حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 13 کابوس تولیدکنندگان لوازم جانبی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

گوشی پرچمدار Xiaomi 13 به‌لطف ترکیبی از جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام و یک نمایشگر تخت کاملاً جدید، ممکن است انتخاب قانع‌کننده‌ای از یک گوشی هوشمند اندرویدی باشد. بااین‌حال، طبق گزارش‌ها، حاشیه نمایشگر فوق‌باریک شیائومی 13 برای سازندگان لوازم جانبی بسیار دردسرساز خواهد بود، زیرا ادعا می‌شود که فقدان چین نمایشگر این گوشی برای تعبیه گلس محافظ یا قاب گوشی مشکل‌ساز است.

لوازم جانبی شیائومی 13

طبق گزارش‌ها، شیائومی طراحی لبه‌ها و نمایشگر تخت را برای گوشی Xiaomi 13 خود درنظر گرفته است. بااین‌حال، با وجود استفاده از چنین نمایشگری با ضخامت بسیار نازک در گوشه‌ها و همچنین در قسمت زیرین صفحه‌نمایش که به چین معروف است که جلوه‌ای مدرن به ظاهر پرچمدار آینده شیائومی می‌بخشد، همین مورد اما باعث دردسر تولیدکنندگان لوازم جانبی و حتی کاربران خواهد شد.

برخی نقل‌قول‌ها از Weibo حکایت از آزار و ناامیدی درمیان کسانی دارد که سعی می‌کنند محافظ نمایشگر برای پنل جلویی شیائومی 13 تولید کنند که ظاهراً به‌لطف حاشیه‌هایی با ضخامت تنها 1.61 میلی‌متر، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه 93.3 درصدی به‌همراه دارد.

حاشیه نمایشگر شیائومی 13

حاشیه نمایشگر شیائومی 13

ظاهراً، اگر شخصی قصد داشته باشد از گلس محافظ نمایشگر برای شیائومی 13 استفاده کند، فضای کمی برای قرار دادن یک قاب روی تلفن هوشمند خود مشاهده خواهد کرد.

بنابراین، اگر تولید کنندگان لوازم جانبی برای محافظ‌ نمایشگر Xiaomi 13 نتواند این مشکلات را حل کنند، ممکن است گلس با لبه‌های بسیار باریک در دو طرف دستگاه (در حالت عمودی) ظاهر شوند. مانند برخی از دستگاه‌های با نمایشگر 2.5 بعدی از سال‌های گذشته.

گفته می‌شود که این مشکل درفاصله‌ی کمتر از چند روز تا معرفی شیائومی 13، کماکان پابرجا مانده است. با این وجود، این امکان وجود دارد که بهترین نوع کیس برای پرچمدار جدید در واقع نوع 2 قسمتی باشد که ممکن است پوشش نمایشگر مختص به خود را داشته باشد.

نظر شما درباره حاشیه نمایشگر شیائومی 13 و مشکلات پیرامون تولید لوازم جانبی برای آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی