حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۵۰ وات ریلمی بر اساس فناوری Oppo ارایه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی

فناوری شارژر سریع، زمینه ای که برندهای بزرگ اما تنبلی مانند اپل و سامسونگ در مقایسه با چینی ها حسابی عقب هستند؛ همچنان جذاب تر می شود. به تازگی می شنویم که شارژر ۱۵۰ وات ریلمی بر اساس فناوری Oppo ارایه خواهد شد.

شارژر ۱۵۰ وات ریلمی

طی پستی از Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo عنوان شد که برخی از تلفن‌های realme آینده از سرعت شارژ 80 وات یا 150 وات پشتیبانی می‌کنند. شارژر ۱۵۰ واتی ریلمی از همان سرشارژر 160 واتی استفاده می‌کند که توسط OPPO استفاده ارائه شد.

بالاترین توان شارژر گوشی های هوشمند موجود در بازار در حال حاضر 120 وات است که می توانند باتری های 4000 تا 5000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 15 دقیقه یا کمی بیشتر پر کنند. تمام برندهایی که در حال حاضر این ویژگی را دارند چینی بوده و می توان در میان آن ها به شیائومی، iQOO و OPPO اشاره کرد.

شارژر ۱۵۰ وات ریلمی

شارژر ۱۵۰ وات ریلمی

یکی از گوشی های احتمالی با شارژر بالای ۱۲۰ وات احتمالا REDMAGIC 7 Pro است. گفته می شود که این دستگاه شارژر فلاش فوق العاده سریع 135 واتی و شارژر 165 واتی نیترید گالیوم دارد. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی تنها در 15 دقیقه تا 100 درصد پر می شود.

در دنیای اندروید، شرکت هایی مانند realme، Xiaomi و nubia به رقابت ادامه داده اند. برای مقایسه بد نیست بدانید که سری آیفون 13 تنها تا توان ۲۰ وات شارژ می شوند، در حالی که سریع ترین شارژ سریع سامسونگ توان بیش از 45 وات را تحمل نمی کند.

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی حتی تاثیر مثبت در عمر مفید باتری دارد!

حتی اگر بخواهید بیشتر تعجب کنید باید بدانید که شرکت هایی مثل شیائومی در حال حاضر روی فناوری شارژ 200 واتی کار می کنند. یک شارژر 200 واتی شیائومی روی Xiaomi Mi 11 Pro می تواند کل باتری 4000 میلی آمپر ساعتی گوشی را در کمتر از 8 دقیقه شارژ کند! البته این فناوری هنوز به تولید انبوه نرسیده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شارژ سریع ۱۵۰ وات ریلمی چه اعتباری برای آن ایجاد کند؟ نظر شما درباره کند بودن شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ در ارایه فناوری شارژ سریع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)