حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

هفته پیش بود که شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفت. همچنین هفت ماه پیش بود که دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی را دیدیم. به همین دلیل نمی توان گفت که حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی موضوع عجیبی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی صحبت کنیم.

حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

حق اختراع دوربین سلفی زیر نمایشگر شیائومی

گوشی هوشمند پرچمدار شیائومی می میکس ۴ مدتهاست که در کارخانه های شایعه (!) قرار دارد. وقتی انتظار می رفت که این شرکت تلفن را ارایه کند، ما در عوض دستگاه مفهومی می میکس آلفا را گرفتیم. با این حال، شایعات و افشا در مورد Mi MIX 4 هنوز هم به شدت ادامه دارد.

سازنده تلفن های هوشمند چینی ثبت اختراع جدیدی را ارائه داده است که گمان می رود مربوط به اسمارت فون Mi MIX 4 آینده باشد. ثبت اختراع با عنوان “ساختار نمایشگر و تجهیزات الکترونیکی” یک دوربین مخفی را در زیر صفحه نمایش تلفن نشان می دهد که هیچ فضایی روی صفحه نمایش نمی گذارد.

در پتنت نشان داده شده است که ساختار نمایشگر شامل یک صفحه نمایش و یک قسمت تنظیم نور است که در یک سمت ساطع کننده نور صفحه نمایش قرار دارد. حالت کار مؤلفه کم نور شامل یک حالت انتقال نور و حالت قطبی شدن است. همچنین شامل یک منطقه اول و منطقه دوم است که می تواند به طور مستقل کنترل شود.

شیائومی می میکس ۴ با دوربین دوگانه سلفی زیر نمایشگر لو رفت

این نمایشگر همچنین شامل چندین پیکسل مستقل قابل کنترل است. علاوه بر این، هنگامی که اولین منطقه از مؤلفه تنظیم نور در حالت انتقال نور قرار دارد، پیکسل های مربوط به اولین منطقه در صفحه نمایش غیرفعال می شوند تا اجازه دهند نور ساطع شده از منطقه اول از صفحه نمایش عبور کند.

نظر شما چیست؟ شیائومی اولین شرکت با دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

ببینیم چطوره در واقعیت

arsalan

خب هیچ چی توی نسل اول خوب نیست😓

m.b

شرکتی که نسل اول رو حتی با اشکالات میسازه کار بزرگی کرده…
حسگر های اپتیکال زیر صفحه هم نسل های اول مشکلاتی داشتن و اگر شرکت ها ریسکش رو نمیپذیرفتن و ارائه نمیکردن هیچوقت تا 7 نسل پیش نمیرفتن که الان به راحتی با اولتراسونیک ها مقایسه بشند…
این یک قاعده هست که عرضه هر تکنولوژی خوبی باعث میشه دیگه شرکت های خوب روش جدی برنامه ریزی کنن تا از بقیه جا نمونن و همین باعث میشه اون تکنولوژی سریعتر از حالتی که تو آزمایشگاه و دور از دسترس مردم هست پیشرفت کنه…
پس اولین شرکتی که این تکنولوژی رو عرضه کنه خدمت بزرگی به دنیای موبایل کرده…
خواه سامسونگ… خواه شیائومی… خواه اوپو… خواه هوآوی… یا خواه اسنشال…
هر کدوم اینکار رو زودتر و با کیفیت بهتر انجام بدن خدمت بزرگی کردن…
سه تا از تکنولوژی های شیائومی خیلی آینده نگرانه هست…
یکی همین دوربین زیر صفحه…
یکی تلاشش و ابتکار هاش در زمینه شارژ وایرلس که گوشی های بدون پورت آینده رو رقم میزنه و باید تا اون موقع رو صدر سرعت شارژ وایرلس باقی بمونه تا این افتخار رو کسب کنه…
و سومی اون دکمه های زیر صفحه 4 گانه میکس آلفا که مال گوشی های آینده هست که الان عملی شده…

_V_

البته سنسور اپتیکال قدیمی هست و وقت بیشتری برای توسعه داشته

اولتراسونیک آینده بهتری داره

Milad7

امیدوارم زودتر عملیاتی بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)