حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکایت برادر پابلو اسکوبار از اپل به مبلغ ۲.۶ میلیارد دلار

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

برادر پابلو اسکوبار به دنیای فناوری علاقه خاصی نشان می دهد. آن ها پس از خرید فلکس پای و گلکسی فولد و ری-برند ضعیف به برند خودشان به رقابت پوشالی با این برندهای واقعی پرداختند. او خود را بت‌شکن برندهای بزرگ می داند و اپل هم دل خوبی ندارد. امشب درباره شکایت برادر پابلو اسکوبار از اپل به مبلغ ۲.۵ میلیارد دلار خبر جالبی داریم. او از بابت یک باگ امنیتی در FaceTime ادعای خسارت ۲.۶ میلیارد دلاری کرده است.

شکایت برادر پابلو اسکوبار از اپل

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم

طبق گزارش جدید TMZ ، برادر پابلو اسكوبار یعنی روبرتو اسکوبار پس از دریافت نامه های تهدیدآمیز، از اپل شكایت می كند. ظاهرا این نامه ها نتیجه آسیب پذیری آیفون X برادر فناوری‌طور Escobar بوده است.

اسكوبار امیدوار است كه با پرداخت مبلغ 2.6 میلیارد دلار در دادخواست تأمین شود و ادعا می كند كه یك هكر به نام دیگو آدرس منزل او را از طریق نقص امنیتی FaceTime به دست آورد.

قبل از تشکیل پرونده، روبرتو اسکوبار می گوید در سال ۲۰۱۸ یک کارمند اپل به او اطمینان داد که آیفون X امن ترین تلفن هوشمند در بازار است. ظاهرا، اسكوبار “قبل از خرید آیفون X” چندین مورد سوء قصد در زندگی خود را دریافت كرده بود و فقط به این دلیل آیفون X را خرید که به او اطمینان داده شده تا اطلاعات وی از هكرها ایمن خواهد بود.

اسناد دادگاه اظهار داشت كه اسكوبار به دلیل پریشانی عاطفی، هزینه جابجایی خانه خود و همچنین تقویت امنیت وی، از آن شکایت می كند.

پابلو اسکوبار بنیانگذار و رهبر کارتل Medellín و ثروتمندترین جنایتکار تاریخ بود که درآمد خالص آن معادل ۵۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ بود. او به عنوان “پادشاه کوکائین” شناخته شد، زیرا او تجارت مواد مخدر کوکائین را به ایالات متحده تا زمان مرگش در سال 1993 در انحصار داشت.

نظر شما درباره این شکایت چیست؟ درباره صحت آن چطور فکر می کنید؟ آیا این مبلغ منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

ساقیش موتوری بوده

alone wolf

من سریالشو دیدم جذاب بود😍😍

persepolis

کم گفتی باید میگفتی 200 میلیارد دلار،پول های خرکی که این همه سال اپل گرفته درست بشه

3INA

همین مونده مواد فروش دزد که حتی گوشی ها رو هم برا مشتریاشون نمیفرستن بخوان از یه کمپانی با اصالت و جذاب شکایت کنن

pooria

جذابت تو حلقم
منظورت ریس تراش بود 🤔🤔

Farcry

همچین میگی ریش تراش انگار دوربین های چند گانه گوشی های اندرویدی که نصف پشت گوشی رو اشغال کردن طراحی جذاب و قشنگ دارن.خودم از ناچ بدم میاد و دوربین پاپ آپ رو به همه ترجیح میدم ولی به نظر من ناچ خیلی بهتر‌‌ و یکدست تر از سوراخ نمایشگر هست.

Milad7

شهر ک خلوت بشه قورباغه هفتیر کش میشه 😐

Milad7

تو خودت انگل جهانی حساب میشی مردک 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)