حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ هواوی MateBook X 2020 با طراحی بدون فن و ترک پد حساس به فشار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | هواوی

لپتاپ هواوی MateBook X 2020 رسما در چین و به عنوان جانشین نسخه اصلی که سال ۲۰۱۷ معرفی شده است، ارایه شد. این لپتاپ طرحی مشابه MateBook X Pro 2020 را ارائه کرده و حتی بسیاری از مشخصات خود را با آن به اشتراک گذاشته است. تنها چیزی که باعث می شود آن را متمایز کنیم، این واقعیت است که این اولین لپ تاپ ویندوزی دارای یک لپ تاپ حساس به فشار است. بله، لپتاپ هواوی MateBook X 2020 با طراحی بدون فن و ترک پد حساس به فشار رسما معرفی شده است.

لپتاپ هواوی MateBook X 2020

لپتاپ هواوی MateBook X 2020

لپتاپ هواوی MateBook X 2020

صفحه نمایش لپتاپ Huawei MateBook X 2020 یک پنل لمسی ۱۳ اینچی LCD LTPS با رزلوشن 3K یا (3000 در 2000 پیکسل) و نسبت ابعاد 3:2 است. این دستگاه نسبت صفحه نمایش به بدنه 90٪، طیف رنگ 100٪ sRGB، نسبت کنتراست 1500:1 حداکثر 400 روشنایی، زاویه دید 178 درجه و لمس چندگانه ۱۰ انگشتی را ارایه می کند.

این دستگاه از پردازنده های نسل دهم Intel Core i7-10510U بهره می برد و تا 16 گیگابایت رم 2،133 مگاهرتز LPDDR3 و 512 گیگابایت NVMe SSD عرضه می شود. متأسفانه ، هیچ یک پیکربندی ها از گرافیک ها دارای GPU اختصاصی نیستند.

علاوه بر این، بدنه این لپ تاپ از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم ساخته شده است و وزن آن فقط در حدود ۱ کیلوگرم است. همچنین، این ابعاد فقط 284.4 در 206.7 در 13.6 میلی متر دارد. از آنجا که باریک تر از اکثر لپ تاپ های نازک و سبک موجود در بازار است، از یک سیستم دفع حرارت بدون فن استفاده می کند.

همچنین ویژگی خاص دیگر این محصول هواوی است. این لپتاپ از ترک پد حساس به فشار بهره می برد باعث می شود تا اولین لپ تاپ ویندوزی با این سخت افزار باشد. هواوی آن را Free Touch می نامد، که یک نام مبهم الهام گرفته از ترک پد Force Touch اپل در مک بوک است. این دستگاه قادر به تشخیص سطوح مختلف فشار است و حتی بازخورد لرزش را نیز فراهم می کند.

از دیگر مشخصات این نوت بوک جدید هواوی می توان به بلندگوهای ۴ تایی، ۲ میکروفون، دوربین پاپ آپ، صفحه کلید با نور پس زمینه، سنسور اثر انگشت، وای فای ۶ ، بلوتوث 5.0 ، NFC ، دو پورت USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری ، باتری 42Whr ، و پشتیبانی از شارژ سریع 65W اشاره کرد.

همانطور که می بینید، این لپتاپ در چهار رنگ یعنی Frost Silver ، Interstellar Blue ، Green Mountain Daisy و پودر Cherry Blossom وجود دارد. اما همه رنگ ها در زمان معرفی موجود نیست.

قیمت لپتاپ هواوی MateBook X 2020

با شروع قیمت از ۱۱۵۶ دلار برای حداقل ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم، به نظر نمی رسد قیمت بیراهی برای آن در نظر گرفته شده باشد. نظر شما درباره لپتاپ جدید هواوی چیست؟ اگر لپتاپ ویندوزی بخواهید بخرید، چه دستگاهی در رده اولترابوک انتخاب شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

خیلی گرونه :/

Taha

رمش می‌تونست بهتر باشه

pooria

بهتر که چه عرض کنم الان رم ddr5 اومده و این درحالیه که این تازه ddr3 ئه

Taha

دقیقا منم همینو میگم وگرنه حافظه رمش خوبه

The MTest MT

هواوی فن عزیزی که داری به همه از بیخ منفی فیک میدی
کمتر بسوز و نظرات منطقی دیگرانو بر ضد برند مورد علاقه ات رو قبول کن

TheFreeCritic

دقیقا احساس میکنم یکی داره با منفی ها کرم درونش رو آروم میکنه

Taha

اصلا هم فیک نیست😂😐

Auroro

نمیصرفه حتی با نصف قیمت

afsoon

طراحیش که عالیه .

m.b

ضخامت خیلی کمش خیلی قابل ستایشه…

Amir galaxy

قیمت بالا ضخامت و طراحی عالی

AŁɪ

واسه فیلم دیدن حرف نداره طراحیشم عالیه.

Milad7

16 گیگابایت رم 2،133 مگاهرتز LPDDR3

چقدر بروز 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)