حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا در بخش فوکوس گزارش شد

نوشته

4 سال قبل | 24 دیدگاه | تست، دوربین، سامسونگ

مهم‌ترین ویژگی گلکسی اس ۲۰ اولترا را می توان در بخش دوربین دیدو حالا اینجا یک مشکل وجود دارد. امروز مشکل دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا در بخش فوکوس گزارش شده که البته سامسونگ وعده برطرف کردن آن را داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشکل دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا

به تازگی، غول فناوری کره جنوبی پرچمداران سالانه خود یعنی سامسونگ Galaxy S20 را ارایه کرد. به صورت مشخص گلکسی S20 Ultra توجه همه را به خود جلب کرد. همانطور که از نام آن پیداست، نسخه برتر است. با این حال هنگامی که The Verge مشغول بررسی این گوشی بود، در سیستم دوربین مشکلاتی پیدا کرد. وقتی از سامسونگ سؤال شد، گفت كه آنها تجربه دوربین را بهبود می بخشند.

رسانه The Verge اظهار داشت که در مورد دوربین Galaxy S20 Ultra دو مشکل را کشف کرده است: فوکوس خودکار نادرست و پوشش بیش از حد. سامسونگ در مصاحبه با آنها اظهار داشت:

“گلکسی اس ۲۰ از سیستم دوربین پیشرفته و پیشرفته بهره می برد. ما دائما در تلاش هستیم تا عملکرد را بهینه کنیم تا بهترین تجربه را برای مصرف کنندگان ارائه دهیم. به عنوان بخشی از این تلاش مداوم، ما در حال کار بر روی به روزرسانی آینده برای بهبود تجربه دوربین هستیم.”

با این حال سامسونگ هیچ مشکل خاصی را بیان نکرده است و همچنین تأیید نکرده است که آیا آنها می توانند رفع شوند یا نه.

گلکسی اس ۲۰ اولترا دارای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل است. مدل پایین تر S20 و S20 + از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کنند. سازنده ادعا می کند شما می توانید نماهای شهر را بزرگنمایی کنید یا حتی با کوچکترین جزئیات از عکس های منظره بگیرید. در مراسم رونمایی سامسونگ همچنین از عملکرد جدید زوم جدید برخوردار بود. ویژگی بزرگنمایی مکانی Galaxy S20 شما را به همه سوژه ها نزدیک می کند. در این ویژگی ، Galaxy S20 و S20 + از بزرگنمایی 30 برابر پشتیبانی می کنند در حالی که Galaxy S20 Ultra از بزرگنمایی 100 برابر پشتیبانی می کند.

در مورد پارامترهای دوربین، سامسونگ گلکسی S20 Ultra دارای چهار دوربین عقب است. دوربین اصلی سنسور 108 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 0.8 میکرون است. این دوربین با زاویه دید 79 درجه، f/1.8 ، OIS و بزرگنمایی 100 برابر پشتیبانی می کند. همچنین از لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی (اندازه پیکسل 0.8 میکرون، F3.5 ،OIS و بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر) استفاده می شود. دو سنسور باقیمانده یک دوربین 12 مگاپیکسلی ( لنز با زاویه دید فوق العاده گسترده ۱۲۰ درجه، اندازه پیکسل 1.4 میکرون ، F/2.2 و یک لنز ToF) هستند.

نظر شما درباره این مشکل دوربین گلکسی اس ۲۰ اولترا چیست؟ فکر می کنید به صورت نرم افزاری بهبود یابد؟

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

واویلا
اینم سنسور 108 مگاپیکسلی این همه بزرگش کردید

The Destroyer

آقا چه ربطی به سنسور ۱۰۸ داره آخه؟ این مشکل نرم‌افزاری هست و با یه آپدیت هم حل میشه…
سنسور ۱۰۸ تو می نوت ۱۰ و می ۱۰ هم هست و تا به حال همچین مشکلی گزارش نشده پس مشکل سامسونگ هم نرم‌افزاری هست و با یه آپدیت حل میشه…

Amir galaxy

مجبوری نظر بدی؟!

mehrdad_ma

امام ( ره ) :
خیلی خری

m.b

خبر دو روز دیگه:
مشکل سامسونگ در نرم‌افزار galaxy store گزارش شد.
نظر علمای فاضل:
اینم سنسور 108 مگاپیکسلی که میگفتید… همین بود؟!

عزیزم طرفدار سونی هستی و میخوای سامسونگ رو بکوبی لااقل شُرتش رو دیگه در نیار… بعد مجبوری… 😐

Dr.Nazer

مصطفی سینز ملقب به دایی رانی

m.b

شلوغش نکن الان کامنتم حذف میشه لعنتی… 😂

_V_

سینز که استاد عرفانی بود

ایشون مصطفی طوسی هستن ملقب به m.b

V800B

فکر نمیکنم چیز خاصی باشه با یکی یا دوتا بروز رسانی حل میشه

_V_

دوربین اصلی گلکسی اس۲۰/اس۲۰پلاس دوازده مگاپیکسلی IMX 555 هست جناب عطایی! باسایز پیکسل ۱.۸ میکرومتر

Dr.Nazer

یعنی قشنگ کل اطلاعات سنسورا اشتباه بود!😐😂

mehrdad_ma

خب این مشکل فراگیر نیست و با آپدیت حل میشه

بعضی شرکتا با آپدیت بریک میشدن
بعضیا با آپدیت میکروفن میسوخت

چون سامسونگ در رأس هست همیشه کوچکترین مشکلاتشو بزرگ میکنن

ممد بمولا

جناب عطا.یی سنسور دوربین اصلی اس20 و اس20+ از کی 64 مگاپیکسل بوده؟ تا جایی که من میدونم سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی IMX555 هست

MOAZEZ

جناب عطایی سایت techbuzz یه مقایسه از دوربین XPERIA1II و آیفون 11پرو گذاشته.قشنگ نابود شده آیفون. اگه دوستداشتی برو پستشو دوستان ببینن

MOAZEZ

مشکل فوکوس اگه با نرم افرار حل نشه، بیشتر به لنز ربط داره. به سنسور اصلا ربطی نداره.

سپیده دم

v m.b va dr.nazer نیما عرفانی هنوز منتظر جواب شما چهارتا هستم گفتید افسونم اره ؟منتظر زنگتونم

Amir galaxy

تو خونه همه یه پسر یا یه مرد پیدا میشه⁦🤦🏻‍♂️⁩

Amir galaxy

مشکل خاصی نیست حل میشه🙂

سپیده دم

چه حرف چرتی پرتی داری می زنی مثلا می خوای بگی بدمش مرد خونه با تو حرف مغز پفکی مرد خونه نمی گه با این پسر چکار داری معز پفکی من خودم مرد خونم زنگ بزن حالیت کنم اینجا زبونت درازه ولی زنگ می زنی قرار می زاریم زبونت و در میارم که حرف چرت و پرت و بی پایه و از باد معده در نکنی گلم رو چه حسابی من و به افسون می چسبونی اصلا من از اون لا اله الا الله …
یعنی خیلی دوست داشتم تو یک محیط یا شهری بودید شما ها هر که زبون باز می کرد چنان می کوبوندم تو دهن بزرگ و کوچکتون حرف دهنتو بفهمید دیگه دنبال حاشیه درست کردن و این بچه بازی ها و کاری زنونه و کثیف نباشید
هزار بار گفتم شماره می دم بزنگ پسر جان انقدر شجاعت و شهامت نداری بگی شماره بدی زنگ می زنم هر موقع انقدر داشتی بعد دهنتو باز کن اگرم بر فرض مثال من زن باشم پس دمم گرم ببینم چه زنیم انقدر شجاعت دارم نمی ترسم شمارم پخش بشه شماره می دم زنگ بزنی ببین این نشون می ده من زنم ولی از تو که ظاهرا مردی خیلی بیشتر مردم این طوری ادم مردونگیش رو نشون می ده ببین این مثالی بودی افتاد؟

Dr.Nazer

دوست عزیز خودت فهمیدی چی گفتی؟! به امید شفا!

The Destroyer

خب این‌جوری احتمال این که افسون کلا مارو سر کار گذاشته‌باشه و اصلا دختر نباشه هم وجود داره!🤔
برادر نیای الان حمله کنی من فقط یه احتمال رو گزارش دادم… آخه شما خودت کلاهتو قاضی کن ببین که چرا باید افسون در جواب به کامنت یه نفر میومد میگفت من………….. اونم در صورتی که اون نفر به شما پاسخ داده‌بود؟
من هیچ قضاوتی نمی‌کنم اما این حرکت هم واقعا عجیب بود…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)