حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت ال جی Wing 5G مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 15 دیدگاه | ال‌جی

ال جی Wing مشخصا دستگاهی است که طراحی خاصی دارد و من شخصا از بابت این نگاه نو، خوشحالم. اما این نگاه چقدر برای ما آب می خورد؟ امروز قیمت ال جی Wing 5G مشخص شده است و اگر طرفدار این دستگاه هستید، ما امروز در ترنجی برای شما حداقل یک پست ویژه خواهیم داشت 😉.

قیمت ال جی Wing 5G

اپراتور ورایزون امریکا اعلام کرد اولین شرکت مخابراتی در ایالات متحده خواهد بود که LG Wing جدید را به فروش می رساند ، این تلفن با نمایشگر اصلی قابل چرخش ارایه شده است که در اوایل ماه جاری معرفی شد. این دستگاه در 15 اکتبر در دسترس خواهد بود و قیمت آن 999.99 دلار است.

گوشی LG Wing بخشی از “Explorer Project” ال جی است و سعی کرد با اجرای مدل دیگری از تنظیمات نمایشگر دوگانه در مقایسه با آنچه تاکنون دیده ایم، در میان مردم متمایز شود. ال جی Wing به جای تاشو بودن، از یک نمایشگر اصلی 6.8 اینچی OLED بهره می برد که با چرخاندن آن، یک صفحه نمایش کوچکتر از 3.9 اینچ در زیر پدیدار. این به کاربران امکان می دهد تا به روش های مختلف چند وظیفه ای انجام دهند، مانند تماشای یک ویدیوی YouTube تمام صفحه هنگام خواندن نظرات زیر آن، یا ارسال پیامک به شخصی در یک برنامه دیگر به طور کامل.

قیمت ال جی Wing 5G

قیمت ال جی Wing 5G

در زیر کاپوت، LG Wing از مشخصات فوقانی میان رده شامل جیبچیپست Snapdragon 765G با پشتیبانی از 5G (از جمله شبکه mmWave ورایزون) ، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

البته تنظیمات دوربین جالب است، زیرا شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک لنز 13 مگاپیکسلی برای عکس های “استاندارد” است، اما همچنین یک دوربین گیمبال فوق العاده عریض 12 مگاپیکسلی ، که قرار است در هنگام استفاده از تلفن استفاده شود شکل T آن این دوربین به کاربران امکان می دهد هنگام ضبط فیلم ، قسمتهای خاصی از قاب را فوکس و ردیابی کنند. دوربین سلفی در بالا در یک ماژول پاپ آپ قرار دارد که دارای رزولوشن 32MP است.

نظر شما درباره قیمت ۱۰۰۰ دلاری آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

قیمتش خیلی مناسبه نسبت به طراحیش😐😐

online_wireless

خیلی گرونه با توجه به اینکه از چیپست اسنپ ۸۶۵ هم استفاده نکرده

The Destroyer

اتفاقا فک میکنم با توجه به فرم‌فکتورش قیمت بسیار خوبی رو در نظر گرفته
من اگه پول داشتم انقدر میخریدمش

Auroro

خوش قیمته

SHREK

قیمتش خوبه. البته ما که فقط میتونیم بهش سلام کنیم!

نیما عرفانی

قبلاً نظرمو راجع به این گوشی تو پست معرفیش گفتم اما در خصوص این پست؛ با نگاهی به قیمت گذاری موتورولا ریرز ۵G، به قضاوت در مورد قیمت مشخصات و طراحی این گوشی پی می‌بریم… .

online_wireless

شماهایی که میگین خوش قیمته در اشتباه هستین وقتی الجی وی ۶۰ که به نظرم یکی از بهترین گوشی های حال حاضره و همه جوره فوق العادست قیمتشو الجی ۶۰۰دلار داره میفروشه اونم با اسنپ ۸۶۵ و دو صفحه نمایش این گوشی خیلی گرونه و با این قیمت ارزش نداره

Mahdi

این که یه گوشی علدی نیست

نیما عرفانی

می‌دونی نوآوری و خاص بودن فرم فکتور یعنی چی؟میدونی دوربین “گیمبال” اولتراواید ۱.۴ میکرونی(میکرومتری) یعنی چی؟؟ می‌دونی نمایشگر ۶.۸ اینچ بدون زائده یعنی چی؟؟ الجی وی ۶۰ با ماژول دوال اسکرینش ۶۰۰ دلار؟؟؟ بگو کجا میفروشه همچین چیزیو که تو دسترس ایرانی جماعت باشه؟؟

online_wireless

نه لابد فقط تو میدونی. برات متاسفم با این طرز برخوردت امثال شماها هستین که با تعصب باعث عقب افتادن کشورین. من از زمان ان هفتاد و کا هشتصد و.. تا به الان که تو سایت های خارجی و داخلی اخبار و نظرات رو دنبال میکنم فقط و فقط این نوع برخورد رو تو کاربران ایرانی میبینم. ادم تو سایت های خارجی وقتی نظرات دیگران رو میخونه لذت میبره و به دور از برخوردهای بد هرکس نظرشو میاد ارائه میکنه.

نیما عرفانی

صرفاً جهت اطلاع:
شما نظر خودتو ارائه نکردی بلکه دیگران رو مورد خطاب قرار دادی
“شماهایی که میگین خوش قیمته در اشتباه هستین ”
اگه میومدی میگفتی من با این گوشی حال نمیکنم و قیمت ۱۰۰۰ دلاریش اصلاً عقلانی نیست و الجی وی ۶۰ رو بیشتر قبول دارم ، مسلماً من برخورد نمی‌کردم و ریپلای نمیزدم🙂 کمااینکه هیچ بی احترامی تو کامنتم نشد.
“برات متاسفم با این طرز برخوردت امثال شماها هستین که با تعصب باعث عقب افتادن کشورین”
صحیح
موفق باشی دوست عزیز

Auroro

کلک انگلیسی کی یاد گرفتی؟!

_V_

میتونه فروش خوبی داشته باشه

MohammadFarhaadi

به نظرم قیمتش عالیه.درسته برای ما نیست ولی واقعا گوشیه قدرتمند و با کارآیی بالا و دوربین محشره.و نسبت به امکاناتش من انتظار قیمت بیشتری داشتم.حیف که تو ایران همین میشه گوشیه لاکچری!!!

Milad7

اگر شرکتهای وارد کننده توی ایران حوالی 20 تومن واردش بکنن ارزش خرید داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)