حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند تا ۲۰۰ ارزان تر از امریکا است

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | وان‌پلاس

هفته گذشته بود که در ترنجی دیدیم وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد. این دستگاه در کنار برادر ارزان‌قیمت‌تر خود قیمت گذاری بالاتر از حد انتظاری داشتند که کمی فکر کردن به آن ها را سخت می کرد. البته آن قیمت گذاری برای بازار امریکا است و وان پلاس می گوید که در هند با روپیه صحبت می کند نه با دلار! نتیجه این نگاه این می شوند که قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند تا ۲۰۰ ارزان تر از امریکا است. بله، ۲۰۰ دلار ارزان تر که یک کاهش قیمت قابل توجه است.

قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند

وان پلاس هر دو OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro را در ایالات متحده از امروز و در اروپا از هفته دیگر ارایه کند. قیمت وان پلاس ۸ با قیمت ۶۹۹ دلار برای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت مدل ذخیره سازی و ۷۹۹ دلار برای رم 12 گیگابایتی و گزینه ذخیره سازی 256 گیگابایتی خواهد بود.

قیمت وان پلاس ۸ پرو هم در دو انتخاب ارایه می شود که قیمت های خوبی هم هست: مبلغ ۸۹۹ دلار برای 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ذخیره سازی یا ۹۹۹ دلار برای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه.

حالا اما راهبرد وان پلاس برای هند اجازه نمی دهد چنین ریسکی را قبول کنند و قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند تا ۲۰۰ ارزان تر از امریکا است.

قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند

قیمت وان پلاس ۸ پرو در هند

وان پلاس هفته گذشته محصولات جدیدش را معرفی کرد اما اطلاعات مربوط به قیمت گذاری را برای هند که یکی از مهمترین بازارهای آن به شمار می رود اعلام نکرد. اکنون ما قیمت هایی را داریم که تلفن های جدید می توانند بسیار رقابتی تر از آنچه فکر می کردید در هند به بازار ورود کنند.

در یک توییت رسمی OnePlus می گوید که سری ۸ را در هند با بر اساس روپیه ارزش گذاری می کند. به ترتیب وان پلاس ۸ نسخه پایه در هند 41،999 روپیه یا حدود 550 دلار قیمت دارد که همین دستگاه در ایالات متحده ۷۰۰ دلار است. با این حال مشخص شده که این دستگاه برای بازار هند به جای ۸ گیگابایت حافظه رم، ۶ گیگابایتی خواهد بود و فقط از طریق آمازون ارایه می شود.

وان پلاس ۸ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد

با این وجود قیمت های هند در کل پایین تر است. قیمت نسخه 8 + 128 گیگابایتی وان پلاس ۸ بیش از ۱۰۰ دلار ارزانتر بوده و 44،999 روپیه یا 590 دلار به فروش می رسد. جالبتر اینکه مدل 12GB + 256GB تقریبا ۱۵۰ دلار ارزان تر است و 49،999 روپیه یا معادل 650 دلار خواهد بود.

وان پلاس ۸ پرو در هند حتی به صرفه‌تر است. OnePlus 8 Pro با داشتن مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی به قیمت  54999 روپیه یا 720 دلار است که تخفیف تقریبی 180 دلاری دارد. این در حالی است که مدل 12GB + 256GB بیش از 200 دلار ارزان تر است و قیمت آن 59999 روپیه یا 785 دلار است. در حقیقت ، بالاترین قیمت OnePlus 8 Pro در هند ارزانتر از مدل غیر Pro در ایالات متحده است.

هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Wireless Z با عمر باتری ۲۰ ساعتی و شارژ سریع رسما معرفی شد

سرانجام قیمت هندزفری بی سیم وان پلاس Bullets Z در هند تقریبا نصف قیمت ایالات متحده بوده که 1.999 روپیه معادل ۲۵ دلار در مقایسه با قیمت ایالات متحده که تقریبا ۵۰ دلار است، کاملا قابل توجه خواهد بود.

استراتژی قیمت گذاری خیلی رقابتی انجام شده اما احتمالا برای بازار هند اجتناب ناپذیر است. در حالی که OnePlus برند برتر موبایل های پرچمدار در هند است، قیمت گذاری آن در این بازار مهم ارزان تر از ایالات متحده است.

برندهایی مانند Realme و iQOO یا اوپو و ویوو که زیر مجموعه همان شرکت مادر OnePlus هستند – قبلا دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ را در هند با حتی قیمت های پایین تر ارایه کرده اند. این قیمت گذاری به وان پلاس کمی رقابت را برای رقابت با برندهای عنوان شده سخت می کند اما هنوز هم اجازه می دهد تا در همان لیگ بازی کند. وان پلاس همچنین خطوط تولیدی در هند دارد که به جلوگیری از افزایش قیمت به دلیل تعرفه واردات کمک می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت گذاری وان پلاس در هند به بازار ما هم سرایت کند؟ قطعا همینطور است!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

تازه تو اروپا اختلاف بیشتر هم میشه… تو انگلیس نسخه ۲۵۶ نزدیک ۱۱۲۰ دلار قیمت داره در صورتی که همین عدد تو هند ۷۸۵ دلار هست یعنی بیش از ۳۰۰ دلار تفاوت…

pedram_01

الان وارد کننده های ما همه از اروپا و آمریکا وارد میکنند و هند رو اصلا قبول ندارن 😂😂

1234567890

از هند وارد می‌کنند به قیمت آمریکا می‌فروشند دست مزد واردات خودشون رو هم روش حساب میشه

Milad7

دیکتاتوری امریکا 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)