حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا از نظر دیسپلی میت بهترین نمایشگر موبایل است

نوشته

4 سال قبل | 42 دیدگاه | تست، سامسونگ

بار دیگر دیسپلی میت یک پرچمدار به روز را بررسی کرده و بار دیگر همین دستگاه جدید عنوان بهترین نمایشگر موبایل را دریافت می کند، زیبا نیست؟! نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا از نظر دیسپلی میت بهترین نمایشگر موبایل است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا از نظر دیسپلی میت

نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا از نظر دسیپلی میت

نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا از نظر دیسپلی میت

وب سایت DisplayMate در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد در بازار موبایل، بهترین نمایشگر اولد اکنون در اختیار سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا قرار دارد. در نتیجه بهترین گوشی سامسونگ تا امروز نه تنها از نظر دوربین، بلکه از نظر صفحه نمایش نیز بالاتر از بقیه محصولات قرار می‌گیرد. بهترین نمایشگر OLED موبایل تا امروز، با توجه به شکسته شدن دوازده رکورد قبلی در DisplayMate انتخاب شد. به عقیده متخصصان این موسسه، صفحه نمایش پرچمدار سامسونگ، از یک نمایشگر خیالی کاملا و ۱۰۰ درصد ایده‌آل، قابل تشخیص نیست!

پیش از این این لقب بهترین نمایشگر OLED موبایل در اختیار اپل آیفون ۱۱ پرو مکس قرار داشت. گفتنی است قبل معرفی آیفون‌های جدید، این لقب توسط DisplayMate به وان پلاس ۷ پرو و قبل از آن به گلکسی اس ۱۰ پلاس تعلق گرفته بود.

نمایشگر 6.9 اینچی گوشی گلکسی اس ۲۰ اولترا از رزولوشن 3200 در 1440 پیکسل بهره برده و دوازده رکورد را در سیستم امتیازدهی DisplayMate جابه‌جا کرده است. این نمایشگر امولد، که پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن به شمار می‌رود، اکنون از نظر بیشترین میزان روشنایی، رکورددار است. رکورد بهترین رندرینگ رنگ و گسترده‌ترین محدوده رنگ نیز در اختیار صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا قرار دارد. کنتراست فوق‌العاده بوده و بازتاب به کمترین میزان ممکن رسیده است.

برخی پیشرفت‌ها در مقایسه با بهترین نمایشگر موبایل قبلی سامسونگ، گلکسی اس ۱۰ پلاس، زیاد است. به عنوان نمونه در بهترین نمایشگر OLED موبایل کنونی فضای صفحه نمایش ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده و توانایی تماشای محتوا زیر نور مستقیم آفتاب نزدیک به 14 درصد بهبود به خود دیده است. از اهمیت افزایش نرخ تازه‌سازی از 60 هرتز به 120 هرتز نباید غافل شد.

نظر شما چیست؟ نمایشگر گلکسی اس ۲۰ اولترا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
42 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطایی دیسپلی رو اشتباها دسیپلی نوشتید،

نیما عرفانی

🤝📸

نیما عرفانی

در اینکه فعلاً بهترین نمایشگر رو داره شکی نیست اما حس میکنم باید دیسپلی شیائومی می ۱۰ پرو هم مورد ارزیابی قرار بده.
دیسپلی میت منبع و مرجع قابل اعتمادی هست و مثل دگزومارک ،تمام پارامترها و مؤلفه های دخیل در کسب امتیاز رو با تجهیزات آزمایشگاهی و به صورت تخصصی بررسی می‌کنه پس الزاماً نباید نتایج چنین مرجعی صرفاً محدود بشه به سامسونگ ، وان پلاس و اپل ، البته وان پلاس هم از پارسال به لیستش اضافه شد وگرنه همش کسب این عنوان یکی در میون بین سام و اپل رد و بدل می‌شد.
جداً امیدوارم این لابراتوار امسال در رویکرد حق به جانبش تغییراتی بده و صفحه نمایش پرچمدارهای در شرف رونمایی سونی(اکسپریا ۱.۱) ، الجی(وی ۶۰) ، هواوی(پی ۴۰ پرو) ، اوپو(فایند ایکس ۲) ، وان پلاس(۸ پرو) و ریلمی(ایکس ۵۰ پرو) هم بررسی کنه.

ممد بمولا

همیشه بهترین بوده و هست ولی خواهد بودشو نمیدونم ولی صفحه های سام همیشه خوب بوده

ممد بمولا

ای جان تو فقط منفی بده

Aпɢεʟ

خوبه🌹

Mahdi.L

برای بازی و تماشای ویدئو واقعا ایده آله

Mahdi

خب طبق روال عادی اول سری اس بعد وانپلاس و آیفون بهترین میشن ولی باز تبریک میگم به سامسونگ

Amir galaxy

سام یعنی نمایشگر😅👑

flapjak

تنها مشکلی که من با صفحات oled دارم مشکل burn in شدن یا به اصطلاح سایه انداختن پیکسل هاست امید وارم یه روزی اون مشکل حل شه وگرنه صفحه های oled عالی ان سامسونگ ک دیگه…

نیما عرفانی

این مشکل از سال ۲۰۱۹ دیگه به ندرت گزارش شده و جدیداً هم هیچ مشکلی از این بابت وجود نداره و کاملاً برطرف شده به ویژه در پنل های داینامیک سوپر آمولد.

flapjak

dynamic super amolde رو نمیدونم جناب عطای ولی یه نگاه به این بندازین 😐
http://uupload.ir/files/ewgh_img_20200219_184244.jpg

نیما عرفانی

آیفون؟؟؟ ایکس؟ منبع؟

نیما عرفانی

اگه ایکس باشه که برای سال ۲۰۱۷ هست و ازش زیاد دیدم و شنیدم که گفته شده صفحه نمایشش مشکلات مختلفی داره اما رو آیفون های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ من در این رابطه نه چیزی دیدم و نه شنیدم.

pooria

جناب عرفانی به حاشیه های دورش یه نگاه بنداز این صفحه oled نیست

نیما عرفانی

اوه بله احسنت, دقت نکردم
پس xr باید باشه که اون از نوع ips هست که بک لایت led داره.احتمالش هم هست آیفون ۱۱ باشه .

Dr.Nazer
Aпɢεʟ

خخخ اومدی آیفون رو خراب کنی ولی نمیتونی …
اصلا burn in رو ما با سامسونگ شناختیم…سامسونگ اول burn in بوده بعد دست و پا در آورده عزیزم…
😉💡😛

Dr.Nazer

@Angle
عزیزم نیاز نیست برای دفاع از یه برند، برند دیگه رو با مبالغه تخریب کنی، دوس داری ما هم ناچ باند فرودگاهی اپل و مسخره کنیم؟!
به خدا سهام اینا مال بابامون نیست :-/

Dr.Nazer

منفی هم نده خودم به خودم دادم!

The Destroyer

😂😂😂👌

Amin

تو صفحه نمایش سامسونگ حرف اول رو میزنه،در مورد burn in هم بگم طی تجربه چند ساله ای که داشتم با رعایت این دو مورد این مشکل به حداقل میرسه
نور صفحه نمایش رو حتی الامکان تا آخر زیاد نکنید
سعی کنید هر ۱ هفته یکبار یا نهایتا هر دو هفته یکبار عکس پس زمینه رو عوض کنید
من خودم با این روش تا حالا هیچ مشکلی نداشتم ولی تو خانواده چون این دو مورد رو رعایت نمیکردن یه مورد burn این دیدم روی گوشی نوت ۴

نیما عرفانی

والا در خانواده ، نوت ۴ داشتیم به مدت ۵ سال ، کماکان burn in نشده ولی دقت رنگ هاش کاهش پیدا کرده که طبیعیه بعد از ۵ سال⁦🤷‍♂️⁩.
در مورد روشنایی به نظرم رو حالت خودکار بهتره تا دستی چون در طی شبانه روز مدام در حال تغییر میزان روشنایی هستش . در خصوص تعویض عکس پس زمینه ؛ موافقم و میشه به جاش اقدام به تعویض تم هم کرد.

Amin

آره خوب شد گفتی در مورد دقت رنگش،نوت ۴ ما هم دقت رنگش کم شده بود رنگ سفیدش کلا یه دنیای دیگه ای بود کلا زرد بود 🙂

نیما عرفانی

صحیح

نیما عرفانی

راستی امین جان من شمارو همش با امیر اشتباه میگیرم . شما همون کاربری هستی که قبلاً عکس خودت رو پروفایلت بود؟ طرفدار هواوی دیگه درسته؟ فکر کنم گوشیت هم هواوی باشه .
امیر اگه اشتباه نکنم می ۹ داشت.

Amin

نه نیما جان من کلا هیچ عکسی روی پروفایل نذاشتم نه عکس خودم نه هیچ عکس دیگه ای سعی میکنم خودمو به برند محدود نکنم فقط تا حدودی به سامسونگ و شیائومی علاقه دارم(نه در حد فن بودن) گوشی حال حاضرمو فقط درست گفتی (mi9)،امیر زیاد بوده نو ترنجی نمیدونم کدوم امیر رو میگی؟

نیما عرفانی

آهان پس من برعکس گفتم
شما امینی که می ۹ داری و بیشتر طرف سامسونگ و شیائومی هستی ، فکر کنم گوشی قبلیت هم إس ۹ پلاس بود .
اون امیر بود که عکس خودش رو گذاشته بود و طرفدار هواوی بود بیشتر و حتی تصمیم به خرید میت ۳۰ پرو هم داشت.
الان خیلی وقته فعالیت نداره.

Amin

درسته گوشی قبلیم هم اس ۹ پلاس بود،منم خودم زیاد فعالیت نمیکردم اینجا این اواخر یه‌ کم فعال شدم 🙂

نیما عرفانی

خوبه فعال باش 🙂 ما به کاربرهای “منطقی” زیادی نیاز داریم😄.

Amin

نظر لطفتونه سعی میکنم بیشتر خدمت شما و دوستان محترم باشم 🌹

نیما عرفانی

ممنون بزرگوار
عزیزی

Milad7

عجب حلوای قندی تو 🙂

نیما عرفانی

#سید بشیر حسینی

Milad7

#چاوشی

Chalton

کاملا مشخص بود👏👏سری اس و نوت همیشه بعد از معرفی بهترین صفحه نمایش و بهترین دوربین انتخاب میشن عادی شده واسمون.

Babak

در عالی بودن صفحه نمایش های جدید سامسونگ شکی نیست . ولی هنوز قیمت بسیار بالای این نوع از صفحه نمایش و مشکلات زیاد در اثر کوچکترین ضربه پا بر جاست.

smartiz

وااااای⁦☺️⁩

منم گوشی پرچمدار 2020 میخواهم😔

Armin.Technology

عالی

MohammadFarhaadi

اصلا به نظرم کار درستی نیست که فقط منتظر آیفون و گوشیهای سامسونگ بمونه تا معرفی بشن بعد هر کدوم تازه معرفی شده رو بزاره صدر.نمیگم اشتباه میکنن.ولی کی فکرش رو میکرد یه روزی هواوی یا شیائومی یا گوشی پیکسل اینطوری جدول دگزو رو به هم بریزن؟!علتش اینه که این گوشی‌ها توسط دگزو بررسی شدن وگرنه باید چطور مشخص میشد که اینا الان بهترین دوربین موبایل رو دارن اگر دگزو هم فقط اپل و سامسونگ رو بررسی میکرد؟! هیچوقت مشخص نمیشد که اینا اصلا پیشرفتی کردن.

CAT

مثل همیشه فوق العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)