo:
.
واقعا انتشار همچین حرفهایی توی سایـت فقط ارزش و اعتبار سایـت رو میاره پاییین!

Moazez

پسر خوب بدست آوردن تجربه چیزی نیست که راحت در اختیارت بذارم. خودت برو تجربه بدست بیار چرا میخوای از تجربه من علم مفتی بدست بیاری؟!!!علم میگه بالا رفتن کنتراست در صفحه نمایش مساویه با کمتر شدن جزئیات که در سوپرآمولد برای جبرانش پیکسل بالا برده ساسمونگ

صدرا مخملی

دوست عزیز
پارسا جان فکر کنم خیلی موضوع ساده ای باشه که ممکنه هزاران نفر این مطلب رو بخونند و نظر چند نفر دال بر اعتبار سایت نیست
پس ضمن این که از شما میخوام موضوع رو قاطی نکنید، از شما میخوام کمی واقع بینانه تر صحبت کنید

Moazez

آقای مخملی برای چی نظر منو پاک کردی؟!!!! من علمی براش تپضیح دادم چرا پاک کردی؟

صدرا مخملی

موردی نیست دوست عزیز
در صف تایید بود

Moazez

ممنونم. :rose:

K.m

همه حرفهاش خوب و امیدوار کننده بود،فقط ایکاش به عنوان یک مدیر عامل فکر نمیکرد دوربین فقط سنسوره،جزء مهمی هست سنسور اما همه چیزه دوربین نیست.یه چیزه دیگه هم،لامصب همه شرکتهای خارجی تا میخوان سر و سامون به اوضاع مالیشون بدن نیرو کم میکنن . از نظر من یه مدت قیمت رقابتی میزد گوشیهاشو، سهم بیشتری از این بازار به دست میگرفت.یه جا گفت وایو داغمو تازه کرد.اولین لب تاپم بود،بچه ها محبت کردن ال سی دی اش رو شکستن.

SAMAN_H

همه میدونیم وضعیت خوب نیست ولی بدونید در مورد سونی داریم حرف میزنیم سونی داره تو این وضعیت تمام تلاش خودشو میکنه به جای اینکه مسخره کنیم می تونیم به این تلاش ها امیدوار باشیم مطمئن باشید اگر سونی تونست نجات پیدا کنه هیچکدومتون ضرر نمیکنید

Moazez

دقیفا اگه سونی از تمام قدرت خودش در ساخت اسمارت فون استفاده کنه دیگه کسی حتی همین طرفدارای سامسونگ نیم نگاه هم نمیکنن به برندهای دیگه. سونی هم برند و مارک محسوب میشه و هم وقتی یه گوشی کاملا بی نقص بسازه دیگه کسی به چیز دیگه فکر نمیکنه. هر ۱۰ سال یه انقلابی رخ میده در صنعت دیجیتال و الکترونیک. سونی سال ۲۰۰۶ قافیه رو به اپل باخت ولی تو این ۱۰ ساله فهمیده چیکار کنه و از ۲۰۱۶ دستش میگیره دنیارو.

Ehsan.YZ

از کدوم قدرت سونی حرف میزنی داداش؟
تلویزیون؟سامسونگ و الجی همه رو کردن تو جیبشون
دوربین؟کنوون و نیکون دارن پادشاهی میکنن
لپ تاپ؟ایسوز و لنوو و اپل بازار رو گرفتن
اسمارت فون؟سامی و اپل به خاک کشیدن رقیباشونو
قدرت سونی تو باطری قلمی هست اره داداش B-)

Moazez

کدوم تلویزیون سامسونگ و الجی دارن که یک سوم کیفیت سونی رو داشته باشه؟!!! اونچیزی که واضحه نشون میده سامسونگو الجی از لحاظ کیفیت حداقل ۴ سال باهم فاصله دارن. سامسونگو الجی خودشونو کشتن تازه امسال با هلک هلک یکی دوتا تلویزیون کوانتومی ساختن که فکر نکنم اصلا کوانتومی باشن و یک حقه دیگه پیاده کردن بجاش. سامسونگو الجی تو عمرشون تونستن یه تلویزیون به ضخامت تلویزیون فوق باریک سونی بسازن؟!!! استاندارد ۴k میدونستی پتنت سونیه و سامسونگو الجی برای استفاده از این رزولویشن باید بیان از سروروشون اجازه بگیرن؟!! همینکه هرسال تلویزیونی از سونی داره بهترین تلویریون سال انتخاب میشه برو تو افق محو شو. دوربینم که کانون هیچی ولی نیکون تنها رقیب سونیه که اونم از سونی داره سنسور میخره. برو dxo ببین دنیای دوربین دست کیه من دیگه جوابی بهت نمیدوم و بازم وقتی چندساله دارن دوربینهای سونی جوایز بهترین دوربینهارو کسب میکنن خودش گویای همه چیزه. در لپ تاپ هم که سونی حضور نداره ولی وقتی بگی وایو سنکینی اسمش تمامی برندهارو میبره زیر سایه خودش و این برند همونیه که استیو جابز آرزو داشت مک رو بیاره روش بخاطر کیفیت ساخت فوق العاده بالا و برندینگ قویش. حالا حرف بزن تا جوابتو بدم.

micro0

به نظر شخص بنده B-) سونی نباید این کار رو بکنه… من که طرفدار سامسونگم ولی به شدت دوست دارن سونی با قدرت برگرده… این کار باعث میشه کیفیت و خلاقیت همه برندا برای به دست گرفتن بازار افزایش پیدا کنه
سووووووووووووووووووووووووووووووووووووونی برگرد به دوران اوجت 😥

✰ BARDIYA ✰

سلام اقای رحمانی به نظرم نظرات همون تاییدی بود بهتر بود الان جو پست رو خودتون میبینید دیگه وقتی تاییدی نیست نظرات ، هرکی هرچی از دهنش بیرون میاد میگه متاسفانه بخاطر دوتا برند به همدیگه توهین میکنن!!
من نمیدونم چرا این متعصبای سامسونگ همش میان جو پست های سونی رو متشنج میکنن در صورتی که کاربران سونی هیچ کاری با پست های مربوط به سامسونگ ندارن و اصلا راجبش بحث نمیکنن!! ولی تا یه پست از سونی زده میشه همه میریزن زیر اون پست و شروع میکنن به خالی کردن عقده!!
نمونش همین پست:
https://toranji.ir/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-6-1-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%D9%88%D8%AF/
واقعا متاسفم برای بغضی از این ترول های سامسونگی اینا بیشتر از اینکه سامسونگ رو محبوب کنن باعث میشن بیشتر از سامسونگ زده بشی!!
ادامه بدید موفق باشید :rose:

پویا رحمانی

ممنون دوست من
راجع به بحث تایید کردن کامنت ها در حال مشورت با تیم مدیریت هستیم و احتمالا بزودی این اتفاق خواهد افتاد. متاسفانه برخی از دوستان جو رو به نحوی خراب کردن که امکان دفاع کردن رو سلب کردن. من شخصا طرفدار این سبک کامنت گذاری هستم منتها گاها کار به جایی میکشه که انسان مجبوره برخلاف میل باطنی خودش عمل کنه
بزودی شاهد تغییراتی در این رابطه خواهیم بود
بدرود

✰ BARDIYA ✰

سپاس از پیگیریتون اقای رحمانی عزیز
من هم قبول دارم تاییدی بودن نظرات هم کار شما رو بیشتر میکنه هم کاربران ناراضی میشن ولی با این شرایطی که جو نظرات پست ها داره تا وقتی که دوستان از بحث های بیخودی دست بر ندارن تاییدی بودن بهترین راهه مگه اینکه کاربرا عینک تعصب رو از رو چشماشون بردارن و نظرات درست و منطقی بدن امیدوارم این وضعیت تغییر کنه
بازم سپاس از شما موفق باشید :rose: :rose:

محمد

بهتره کل نظرات رو تاییدی نکنید . نظرات برخی از کاربر ها که جو نظرات رو خراب می کنند تایید بشه و نظر دادن بقیه آزاد باشه .

صدرا مخملی

ممنون دوست عزیز
حتما به این ایده فکر خواهیم کرد

Moazez

ترنجی پست هایی میذاره که بزرگی و.بهترین بودن سونی رو اثبات میکنه از اونطرف نمیدونه چه بلایی سر قلب طرفداران سامسونگ میاره. ترنجی عزیزم رعایت کن این سامسونگیا شکست خورده هستن از این بیشتر نرجونشون

Myxperia

قطعا سونی نباید از صنعت موبایل خارج بشه، فروش بخش های مختلف چیزی رو نمیتونه حل بکنه و فقط باعث نابودی شرکت میشه…. سونی از خرید سهام اریکسون ضرر زیادی رو متحمل شد!
راه اندازی یک کارخانه ساخت گوشی های اکسپریا در هند که قراره سونی در آینده نزدیک انجام بده، میتونه تو فروش گوشی های این شرکت در هند تاثیر خوبی داشته باشه!
سونی باید تلاش خودشو دو چندان بکنه تا به اوج خودش برگرده….

حرفاش امیدوارکننده بود. امیدوارم سونی موبایل موفق بشه. دوستان سامسونگی هم من نمی دونم چه مشکلی با سونی دارن که خودشون رو تیکه تیکه میکنن.

پویا رحمانی

کاربران shahryar و Abbas Askari لطفا رعایت کنید اجازه بدید همه چی دوستانه ادامه داشته باشه
و سایر دوستانی که دنبال جنجال بی مورد هستند
تشکر

shahryar

اقای رحمانی مث خوشون جواب دادم!!ولی خب تند بود،قبول دارم

sadegh_rr

پویا جان این عباس عسکری بدترین بی احترامی ممکن رو نسبت به من انجام داد یا بهتره بگم گفت ولی شخصیت خودمو نگه داشتم و چیزی نگفتم بهش جاش شمارو مسئول میدونم و باید پیگیر باشید،کسی که از سایز دهن بقیه حرف میزنه باید حذفش کرد

ЖǷΣRÏA

اینم آب خنکی برای ترولای سامسونگ….. خوشحالم که سونی نمیخاد از صنعت گوشی های هوشمند بیرون بیاد، در آیندم منتظر پرچمدار بعدی باشید ک میخاد بترکونه :yahoo:

محمد

(زمانی که ما سهام اریکسون را در” ۲۰۱۵ “خریداری کردیم)
فکر کنم سونی سال ۲۰۱۱ اریکسون رو خرید .

Moazez

بصورت کامل سال ۲۰۱۴ تسویه حساب شده گویا

صدرا مخملی

دوستان نظرات زیادی پاک شد
لطفا از پرداختن به حاشیه خود داری کنید

Moazez

علی جان بهتره تو یه موقعیت خودت مقایسه کنی. من پس از کلی مقایسه به این پی بردم جزئیاتی که LCD نشون میده به هیچ وجه در amoled نمتونی ببینی و اونم فقط دلیلش بیش از حد بودن کنتراست و غلظت رنگ بالاست

رضا (z best)

دوستان عزیز هر موقع دیدید زیر یک پست ۱۶۰کامنت نوشته شده نشون دهنده این نیست که تعداد خیلی زیادی کامنت گذاشتن بلکه نشون دهنده اینه که ۵نفر دارن سر ۲برند دعوا می کنند! همین!!

master

نمی خوام موج منفی بدم ولی واقعیت این هست که مدیر عامل سونی موبایل در جایگاهی نیست که بخواد چنین ادعایی بکنه.این ادعا رو باید سهامداران سونی و مدیر عامل کل مجموعه سونی تایید کنن.
اینکه بخش موبایل اهمیت زیادی داره کاملا مشخصه و سونی باید برای نجات این بخش خیلی تلاش کنه

Moazez

اتفاقا سونی جدیدا توسط سهامداران ۴ میلیارد دلار سرمایه جذب کرده پس وضعیت رو به رشده که سهامداران روش حساب باز کردن و سرمایه اومده تو سونی

Ali.R

آقای ایزدی ،ضمن سلام و خسته نباشید ؛ احساس میکنم سایز فونت صحبت های اقای توتوکی،یکم زیادی درشته .البته من با گوشی اومدم و شاید برای من اینطوره..
ترنجی :rose:

Moazez

قطعا سونی از لحاظ کیفی و قدرت هیچ مشکلی نداره ولی یه نوآوری تاثیرش از هزاران تبلیغ بالاتره.سونی اگه نوآوری کنه جوریکه این نوآوری بر سر زبانها بیفته شک نکنید از لحاظ فروش هم تو اون جایگاهی که باید باشه قرار میگیره. مدیر عامل سونی موبایل میگه ما الان داریم سود میکنیم ولی بخاطر خرید اریکسون پولهایی که از حساب کم شده اومده جزو ضرر و زیان شرکت که خداروشکر داره جبران میشه و ۵۰۰ میلیون دلار مونده که کازو هیرای میگه تا آخر سال ۲۰۱۵ این ضرر به سود ۲ میلیارد دلاری تبدیل میشه. فروش z2و z3 استارت سونی رو زدن و برای همین سونی تصمیم گرفته در هند هم خط تولید راه بندازه. امیدوارم جدا از قضیه مالی سونی یه ابر اسمارت فون بده که دیگه برای نشون دادن برتریاش انقدر توضیح ندیم به اونایی که مغزشون شستشو داده شده. یچیز بزن که اسمش میاد ملت مجبور بشن بخرنش.

REZA

اگه بره کنار که خیلی بد میشهسونی چون از چن جا درامد داره میتونه خودش و بکشه بالا

ايليا زندى

این تابستون تموم شما برین دنبال درسو مشقتون از متعصبایی مثل شما راحت شیم

ايليا زندى

من اگه اندازه این مدیر […] سونی اعتماد داشتم با چنگال به امریکا حمله میکردم، کل شرکتش کمتر از اس۳ فروش کرده
یکم از متواضع بودن مدیر سامسونگ یاد بگیره،
یه برند گوشیاش بیشترین رضایت رو تو آمریکا پیدا می کنن
یه برند هم هست که تو امریکا اسم یکی از گوشیاشو بگی قفل میکنن فکر می کنن نوعی گلابیه

shahryar

نمیخواد،شما نارنجک داری که،با همون حمله کن،فقط مواظب باش دست خودتت منفجر نشه

Ho3ein GoDZila

امریکارو خیلی دوس داری؟

Different_boy

اما اکنون تولیدکنندگان چینی سعی می‌‎کنند تا اسمارت‌فونی با کیفیت خوب درست کنند.
سونی واقعا خوابه!!گوشی های سونی جدا از اینکه کیفت خوبی چند ساله چیدا کردن حتی ایرادهای عمیق گوشی های سونی رو هم ندارن.حتی وان پلاس که دو ساله رو کار اومده اینقدر لانچرش قوی و پرقدرت ظاهر شده که یکی از نقاط قوتش محسوب میشه.الان خبرهایی که برای رونمایی از ورژن دوم گوشی وان لاس هست از زد۵ بیشتره.سونی با ایرادات بزرگی تولید سری زد رو شروع کرد و این ایرادات رو تا قبل زد ۳ داشت.ولی بعضی مشکلات هنوز حل نشده و بدجور مردم رو بی اعتماد کرده به خودش.قیمتهاشم نجومیه.این حرفها هم بنظرم طبیعیه.هیچ برندی حتی روز قبل فروش هم نمیگه ما میخوایم بفروشیم برندمون رو.تا سهامش افت نکنه.سونی هم فعلا دست و پا میزنه بلکه ضرر بخش موبایلش ۰ بشه.اگر نشه و منفی بمونه یعنی این بخش هم مثل وایو داره بقیه بخش هارو خراب میکنه و باید کنده بشه از بدنه سونی.این هارو زمان تعیین میکنه.

Moazez

شما فکر برند محبوب خودت باشه که داره فرو میره تو باتلاق. بازم سونی داره به سودآوری میرسه. سامسونگ چی که هی داره از دست میده!!! برو عزیزم فکر واسه برند خودت بکن

Blue Tech

پسرم باتلاق سامسونگ واسه سونی بهشته
شما بپاین که الان دیگه موتورولا با اوون همه ناکامیشم تا الان ازتون جلو زده فکر کنم

mostafam

من نمیفهمم چرا طرفدار سامسونگ دوست داره سونی نابود بشه و طرفدارهای سونی دوست دارن سامسونگ نابود شه.آخه چی به شما میرسه جز ضرر.کمی کلاه خوتون را قاضی کنید به نفع ما مصرف کننده هاست که همه شرکتها پیشرفت کنند تا ماهای مصرف کننده با گجتهامون عشق کنیم.نمیشه بطور قطعی گفت ولی فکر میکنم کسانی که این چنین طرز فکری دارند با شرکتها بده بستانی دارند که به جای طرفداری از برند خودشون خواستار نابودی حریف هستند.دوستان لطفا کمی تعقل!!!!!

Dontbon

هی ما میخوایم چیزی نگیم!! سامسونگ که داره سیر نزولی خودش رو پشت سر میگذاره!! من خوبه از ایرادات سامسونگ بگم ترولای عزیز سامسونگ!! مشکل مدیریت رم!! نبود درگاه کارت حافظه!! باتری غیر قابل تعویض!! آپدیت های ضعیف!! صفحه نمایش طلایی خخخ :wacko: سونی اگه مشکلی داشته باشه فقط توی پردازنده ی کوالکومه :bye:
ترنج.ی هم مقایسه هایی گذاشته از صفحه نمایش و دوربین که سامسونگ پودر شد جلوی سونی :good:
آقای مخمل.ی این مهرداد خان ترول کی اشالله بن میشن همیشه جو سایت رو خراب میکنه 🙁

sina sharif

شما خودتون الان دارین ترول بازی در میارین و به همه چیز متعصبانه نگاه میکنین بعدشم نبود درگاه کارت حافظه و باتری غیر قابل تعویض که نشد ایراد!! دوربین سونی هم که :negative: :negative: البته در برار S6

Blue Tech

hmm
ببینیم چی میشه
شاید سونی دوباره برگرده
من که فعلا قصد زندگی دارم با اینکه عمر هممون دست خداست
انشا الله میمونیم و میبینیم
B-)

sina sharif

انسان همیشه باید حقیقت بین باشه من خودم از اول طرفدار سامسونگ بودم و هستم ولی به نظرم سونی هم خیلی قدرتمنده حالا چرا اصن بخاد که قسمت تلفن همراه خودشو بفروشه ؟؟؟؟ شاید تو زمینه تلفن های همراه یکم عقب تر از سامسونگ یا اپل باشه ولی هر کی ضعیف تر بود که نباید جا بزنه باید با قدرت ادامه بده تا از بقیه جلو بزنه دقیقا مثل هوآوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی