حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) تاریخ ۲۷ شهریور رونمایی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

تاریخ رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) اعلام شد. این میان رده جدید سامسونگ با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری در تاریخ ۲۷ شهریور از راه می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره موبایل جدید خانواده گلکسی ام صحبت کنیم.

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

در هفته های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی از گوشی سامسونگ گلکسی M30s بودیم و حال سامسونگ به تازگی تاریخ رونمایی از آن را مشخص کرده است. این دستگاه در تاریخ ۲۷ شهریور ماه از راه می رسد و به در کشور هند به صورت انحصاری توسط آمازون در اختیار خریداران قرار می گیرد. بر اساس اعلام سامسونگ، انرژی گوشی گلکسی ام ۳۰ اس توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

در گذشته شاهد افشای اطلاعات این اسمارت فون بودیم. سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس به صفحه نمایش 6.4 اینچی با فناوری Super AMOLED مجهز می شود. این دستگاه از 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. بر اساس بنچمارک گیک بنچ، قدرت گوشی میان رده آینده سامسونگ را چیپست اگزینوس ۹۶۱۰ تامین می کند، البته احتمال استفاده از پردازنده بهبودیافته جدید اگزینوس ۹۶۱۱ نیز در آن وجود دارد.

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دو سنسور دیگر این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. سامسونگ این محصول خود را به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 پای مجهز می کند. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، این اسمارت فون با قیمتی در محدوده 210 تا 280 دلار روانه بازار می شود. برای آشنایی کامل با این دستگاه باید تقریبا تا دو هفته دیگر صبر کنیم.

نظر شما درباره گلکسی ام ۳۰ اس احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

هنوز ایفون های جدید معرفی نشده برند های اندرویدی شروع کردن به تقلید از حالت دوربینش😐

_V_

انصافا شبیه ایفون نیست…
همون نوت۱۰ ئه که کادر رو دور فلششم کشیدن
آیفون دوتا دوربین چپ یه دوربین و یه فلشم راست اون دوتا اصلا شبیه نیستن

MohsenHiradian

بنظرم گوشی خیلی خوبی میتونه باشه اگه220دلار باشه و توی ایران کمتر از 4تومن قیمت داشته باشه باتری خوب پردازنده نسبتا خوب صفحه نمایش خوب کاش بدنش پلاستیک نباشه رقیبش آنر9ایکس هستش که فک کنم آنر سرتر باشه البته اگه بدنش پلاستیک نباشه که محشره

✔ TVKade

اگه این مشخصات درست باشه رکورد جدیدی در باتری لایف گوشی ها رقم میزنه.
باتری 6000 + صفحه امولد + پردازنده 10 نانومتری = باتری تمام نشدنی
+150 در تست gsmarena

_V_

۱۵۰😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)