حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارسال قطعات آیفون 14 اپل با نزدیک‌شدن به زمان معرفی این خانواده در شهریورماه

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌گزارش نشریه صنعتی تایوانی DigiTimes، تأمین‌کنندگان اپل ارسال قطعات برای مدل‌های آیفون 14 را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود طبق معمول در ماه سپتامبر معرفی شوند. این گزارش احتمالاً به قطعاتی اشاره دارد که برای مونتاژ نهایی مدل‌های آیفون 14 طی چند ماه آینده به تولیدکنندگانی مانند فاکسکان ارسال خواهند شد.

ارسال قطعات آیفون 14 اپل

در این گزارش آمده است: «تأمین‌کنندگان اخیراً ارسال قطعات خود را برای نسل بعدی سری آیفون که قرار است اواخر امسال عرضه شود، آغاز کرده‌اند.»

شایعات حاکی از آن است که تغییرات بزرگی در مدل‌های آیفون 14 پرو در راه است و انتظار می‌رود این دو مدل با کنار گذاشتن ناچ در نمایشگر آیفون، از سوراخ + کپسول برای تعبیه دوربین سلفی و سیستم Face ID استفاده کنند. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های جدید Pro دارای تراشه سریع‌تر A16 و سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K باشند، درحالی‌که گفته می‌شود مدل‌های استاندارد آیفون 14 تراشه A15 و سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی را حفظ خواهند کرد.

ارسال قطعات آیفون 14 اپل

ارسال قطعات آیفون 14 اپل

یکی دیگر از ویژگی‌های جدیدی که برای مدل‌های آیفون 14 پرو شایعه شده، نمایشگر همیشه روشن است که با ویجت‌های صفحه قفل جدید در iOS 16 ادغام می‌شود.

انتظار می‌رود این سری شامل آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پلاس 6.7 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی باشد و مدل مینی 5.4 اینچی نیز حذف خواهد شد. بهبود مدل‌های استاندارد آیفون 14 می‌تواند شامل افزایش رم، دوربین جلو ارتقا یافته با فوکوس خودکار و پشتیبانی از Wi-Fi 6E باشد.

سال گذشته، هر چهار مدل آیفون 13 در 14 سپتامبر معرفی شدند و در 17 سپتامبر برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفتند و در 24 سپتامبر در ایالات‌متحده و بیش از 30 کشور دیگر عرضه شدند. اکنون بیش از یک دهه است که آیفون‌های رده‌بالا در سپتامبر (شهریورماه) هر سال معرفی می‌شوند، به‌استثنای سال 2020، زمانی که سری آیفون 12 در اکتبر همان سال رونمایی شد، احتمالاً به‌دلیل تأخیرهای مرتبط با همه‌گیری کرونا.

دیدگاه شما پیرامون ارسال قطعات آیفون 14 اپل با نزدیک‌شدن به زمان معرفی این سری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی