حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ را ببینید: اپل در صدر

نوشته

4 سال قبل | 25 دیدگاه | اپل

شاید مدل های مقرون‌به صرفه زیادی را در بازار موبایل بشناسیم که آن ها را مستحق پرفروش‌ترین دستگاه در بازار بدانیم اما در نهایت باز این یک موبایل از اپل است که صدر فروش را به خود اختصاص می دهد، حتی اگر فروش کل برند پایین باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹ را ببینید.

پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹

پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹

پرفروش‌ترین گوشی های سال ۲۰۱۹

طبق بررسی های انجام شده، گوشی آیفون XR موفق شده تا عنوان پرفروش ترین موبایل جهان در سال 2019 را به خود اختصاص دهد. جالب اینجاست که این محصول در واقع در سال 2018 عرضه شده اما محبوبیت آن نسبت به گوشی های 2019 به مراتب بیشتر بوده است. بدین ترتیب که اپل سال 2019 مجبور شده تا تعداد گوشی های تولیدی را تا دو برابر افزایش دهد.

اگر به خاطر داشته باشید، حدود 46.3 میلیون آیفون XR در سال گذشته، با قیمت 599 دلار روانه بازار شد. این در حالی است که گوشی های مشابه مانند گلکسی A10 و A20 سامسونگ در آن سال با قیمت بسیار کمتری به فروش می رسیدند. همانطور که در جدول بالا می بینید، حتی iPhone 11 با قیمت 699 دلار که بلافاصله پس از عرضه مورد استقبال شدید خریداران قرار گرفت نیز رتبه دوم را در اختیار دارد. جایگاه سوم، چهارم و پنجم جدول نیز متعلق به گوشی های معمولی سامسونگ است. آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرو نیز به ترتیب مکان های ششم و نهم را تصاحب کرده اند.

گلکسی A10

گلکسی A10

نکته جالب توجه دیگر این است که به غیر از محصولات اپل، هیچ پرچمدار دیگری در این جدول مشاهده نمی شود. گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ سال 2018 توانستند جزو 10 گوشی محبوب قرار گیرند؛ اما به نظر می رسد که شرکت کره ای امسال از رقیب دیرین خود عقب مانده است. اپل مدت هاست که با عرضه گوشی های مناسب و پرطرفدار، صدر جدول را از آن خود می کند و ظاهرا قصد دارد تا پیشتازی خود در این عرصه را ادامه دهد.

البته این نخستین باری نیست که موفقیت چشمگیر آیفون XR همه را شگفت زده می کند. این محصول در سه ماهه اول و دوم سال 2019 نیز نظر مخاطبین بسیاری را به خود جلب کرد؛ به طوریکه توانست با فروش بیش از 26.9 میلیون واحد در نیمه اول سال، عنوان پرفروش ترین اسمارت فون در ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دلیل این فروش بالا در تمرکز و محدودیت موبایل های اپل است؟ به هر حال سامسونگ و هواوی دو رتبه اول پرفروش‌ترین موبایل در کل را در اختیار دارند.

اشتراک در
اطلاع از
25 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خبر مسرت بخشی بپد
#اصالت

Mahdi

بود

vahid

اگه سامسونگ و هواوی بتونن سیستم عامل اختصاصی خودشون که بتونه هماهنگی سخت افزار و نرم افزار رو افزایش بده مطمئنن در اینده این جدول خیلی عوض میشه الان انقد تنوع گوشیهای اندرویدی زیاد هستش که نمیشه ی گوشی از سامسونگ یا هواوی با ی گوشی از آیفون رقابت کنه تو میزان فروش،،وقتی بالاترین ورژن اندروید تو گوشی ۱۵۰ دلاری سامسونگ باشه و در عین حال تو گوشی ۱۵۰۰ یوروئیشم باشه وضعیت فروش پرچمدار اندرویدی،همین میشه،،کلا فک کنم سیاست آیفون خیلی بهتر از شرکتهای رقیبشه و حتی اگه سامسونگ بخواد تنوع قیمتی گوشیهاشو کم کنه و فقط پرچمدار تولید کنه مطمئنن چندین سال طول میکشه که به آیفون برسه،،به نظر من آیفون با عرضه آیفون ارزان قیمت ۹ البته نسبت به گوشیای دیگه خودش داره شرایط مانور تو بازار گوشی های میان قیمت و پایین قیمت رو تست میکنه تا سیاست سالهای بعد خودشو تنظیم کنه

☆NINJA CAT☆

عجب

Farcry

خب بعید نبود.آیفون ۱۱ اپل ۵۰ دلار قیمتش پایین تر از xr بود ولی درعوض تغییرات خوبی داشت.به نظر من ولی اپل باید صفحه نمایش آیفون ۱۱ رو فول اچ دی میزد که حداقل روی کاغذ بهتر عمل کنه.البته همین صفحه نمایش اچ دی آیفون ۱۱ بالاترین روشنایی رو بین گوشی های LCD بازار داره (620 نیت در حالت خودکار و ۶۲۱ نیت درحالت دستی و توی دقت رنگ هم بین گوشی های LCD و حتی سوپر آمولد یکی از بهترین هاست) فقط کافیه همین روشنایی رو با گوشی های فول اچ دی با صفحه نمایش LCD مثل honor 9x یا y9s یا حتی nova 5t که به ترتیب توی حالت دستی روشنایی حداکثری 440 و 306 و 400 نیت رو دارند مقایسه کنید.

The Destroyer

فک کنم ردمی k30 این رکورد رو از آیفون گرفت… با حداکثر روشنایی ۷۱۰ نیت… البته منبع خبر خیلی معتبر نیست…

The Destroyer

بله درسته البته درستش ۷۱۴ نیت بود…
http://uupload.ir/files/xt3x_img_20200226_191616.jpg

Farcry

بله توی جی اس ام آرنا دیدم البته اونجا حداکثر روشنایی خودکار آیفون ۱۱ رو نزده و من اینو از یه سایت دیگه گرفتم. (توی gsmarena روشنایی دستی آیفون ۱۱ رو ۶۴۴ نیت و روشنایی دستی و خودکار k30 رو به ترتیب ۵۵۰ و ۷۱۴ نیت زده)

The Destroyer

بله می‌دونم… شما از زومیت گفتین… متاسفانه اون هم هنوز تست نکرده این گوشی رو… اما در مورد اون به نظرم یه مشکلی وجود داره… چجوری می ۹ تی و می ۹ لایت و می ۹ اس‌ای هزار نیت روشنایی دارن؟ اصلا با عقل جور در نمیاد…

Farcry

بله فکر کنم درست باشه معمولا نمایشگر های ساخت سامسونگ توی روشنایی خودکار اختلاف زیادی با روشنایی دستی دارند ( روشنایی S20 ultra به صورت دستی نزدیک 600 نیت و در حالت خودکار نزدیک 1200 نیت هست) پنل های mi 9t و mi 9 lite هم ساخت سامسونگ هست ( mi 9t حالت دستی 740 نیت و حالت خودکار 900 نیتی داره)

Farcry

البته بگم همین gsmarena روشنایی mi 9t رو توی حالت دستی و خودکار در الگوی سفید به ترتیب 440 و 640 نیت زده ولی ز و م ی ت توی الگو سفید به ترتیب 740 و 950!! البته هم زومیت و هم gsmarena روشنای دستی و خودکار آیفون 11 رو حوالی 650 نیت زدن.

pooria

Gsma حداکتر روشنایی رو رو 70 در صد قرار میده

_V_

فکر کنم نور اتوماتیک رو اشتباه گفتید

Faraz

معلومه خب کلا چند مدل بیشتر نداره اگه سامسونگم کلا ده مدل گوشی داشت‌ از اول تا ده همش سامسونگ بود

Farcry

مطمئن باش سامسونگ همین گوشی های ارزون قیمت پایین رده و میان رده هم نمیساخت جزو سه تا تولید کننده برتر نبود.

☆NINJA CAT☆

همه برنده ها نه تنها سامسونگ بغییر اپل ولی بعد اپل برند پر فروش پرچمدار سامسونگ میشد

V800B

چ‌ میکنه اپل
فکرشو کنید سالی یکی یا دوتا میان رده هم بده

The Destroyer

هیچ وقت این کارو نمیکنه… کل ارزش برندش به واسطه همین خاص بودنش هست… اگه قرار باشه میانرده هم بزنه اون وقت تعداد بسیار بیشتری از مردم توانایی خریدش رو پیدا میکنن و ارزش برندش افت می‌کنه و دیگه اون حس خاص بودن و لوکس بودنش رو از دست میده… و اون‌وقت کم‌کم فروشش افت می‌کنه… همین کاری که داره می‌کنه برای حفظ برندش کافی هست و حتی به افزایش ارزش برندش هم تا حدودی کمک می‌کنه. این که سالی ۳ یا ۴ پرچمدار بزنه و هر ۳ یا ۴ سال یک بار هم یه میان رده وارد بازار کنه… البته واقعا باید به حال کمبود نوآوری یه کاری بکنه وگرنه ارزش برندش باز هم افت می‌کنه…

Amir galaxy

چرا آیفون ۷ 😐

AAAA_.reza._AAAA

A10 آخه؟

Amir galaxy

اون که منطقیه
من درگیر آیفون ۷ ام

Dr.Nazer

شما واقعاً پای منقلینا، آیفون ۷ کجاست الان دقیقاً که من نمیبینمش؟!

pooria

ناظر پس سوختشو به اینا میدی بخورن خب بدبختا نسوختشم میزنن میمیرن حالا سوخته بشون میدی ؟

Milad7

اصلا ارزش خرید نداره !!!

Milad7

با این قیمت میشه یه پرچمدار شیا خرید که این گوشی را لوله میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)