حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا X30 Pro با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ وات معرفی شد: ۵۴۹ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، موتورولا

به نظر می‌رسد که لنوو از حضور کمرنگ هواوی در بازار موبایل می‌خواهد نهایت استفاده را داشته باشد و با برند Motorola در این بازار به دنبال ماجراجویی است. گوشی تاشو موتورولا Razr 2022 را با هم دیدیم که مشخصات روی کاغذ بالاتر از گلکسی زد فلیپ ۴ را با قیمت کمتر ارایه می کرد. این دستگاه در کنار یک پرچمدار ۲۰۰ مگاپیکسلی، امروز و در چین رونمایی شد. موتورولا X30 Pro با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژر ۱۲۰ وات همراه است و نباید تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ را هم فراموش کنیم.

موتورولا X30 Pro

هر چند که قرار بود رویداد امروز، دوشنبه هفته گذشته برگزار شود اما در لحظه آخر لغو و به آخر این هفته موکول شد. پرچمدار موتورولا ایکس ۳۰ پرو در کنار گوشی تاشو پرچمدار این برند رونمایی شده اند و البته دستگاه سومی هم هست که در مطلب بعدی به آن خواهیم پرداخت.

می‌دانیم که قبل از این مراسم هم با تیزرهای رسمی و شایعات غیررسمی، تقریبا همه مشخصات Moto X30 Pro را می دانستیم. در بخش طراحی باید گفت که پنل قاب پشتی با لبه‌های خمیده طراحی شده است. همچنین دارای یک ماژول دوربین بزرگ است که سه دوربین را از جمله دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی درون خود قرار می دهد.

موتورولا X30 Pro

موتورولا X30 Pro

نمایشگر بزرگ و ۲ لبه خمیده ایکس ۳۰ پرو موتورولا با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی همراه است. سمت راست Edge X30 دارای یک دکمه روشن/خاموش و دکمه تنظیم صدا است، در حالی که قسمت پایین دارای یک پورت USB C، خروجی بلندگو و شیار سیم‌کارت است.

صفحه نمایش 6.73 اینچی از نوع POLED بوده و رزلوشن FHD+ را با رفرش ریت 144 هرتز ارایه می کند. حسگر اثر انگشت زیر همین پنل نمایشگر قرار دارد.

پرچمدار ۲۰۲۲ موتورولا از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می برد. می دانیم که این چیپست مبتنی بر فرآیند پیشرفته 4 نانومتری است که توسط TSMC ساخته شده است و نسبت به نسل قبلی خود یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 پیشرفت های مختلفی را ارائه می دهد.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

این پردازنده همچنین با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 جفت می شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می کند. به این شارژر فوق سریع، ایکس ۳۰ پرو موتورولا تنها در 7 دقیقه به 50 درصد و در 19 دقیقه 100 درصد شارژ شود. حتی از شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می کند.

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در موتورولا ایکس ۳۰ پرو

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی

موتورولا بر روی دوربین Moto X30 Pro تمرکز ویژه ای کرده است. این اولین گوشی هوشمند جهان است که به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می شود. در قسمت پشتی یک دوربین سه گانه داریم که سنسور اصلی آن یک دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP1 سامسونگ با اندازه 1/1.22 اینچ است.

این حسگر تصویر دارای یک فناوری کاملاً جدید Chameleon Cell است که ادغام پیکسل متغیر را ارایه می کند. این یعنی بسته به محیط از ادغام دو در دو، چهار در چهار یا تمام پیکسل استفاده می کند.

سنسور ٢٠٠ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 و ۵٠ مگاپیکسلی ISOCELL GN5 سامسونگ معرفی شدند

 

 

موتورولا X30 Pro عکاسی RAW کامل را برای همه دوربین ها ارایه می کند. دوربین اصلی می‌تواند فیلم برداری با وضوح 8K و نرخ 30 فریم در ثانیه را با حداقل کراپ ثبت کند.

در کنار این دوربین اصلی یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی با یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی همراه شده است. در همین حال، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی است.

قیمت موتورولا X30 Pro

ایکس ۳۰ پرو با قیمت بسیار تهاجمی به بازار عرضه خواهد شد و ۳ مدل دارد:

8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۵۴۹ دلار

12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۲۳ دلار

12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۶۸ دلار

نظر شما درباره ایکس ۳۰ پرو موتورولا چیست؟ البته این قیمت‌های بازار چین است و در صورت عرضه در بازار جهانی احتمالا افزایش قیمت داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قیمتا که فوق‌العاده هست ، امیدوارم دوربیناش اونقدر که مگاپیکسلش بالاست خوب باشن مثلا همین سلفیش که ۶۰ مگاپیکسله ۶ برابر سلفی ۱۰ مگاپپیکسل اس۲۲ خوب باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)