حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم با آیفون و آیپدهای قدیمی

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

بر اساس گزارش برخی کاربران اپل می بینیم که جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری این شرکت، مشکلاتی را در قابلیت فیس تایم برخی از آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی ‌بوجود آورده است. در حقیقت شاهد مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم با آیفون و آیپدهای قدیمی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم

مشکل در ارتباطات ارتباط فیس تایم

به گفته کاربران، این مشکل در دستگاه‌های جدید مجهز به iOS 13.4 و macOS 10.15.4 مشاهده شده به طوری  که با دریافت این بروزرسانی‌ها، آن‌ها دیگر نمی‌توانند به دستگاه‌های مجهز به iOS 9.3.5 و iOS 9.3.6 و یا برعکس متصل شوند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشینی میلیون‌ها انسان در سراسر جهان، استفاده از سرویس‌هایی همچون فیس تایم بیش از پیش مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است. درواقع، در روزهایی که افراد اجازه خروج از منازل خود را ندارند، تنها با کمک این ابزارها ‌می‌توانند با نزدیکان و دوستان خود در ارتباط باشند. حال اگر چنین قابلیت‌هایی نیز با مشکل مواجه شوند، تحمل این شرایط سخت‌تر خواهد شد.

یکی از کاربران در توضیح این مشکل گفت: بعد از بروزرسانی آیفون۱۱ پرو و آیپد ایر 2 خود به iOS 13.4، متوجه شدن که دیگر نمی‌توانم از طریق فیس تایم با افرادی که از دستگاه‌های مجهز به iOS 9 استفاده ‌می‌کنند، ارتباط برقرار کنم. مادربزرگ و پدربزرگم از این دستگاه‌های نسبتا قدیمی‌استفاده ‌می‌کنند و این کار را برای ما سخت کرده است.

این مشکل زمانی اتفاق افتاد که اپل، بروزرسانی جدید خود را در تاریخ 24 مارس عرضه کرد. خوشبختانه، دستگاه‌های مجهز به iOS 13.3.1 و macOS 10.15.3 همچنان ‌می‌توانند از طریق فیس تایم با دستگاه‌های مجهز به iOS 9 ارتباط داشته باشند. دستگاه‌هایی که فعلا نمی‌توانند از قابلیت فیس تایم برای ارتباط با دستگاه‌های مجهز به نسخه‌های جدید iOS و macOS استفاده کنند عبارتند از:

  1. ۱- آیپد ۲
  2. ۲- آیپد (نسل سوم)
  3. ۳- آیفون ۴ اس
  4. ۴- آیپد مینی (نسل اول)
  5. ۵- آیپاد تاچ (نسل پنجم)

اپل هنوز واکنشی را در قبال این مشکل نشان نداده و فعلا مشخص نیست که برزرسانی جدید برای رفع این مشکل، چه زمانی عرضه خواهد شد.

شما این مشکل فیس تایم را تجربه کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کلا از فیس-تایم استفاده نمیکردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)