حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ با پشتیبانی از شبکه 5G رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | CES 2020، پردازشگرها، مدیاتک

مدیاتک در نمایشگاه CES 2020 از چیپست 5G دایمنسیتی ۸۰۰ که قبلا آن را معرفی کرده بود با ارائه جزئیات و مشخصات دقیق‌تری رونمایی کرد. چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ با پشتیبانی از شبکه 5G رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

دایمنسیتی ۸۰۰

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

این چیپست بعد از دایمنسیتی ۱۰۰۰ و دایمنسیتی ۱۰۰۰ ال سومین عضو خانواده دایمنسیتی است که برای گوشی‌های میان‌رده به بازار می‌آید. دایمنسیتی ۸۰۰ مودم یکپارچه داخلی دارد تا فناوری 5G دوگانه را برای گوشی‌های ارزان‌قیمت‌تر به ارمغان بیاورد.

مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ چیپستی ۷ نانومتری دارای هشت هسته است که از چهار هسته کورتکس A76 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز و چهار هسته کورتکس A55 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست از پردازنده گرافیکی Mali-G57MP4 استفاده می‌کند و مجهز به فناوری گیمینگ HyperEngine است که تجربه گیمینگی کاربر را بالا می‌برد. دایمنسیتی ۸۰۰ واحد پردازش APU 3.0 دارد که برای پردازش‌های هوش مصنوعی از توانی حداکثر برابر 2.4 TOPS برخوردار است.

تلفن‌های هوشمندی که از این چیپست استفاده کنند می‌توانند نمایشگری با رزولوشن +FHD و حداکثر رفرشریت ۹۰ هرتز داشته باشند. به‌علاوه، این دستگاه‌ها قادر به پشتیبانی از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x هستند.

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

شرکت مدیاتک مدعی است دایمنسیتی ۸۰۰ پردازنده تصویری در حد چیپست‌های پرچمدار دارد و می‌تواند از چهار لنز پشتیبانی کند. دایمنسیتی ۸۰۰ قادر است حداکثر یک لنز ۶۴ یا ۳۲ مگاپیکسلی + دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. این شرکت الگوریتم‌هایی برای فوکوس خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی، نوردهی خودکار، وایت بالانس خودکار، کاهش نویز، تشخیص چهره اختصاصی و HDR در نظر گرفته است. این شرکت می‌گوید آن‌ها اولین چیپست مولتی فریم 4K با قابلیت HDR را ساخته‌اند.

مدیاتک Dimensity 800 5G از 2G/3G/4G دوگانه و سیستم اشتراک‌گذاری طیف پویا (DSS) پشتیبانی می‌کند. این تراشه قادر به ارسال و دریافت صوت و دیتا از طریق شبکه‌های نسل پنجم است و برای استفاده از شبکه‌های زیر ۶ گیگاهرتزی در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی طراحی شده. حداکثر سرعت دانلود و آپلود دایمنسیتی ۸۰۰ به‌ترتیب ۳.۵ گیگابیت و ۱.۲۵ گیگابیت بر ثانیه است.

دایمنسیتی ۸۰۰ به لحاظ مشخصات در مقام رقابت با اسنپدراگون ۷۶۵ یا ۷۶۵ جی کوالکام قرار می‌گیرد. این چیپست تا پیش از پایان نیمه نخست سال ۲۰۲۰ راهی بازار خواهد شد.

نظر شما درباره چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ با پشتیبانی از شبکه 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ɢᴏᴏᴅ ʙᴏʏ

اووف مدیاتک😍

AArezaAA

مدیاتک بعد از هلیو g 90t قشنگ یه جون دوباره گرفت

Chalton

کاربر m.b دو تا اکانت فیک دیگه ساخته و داره کامنت میزاره،نمیدونم لامصب اینارو رسیده میکنی میفروشی چیکار میکنی🤣

Lovers of God

آدرست را همین جا بده

Milad7

حس خوبی بهش ندارم…. #شخصی

android 10

چند نانومتریه؟؟؟ مشخصاتش که خوبه

✔ TVKade

7 نانومتری و دو نسل پردازشی جدیدتر و مصرف انرژی خیلی کمتری نسبت به G90T دوازده نانومتری داره.
5جی
4 هسته a76 و 4 هسته a55
رقیبی برای اسنپدراگون 765 و احتمالا روی گوشی های 200 دلاری استفاده بشه.
بای بای کوالکام.

amer

بنجل بدرد نخور
پردازنده فقط دراگون کوالکام
تازه گرافیک پردازنده 800هم در قبال 765پایین تر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)