حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش کیفیت FaceTime در آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل

یکی از ویژگی های جدید ارائه شده توسط آیفون ۱۲ را می توان FaceTime HD دانست که به سادگی توانایی برقراری تماس ویدیویی FaceTime با کیفیت 1080p را ارایه می کرد. اگرچه اپل این ویژگی را به مدل های قدیمی تر آورده است، بنابراین برای استفاده از آن نیازی به آیفون ۱۲ نخواهید داشت. به همین دلیل ما شاهد افزایش کیفیت FaceTime در آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 هستیم.

افزایش کیفیت FaceTime

یک وب سایت برزیلی به اسم MacMagazine متوجه شد که اپل این ویژگی را در آپدیت iOS 14.2 گنجانده است. البته عجیب است که در متن به روز رسانی اشاره ای به آن نشده، اما در صفحات رسمی مشخصات اپل برای آیفون ۸ به بعد اکنون از FaceTime HD اضافه کرده است.

بنابراین اگر از iPhone 8 از سال 2017 تا iPhone 11 و iPhone SE (2020) iPhone دارید ، اکنون می توانید از FaceTime HD استفاده کنید.

لازم به ذکر است که FaceTime HD فقط از طریق Wi-Fi در این تلفن ها در دسترس است. با دامنه آیفون 12 می توانید علاوه بر این در 5G آن را دریافت کنید، اما 5G در مدل های قدیمی پشتیبانی نمی شود و هیچ آیفونی اجازه FaceTime HD را در 4G یا 3G نمی دهد. این البته خیلی عجیب است چون گوگل Duo روی 4G هم تماس FHD یا 1080P ارایه می کند.

جای تعجب است که اپل در مورد این ویژگی سروصدای بزرگتری انجام نداده است و این فقط یک ماه پس از شروع به کار iOS 14.2 مورد توجه قرار گرفته، زیرا این امر باید تفاوت قابل توجهی در کیفیت تماس ویدیویی ایجاد کند.

اگر دستگاه پشتیبانی شده ای با نرم افزار به روز دریافت کرده اید، خود می توانید این کیفیت ببینید، کافی است فقط یک تماس ویدیویی FaceTime را از طریق Wi-Fi شروع کنید. با این حال توجه داشته باشید که FaceTime HD در iPad پشتیبانی نمی شود، اما که می داند، شاید یک به روزرسانی نرم افزاری آینده آن را برای آنها نیز اضافه کند.

شما کاربر اپل هستید؟ از فیس تایم استفاده می کنید؟ در حال حاضر به FaceTime HD دسترسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی هم خوب…

Milad7

الان دیگه کمتر کسی از فیس تام استفاده میکنه!

SHREK

فقط 3 روز دیگه تا cyberpunk 2077 😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)