حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه رسمی وان پلاس Nord 2T با دیمنستی ۱۳۰۰ مشخص شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس از شرکت‌های محبوب و نام آشنای اندرویدی است که در چند وقت اخیر به واسطه طیف عمده‌ای از محصولات مختلف خود، مورد توجه قرار گرفته است. اخیرا و بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، تاریخ عرضه رسمی وان پلاس Nord 2T با دیمنستی ۱۳۰۰ مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه رسمی وان پلاس Nord 2T مشخص شد

ساعاتی پیش، شرکت وان پلاس رسما اعلام کرد که کنفرانس معرفی محصول جدید خود را در ۱۹ می برگزار می‌کند. این شرکت همچنین تایید کرده است که OnePlus Nord 2T را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. طبق گزارش‌ها، این دستگاه اولین گوشی هوشمند جهان است که از تراشه پرچمدار دیمنستی ۱۳۰۰ ساخت مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه، نسخه ارتقا یافته دیمنستی ۱۲۰۰ مدیاتک اما با عملکردی قدرتمند‌تر است.

تاریخ عرضه رسمی وان پلاس Nord 2T

به طور خاص، تراشه Dimensity 1300 مدیاتک، بر اساس فرآیند ۶ نانومتری TSMC تولید شده است. این تراشه دارای CPU هشت هسته‌ای است که شامل ۴ هسته Cortex-A78 است و همچنین از ۱ هسته Cortex-A78 فوق العاده قدرتمند با فرکانس اصلی تا ۳.۰ گیگاهرتز بهره‌مند است. CPU این تراشه همچنین ۴ هسته دیگر با فرکانس اصلی ۲.۰ گیگاهرتز (با هسته‌ها Cortex A55) را در کنار پردازنده گرافیکی ARM Mali-G77 MC9 ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، OnePlus Nord 2T از صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند. در بخش جلویی، این گوشی هوشمند پرچمدار با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، در بخش پشتی، این دستگاه از چینش دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد که به طور خاص شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه ۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

وان پلاس Nord 2T با تراشه دیمنسیتی ۱۳۰۰ و شارژر سریع ۸۰ واتی معرفی شد

دوربین اصلی این دستگاه به سنسور IMX766 سونی مجهز شده است و از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است و از شارژر فلش سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قابل ذکر است که OnePlus Nord 2T طراحی کلاسیک با دکمه سه مرحله‌ای OnePlus را حفظ کرده است. همچنین از صفحه نمایش با پانچ هول برای دوربین سلفی استفاده می‌کند و دوربین جلو آن نیز در گوشه سمت چپ قرار دارد. طبق گمانه زنی‌ها این دستگاه حدود ۳۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

صدور مجوز برای OnePlus Nord 2T حکایت از عرضه قریب الوقوع این دستگاه دارد

به گفته وب سایت خبری GizChina، شرکت OnePlus به زودی مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید را معرفی می‌کند. این شرکت گوشی‌های OnePlus 10R و OnePlus Nord CE 2 Lite 5G را در بازار هند معرفی خواهد کرد. برای چند ماه آینده، به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده سازی نسخه دیگری برای OnePlus Nord 2T است. همانطور که از نام آن پیداست، این اولین گوشی هوشمند سری OnePlus Nord است که به یک دستگاه سری T تبدیل می‌شود.

تاریخ عرضه رسمی وان پلاس Nord 2T

همانطور که می‌دانید، OnePlus Nord 2T در ماه می ۲۰۲۲ معرفی شد. این دستگاه در چند روز گذشته مجموعه‌ای از مجوزها را ثبت کرده است که در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شده‌اند. گواهی TRDA برای تایید شماره مدل و نام دستگاه استفاده می‌شود. OnePlus Nord 2T دارای شماره مدل CPH2399 است. همین این گوشی در وب سایت گواهینامه جهانی GCF مشاهده شده است. علاوه بر این، دستگاه مذکور از چندین مرحله برای دریافت گواهینامه‌های لازم عبور کرده است. این نشانه آشکاری است که عرضه رسمی این دستگاه قریب الوقوع خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان