حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس مشخص شد: یک ۶۰۰۰ میلی آمپری تمامی ناپذیر

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سه ماه پیش بود که گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) با دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری و اگزینوس ۹۶۱۱ رسما معرفی شد. مشخصا باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری این میان رده سامسونگ نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است اما عملکرد آن چطور است؟ امروز عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس مشخص شده و باید بگویم یک ۶۰۰۰ میلی آمپری تمامی ناپذیر را پذیرا هستیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس

عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس

عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس

همانطور که بالاتر می بینید، عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس در تست باتری Gsmarena امتیاز ۱۳۰ را کسب می کند که یک امتیاز بسیار خوب و حتی عالی است. مدت زمان پخش ویدیو Galaxy M30s فقط دو ساعت و نیم از یک روز کامل کمتر است و این یعنی هر چقدر که دوست دارید روی آن فیلم نگاه کنید! مدت زمان وبگردی بیش از ۱۶ ساعت بوده و مدت زمان مکالمه نزدیک به ۳۵ ساعت و نیم!

این به دارندگان گلکسی M30s کمک می کند تا بدون نگرانی موبایل خود را در جیب بگذارند و از خانه بیرون بزنند، حسی که شاید خیلی از ما بدون پاوربانک نداشته باشیم!

درباره مدت زمان شارژ شدن گلکسی M30s با شارژر ۱۵ واتی باید گفت که واقعا اینجا کند ظاهر می شود. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری گلکسی ام ۳۰ اس در مدت ۳۰ دقیقه تا ۲۱٪ شارژ می شود که انتظار نداریم مدت زمان شارژ کامل آن زیر ۲.۵ ساعت باشد.

گلکسی M30s اولین گوشی هوشمند ساخت شرکت سامسونگ است که به باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این میان رده خاص برای قدرت پردازشی به تراشه اگزینوس ۹۶۱۱ مجهز شده است. سایر مشخصات سخت افزاری این محصول تغییر خاصی نسبت به نسخه گذشته نداشته و همچنان از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ استفاده می‌کند و به حافظه رم 4/6 گیگابایت و فضای ذخیره سازی داخلی 64/128 گیگابایت مجهز شده است.

نظر شما درباره عملکرد عمر باتری گلکسی ام ۳۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

سری ام باتری های خیلی خوبی دارن

ولی کاش برای این گوشی لااقل ۲۵ واتی میزد

خیلی طول میکشه شارژ بشه

ßÅÐ ßøy

حالا فرض کن مثل Oppo Reno Ace شصت و پنج واتی می‌بود 😍😍بنظرت توی چند دقیقه کامل شارژ میشد خودم حدسم ۴۵/۵۰ دقیقه است

Afson

دوستم داره وقتی باهاش کار می‌کنه عمر باطریش فوق العاده هست اما نمی‌دونم چرا شب تا صبح وقتی باهاش کار نمیکنه چرا آنقدر درصد باطری تعغیر می‌کنه .در هر صورت گوشی خوبی هست واسه کسایی که باطری واسشون مهمه .نمایشگرش هم شاید روی کاغذ از نسل قبلی ضعیف تر شده باشه اما در واقعیت بجز کمی تراکم کمتر هیچ مشکلی نداره و عالیه .دوربینش هم خوبه .فقط از لحاظ سخت افزاری نسبت به بقیه رقبا ضعیف هست

Afson

ام هست من در مورد آ۳۰ اس گفتم ببخشید .

ALiKiNG

شارژ سریع 15 واتی؟؟ورشکست نشی یوقت😂😂😂
حالا اینا ب کنار چرا رندر گوشی حاشیه هاش فوتوشاپه؟
آقای سامسونگ برو از خدا بترس

ALiKiNG

سایت دیوونه خونس
من ضد سامسونگ گفتم منبی بارون شدم
طرف خوب گفته برا سام منفی بارون شده
چ خبره؟

The Destroyer

اون که افسونه و در حالت عادی چالتون منفی بارونش می‌کنه…
تو هم که ضد سام گفتی تو رو هم منفی بارون می‌کنه…

✔ TVKade

وقتی دنبال گوشی با ظرفیت باتری بزرگ باشید صرفاً به گوشی های پایین رده ای می رسید که صفحه LCD, رزولوشن 720p، پردازنده‌های قدیمی 14،12,11 نانومتری و حافظه قدیمی emmc دارند.
M30S سامسونگ تنها گوشی میان رده پر ظرفیت با دوربین پرمگاپیکسل موجود در بازاره که هم صفحه نمایش آمولد با رزولوشن Full HD و هم پردازنده ای ده نانومتری (از نظر قدرت مشابه اسنپدراگون 665) داره.
تست های باتری جی اس ام آرنا هم کاملا بیخوده. این گوشی قطعا باتری لایف بهتری نسبت به Realme 5/Moto g7 power با امتیازات 144/147 داره.

ßÅÐ ßøy

مرسی استاد🌹🌹

Milad7

البته بیشتر یک باتری تاثیر گذار داره ….

Dragon

یه میان رده خوب هم که سامسونگ میزنه تو ایران نمیاد آخه چرا گوشی به این خوبی تو ایران نیست
هم قیمت a50 هست تقریبا ولی خیلی بهتر از اونه

Chalton

عمر باتری به این میگن نه مثل برندهای دیگه فقط خبرهای شایعه میاد ولی بعد از معرفی میبینی شایعه ها دروغی بیش نبوده،کدوم میان رده ای به جز سامسونگ همه چیرو با هم داره؟هیچ کدام
پردازنده عالی،عمر باتری فوق‌العاده،صفحه نمایش با کیفیت AMOLED,دوربین عالی،رابط کاربری همه چی تموم،واقعاً برای یه میان رده عالی کار کرده
احترام به مشتری رو دنبال نگرد سامسونگ روبروته.

Dragon

پس چرا با اینکه تو ایران نمایندگی داره تنها گوشی میان رده بدرد بخوری که داره تو ایران نیست (m30s)

Mahdi

خیلی عالیه این گوشی

H.f

تایم وب گردیش فکر میکردم خیلی بالاتر از این حرفا باشه

Amir galaxy

فووووق العادس

vahid

واقعا تمومی ناپذیره

Chalton

خارق‌العاده ترین عمر باتری یه گوشی👏👏❤️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)