حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر با کیفیت آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ‌های مختلف منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، رندر، شایعات

سری آیفون ۱۴، بی شک مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند نسل بعدی هستند که تا به امروز شایعات مختلفی درباره آن‌ها منتشر شده است. حالا اخیرا نیز تصاویر با کیفیت آیفون ۱۴ پرو اپل در رنگ‌های مختلف منتشر شده است که تصور بهتری از این دستگاه به ما می‌دهد. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر با کیفیت آیفون ۱۴ پرو منتشر شد…!

بیش از دو ماه پیش بود که برای اولین بار تصاویر احتمالی سری آیفون ۱۴ توسط یک منبع قابل اعتماد و به شکل رندر شده ارائه شد، تنها چند روز پس از آن رنگ‌های جدیدتری از آن رندرها منتشر شد و ظاهر صیقل یافته‌تری به خود گرفت و در تصاویر مفهومی فوق العاده‌ای که بر اساس آن تصاویر اولیه، در پایان ماه مارس منتشر شده بود، آیفون ۱۴ پرو اکنون بیش از هر زمان دیگری در کانون توجه قرار دارد.

البته، با وجود جریان ثابتی از اطلاعات که عملا در چند ماه گذشته از همه جا به بیرون درز کرده بود، هیجان و توجه نسبت به نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار اپل هرگز فروکش نکرده است، اما تصاویر با کیفیت اخیری که به تازگی منتشر شده‌اند، با همه چیزهایی که قبلا دیده‌ایم متفاوت است.

این موضوع به هیچ وجه تعجب‌آور نیست، زیرا آن‌ها اساسا و کاملا با سایر رندرهای منتشرشده از ماه مارس مطابقت دارند. تصاویر بسیار باکیفیت تولید شده توسط Ian Zelbo دارای مهر فنی صفحه اول Jon Prosser از لحاظ دقت هستند و در عین حال رنگ‌های بنفش، نقره‌ای، گرافیت و طلایی را به تصویر می‌کشند. آیفون ۱۴ پرو طلایی با جزئیات جالبی قابل مشاهده است. اما آیا آیفون ۱۴ پرو فقط یک رنگ خاص دارد؟

متاسفانه، حداقل در حال حاضر، مطمئنا چنین به نظر می‌رسد، اما جزئیات این موضوع تا آخرین لحظه ممکن است تغییر کند. همانطور که همه چیز پیش می‌رود، اپل قطعا قصد دارد رنگ‌های نقره‌ای، گرافیت و طلایی آیفون ۱۳ پرو را برای سال ۲۰۲۲ خود حفظ کند و در عین حال اساسا رنگ Sierra Blue را با رنگ بنفش جذاب‌تر جایگزین کند.

برای اینکه کاملا واضح باشد، نباید انتظار یک آیفون ۱۳ معمولی با روکش بنفش چشم‌نوازی را داشته باشیم، در حالی که بعید است رنگ سبز Alpine Pro انحصاری که در اوایل امسال رونمایی شد، تا پایان همان سال مورد توجه قرار گیرد، اما به دلایل نسبتا واضح هنوز خیلی زود است که مطمئن شویم یک آیفون ۱۴ پرو با رنگ سبز در بهار آینده معرفی خواهد شد. بنابراین فعلا باید به این رندرهای دقیق و احتمالا ۱۰۰ درصد قابل اعتماد با رنگ نقره‌ای، توجه کنیم. نسخه‌های بنفش، گرافیتی و طلایی این گوشی ۶.۱ اینچی، پاییز امسال عرضه می‌شوند.

اطلاعات منتشر شده امروز واقعا چیز زیادی برای اضافه کردن به دانسته‌های قبلی‌مان در مورد طراحی آیفون ۱۴ پرو، به همراه ندارد، اما تضمین می‌شود که این دستگاه ظاهری بسیار شبیه به مدل قبلی خود در بخش پشتی داشته باشد و در عین حال کاربران خود را از شر ناچ قدیمی خلاص کند. در تصاویر منتشر شده، ترکیبی بحث برانگیز از بریدگی صفحه نمایش با فرم بیضی و دایره‌ای قابل مشاهده است.

مشخصات و ویژگی‌های سری آیفون ۱۴

در حالی که طراحی جدید نمایشگر در خبرگزاری‌های مختلفی شایعه شده است و انتظار می‌رود شاهد آن باشیم، اما هنوز  به صورت کامل تایید نشده است. مشخصاتی که ما از منابع متعدد شنیده‌ایم، شامل ویژگی‌های جدید و متنوعی است. از جمله دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه با فناوری پیشرفته پیکسل باینینگ (Pixel Binning) و پشتیبانی از ضبط ویدیو تا 8K، لنز تله فوتو ارتقا یافته با هفت عنصر به جای شش عنصر و مقدار رم ۶ گیگابایتی.

خانواده آیفون ۱۴ و هر آنچه که باید درباره آن‌ها بدانید

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که انتظار می‌رود واضح‌ترین عکس‌ها را با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی ثبت کند، احتمالا یکی از مؤلفه‌های کلیدی است که آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس را از برادران غیرپرو خود متمایز می‌کند، هم از نظر سخت‌افزار دوربین و هم از نظر ضخامت کلی دستگاه، این موضوع قابل رویت است. با این حال، یک نکته شاید طرفداران نسخه‌های ارزان قیمت‌تر آیفون را برنجاند و آن هم این است که شاید علاوه بر حضور ناچ قدیمی در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس، این دو دستگاه به تراشه A15 Bionic سال گذشته اپل مجهز شوند.

به گفته PhoneArena، اگرچه گفته می‌شود که تراشه نسل قبلی هنوز هم قدرتمند است، اما نمی‌توان برچسب قدیمی بودن را فراموش کرد.  به نظر می‌رسد این دو دستگاه با همان ۶ گیگ رم مدل‌های Pro امسال (و سال گذشته) همراه شوند. مواردی مانند اتصال ماهواره‌ای و بدنه تیتانیومی (فقط برای نسخه پرو و ​​پرو مکس) نیز شایعه شده‌، اما تضمین‌شده نیست. با توجه به اینکه اپل همچنان دچار مشکل کمبود تراشه است، اطلاعاتی از قیمت‌ها این دو دستگاه در دسترس نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان