حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زوم اپتیکال هواوی پی ۴۰ احتمالا ۱۰ برابر خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | هواوی

می دانیم که تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ احتمالا فروردین ۹۹ خواهد بود. همچنین رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده را دیدیم. حالا اما ویژگی بسیار معرفی از این پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ هواوی لو رفته است. زوم اپتیکال هواوی پی ۴۰ احتمالا ۱۰ برابر خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

۱۰ برابر زوم اپتیکال هواوی پی ۴۰

نمایشگر هواوی پی ۴۰

نمایشگر هواوی پی ۴۰

انتظار می‌رود گوشی هواوی پی ۴۰ پرو بهترین میزان بزرگ‌نمایی اپتیکی را در میان گوشی‌های پرچمدار فراهم آورد. جدیدترین اطلاعات در دسترس نشان می‌دهند که هواوی در نظر دارد در این گوشی خود قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری را در دسترس کاربران قرار دهد.‌ سال گذشته گوشی P30 Pro، قابلیت آن را داشت که بزرگ‌نمایی ۵ برابری را فراهم کند. قابلیتی که اکنون گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد آن را به گوشی گلکسی اس ۱۱ پلاس خود بیاورد.

امروز با انتشار اطلاعاتی جدید، بخشی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دوربین دو گوشی P40 Pro و گلکسی اس 11 پلاس را فاش کرد. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این کاربر، گوشی P40 Pro دارای یک سنسور Telephoto با وضوح 16 مگاپیکسل است و می‌تواند بزرگ‌نمایی 10 برابری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. وی همچنین عنوان کرده است که گلکسی اس 11 پلاس نیز به لطف سنسور 48 مگاپیکسلی Telephoto خود می‌تواند بزرگ‌نمایی اپتیکی 5 برابری را فراهم آورد.

مطمئناً در اختیار داشتن یک سنسور با قابلیت بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری خبری بسیار خوب برای هر عکاس محسوب می‌شود؛ چرا که می‌توان توسط آن تصاویر زیبایی را از پرندگان در حال پرواز به ثبت رساند و یا در محیط‌های ورزشی، عکس‌ها را با جزییات باورنکردنی ذخیره کرد. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این میزان از بزرگ‌نمایی به ندرت مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

باید دید که هواوی به منظور جلوگیری از کاهش کیفیت تصاویر در هنگام استفاده از قابلیت بزرگ‌نمایی 10 برابری چه تمهیداتی را اندیشیده است. مطمئناً استفاده از این قابلیت سبب کاهش کیفیت تصاویر می‌شود؛ اما در طی سال‌های اخیر شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند با راهکارهای مختلفی از بروز این مشکل جلوگیری کنند.

هواوی پی ۴۰

هواوی پی ۴۰

چندی پیش بود که تصاویری رندر شده از گوشی P40 Pro منتشر شد. این تصاویر نشان می‌داد که هواوی در نظر دارد در تولید این گوشی از نمایشگری استفاده کند که علاوه بر طرفین، در بالا و پایین نیز ظاهری خمیده دارد. این موضوع سبب می‌شود که قاب آلومینیومی وظیفه حفاظت از طرفین این گوشی را برعهده داشته باشد.

انتظار می‌رود گوشی P40 Pro در کنار این قابلیت‌ها، از تراشه Kirin 990 نیز بهره ببرد. هواوی پیش از این در گوشی میت 30 پرو نیز از این تراشه استفاده کرده بود. گفته می‌شود یک نسخه 5G از این گوشی نیز در دست تولید قرار دارد که هواوی به منظور تامین انرژی موردنیاز، مجبور شده است از باتری بزرگ‌تری در آن استفاده کند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این باتری دارای ظرفیت خیره‌کننده 5500 میلی آمپر ساعت است و با پشتیبانی از شارژرهای با خروجی 50 وات می‌تواند در مدت زمان کوتاهی شارژ شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی پی ۴۰ پرو چقدر جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
KING.ALI

وای خدای من.یعنی جمعا با دیجیتال چند برابر میشه

_V_

سامسونگم با اینکه لنزش ۵ برابره ولی اونم به اندازه همین زوم میکنه(دلیلشم نمیدونم /-: فکر کنم به خاطر رزولوشن تله فوتو باشه)

mohammad70

سلام !
خدا کنه این هم شبیه ارایه قابلیت ها تو مراسم اخیرش تو ایران نباشه در هر صورت هواوی داره محبوبیتش رو در مقابل رقیبش شیا از دست میده هر چند چینی ها علاقه خاصی تو بازی با اعداد دارن باید دید چی میشه البته به نسبت پرچمدار های خوبی میزنه هواوی .
به امید روزی شرکت ها یه فکری به حال باطری کنن باز هم میگم به نظرم استفاده از مکانیزمی برای در آوردن باطری بدون آسیب به سایر قطعات خیلی مهم تر از بازی با اعداد دوربین هست البته نظرات متفاوت هست

Amir galaxy

چقد خوب😀

ßÅÐ ßøy

😋😍

علی شیخ زاده

چه دوربینی بشه دوربین پی ۴۰ پرو

ßÅÐ ßøy

احتمالا همرو شکست میده 💜⁦♥️⁩

Armin

سامسونگ و شیاومی هم دست خالی وارد نمی شن👍

انقدر با اطمینان نتیجه گیری نکنید

Milad7

همینطور اوپو 🙂

Milad7

منم که عاشق زوم اپتیکال 😀

Chalton

با معرفی اس 11 هوآوی به فراموشی سپرده میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)