حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سریع ترین فناوری شارژ دنیا توسط Realme و در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

ریلمی سابقه زیادی ندارد. سال ۲۰۱۸ اولین ارایه موبایل های این برند بود و حالا که بررسی می کنیم به راحتی نام آن را در بازارهای مهمی به مانند هند، در رتبه های قابل توجهی می بینیم. نفوذ این برند هم مثل اکثر رقبای‌ش به بازار، با موبایل های اقتصادی بود. حالا وقت برندسازی است. طبق ادعای این شرکت، سریع ترین فناوری شارژ دنیا توسط Realme و در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ رونمایی خواهد شد.

شارژر سریع Realme رکورد خواهد زد؟

هفته گذشته برای شما نوشتیم که شارژر ۱۵۰ وات ریلمی بر اساس فناوری Oppo ارایه خواهد شد. هر چند توان این شارژر از شارژر ۱۶۰ وات اوپو یا حتی شارژر ۲۰۰ وات شیائومی کمتر است اما ریلمی عنوان “سریع ترین” را برای آن انتخاب می کند. به این معنی که شاید توان آن در بالاترین سطح نباشد اما مجموعه فناوری شارژ سریع بتواند باتری را سریع تر شارژ کند.

شارژر سریع Realme

شارژر سریع Realme

ما دقیقا یک هفته تا کنگره جهانی موبایل امسال یا MWC 2022 فاصله داریم. این نمایشگاه ۹ اسفند ۱۴۰۰ آغاز می شود و در همان روز Realme کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار خواهد کرد تا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Realme GT2 Pro را برای بازار جهانی معرفی کند.

امروز این برند عنوان کرده است که در این رویداد از فناوری شارژ جدید نیز رونمایی خواهد کرد. در یک بیانیه مطبوعاتی که برای رسانه ها ارسال شده، Realme برنامه های خود را برای راه اندازی “سریع ترین فناوری شارژ گوشی هوشمند جهان” در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰ اعلام کرد.

ریلمی می گوید که 70 درصد از منابع تحقیق و توسعه خود را در نوآوری و فناوری شارژ سرمایه گذاری خواهد کرد. همچنین این شرکت اشاره می کند که فناوری جدید سریعتر از فناوری شارژ 125 واتی قدیمی‌شان خواهد بود. اما برای اینکه بدانیم چقدر سریع باید یک هفته صبر کنیم.

شارژر ۱۵۰ وات ریلمی بر اساس فناوری Oppo ارایه خواهد شد

طبق شایعات realme یک فناوری شارژ سریع 150 واتی را معرفی خواهد کرد. یک منبع قابل اعتماد می‌گوید که این فناوری بر پایه فناوری شارژ سریع 160 واتی گوشی‌های هوشمند OPPO است اما با سرعت 10 وات کندتر. با وجود کمی کندتر بودن اما از همان سر-شارژر استفاده خواهد کرد.

ما مطمئن نیستیم که چرا Realme می‌گوید فناوری شارژ تلفن‌های هوشمند 150 واتی آینده‌اش «سریع‌ترین» جهان است، در حالی که شیائومی قبلاً یک نمونه شارژ 200 واتی را در سال گذشته معرفی کرده بود که می‌تواند باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی را در 8 دقیقه پر کند.

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی حتی تاثیر مثبت در عمر مفید باتری دارد!

شاید فناوری Realme با وجود استفاده از وات کمتر، باتری را سریع تر شارژ کند. مثلا شاید باتری ۳ سلولی باشد. البته احتمال آن پایین است چون معمولا ریلمی از توان شرکت اوپو استفاده می کند.

نظر شما چیست؟ چقدر به شارژ سریع اهمیت می دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)