حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس گوشی آینده خود را تنها با نام OnePlus 11 و بدون پسوند پرو معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

با نزدیک‌شدن به پایان سال میلادی، اطلاعات زیادی در مورد گوشی‌های پرچمدار آینده برندهای مطرح که معمولاً در اواخر سال یا در آغاز سال جدید عرضه می‌شوند، به بیرون درز می‌کند. اکنون، در آخرین افشای اطلاعات، جزئیات جالبی در مورد گوشی وان پلاس 11 پرو که ممکن است تنها با نام OnePlus 11 عرضه شود، به‌گوش می‌رسد.

گوشی وان پلاس 11

اوایل سال جاری، سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، OnePlus 10 Pro را به‌عنوان اولین مدل پرچمدار خود معرفی کرد، بدون اینکه هیچ مدل پایه‌ای به بازار عرضه شود. بااین‌حال، یک گزارش جدید حاکی از آن است که این برند امسال و با تغییر رویه در نام‌گذاری، قصد دارد با حذف پسوند پرو، تنها OnePlus 11 را عرضه کند. اما این مدل دارای مشخصات و ویژگی‌های درجه‌یک خواهد بود که معمولاً در نسخه پرو یا همان OnePlus 11 Pro یافت می‌شود. این خبر از افشاگر مشهور، Max Jambor، گزارش شده است که در توییتر اعلام کرده که «مدل آینده‌ی گوشی پرو وان پلاس، تنها OnePlus 11 نام دارد.»

گوشی وان پلاس 11

گوشی وان پلاس 11

به‌عبارت‌دیگر، مدل وان پلاس 11 احتمالاً مدل اصلی این شرکت حداقل برای نیمه اول سال آینده خواهد بود. بسیار شبیه به سال گذشته، یکی از گوشی‌ها حذف می‌شود که برای امسال، این مدل همان OnePlus 11 Pro است. درحال‌حاضر، انتظار می‌رود که گوشی درجه‌یک جدید تقریباً در همان دوره عرضه مدل 10 Pro در سال 2022 رونمایی شود. بنابراین می‌توانیم منتظر معرفی و عرضه در بازار این دستگاه در ژانویه 2023 باشیم.

جدای از این، این احتمال نیز وجود دارد که OnePlus 11 اولین پرچمدار سال 2023 باشد که از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده می‌کند. پس از عرضه این مدل، ممکن است در نیمه دوم سال شاهد عرضه مدل پیشرفته‌تر این گوشی با چیپست جدیدتر اسنپدراگون 8+ نسل 2 باشیم. به‌خاطر داشته باشید که این شایعه تنها حدس‌وگمان است، بنابراین فعلاً آن را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید و منتظر اخبار بیشتر باشید.

نظر شما درباره عرضه گوشی OnePlus 11 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی