حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را در رنگ گرادیانت آبی-سبز ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. گوشی جدید سامسونگ مجهز به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) را در رنگ گرادیانت آبی-سبز ببینید.

گوشی گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s)

گلکسی ام ۳۰ اس

گلکسی ام ۳۰ اس

رندر گلکسی ام ۳۰ اس که مطابق با شایعات منتشرشده تا ماه آینده میلادی معرفی می‌شود، منتشر شد و گوشی را در رنگ گرادینت آبی و سبز نشان می‌دهد. این تصویر، شایعات قبلی منتشرشده درباره وجود دوربین سه‌گانه در سمت چپ قسمت بالا را تایید می‌کند. همانطور که در تصویر مشخص است، یک فلاش ال ای دی هم در کنار سنسورهای دوربین و در یک ماژول مستطیل شکل وجود دارد.

سنسورهای دوربین عقب در کنار حسگر اثر انگشت تعبیه شده‌اند. همچنین کلید پاور و حجم صدا در سمت راست و جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم در قسمت پایین گوشی قرار دارد. بر اساس گزارش‌های منتشرشده، گوشی گلکسی ام ۳۰ اس (Galaxy M30s) در ماه آینده و در کشور هند معرفی خواهد شد و قیمت آن هم در بازه قیمتی ۲۱۰ الی ۲۸۰ دلار است. بر اساس شایعات منتشرشده، این گجت مجهز به تراشه اگزینوس ۹۶۱۰ سنسور ۴۸ مگاپیکسل و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

نظر شما درباره طراحی گلکسی ام ۳۰ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

چ چیزی😐

android pie

خوبه اما قیمتش یکم زیاده 180 تا 240 باشه بسته به کانفیگ عالی میشه چیپستش هم بد نیست

Milad7

حیف پول…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)