حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ ارایه می شود؟

به تازگی شایعاتی مطرح شده که می‌گویند سامسونگ قصد عرضه آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ را دارد. اما آیا این شایعات روزی به حقیقت می‌پیوندند؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸

بنابر یک اصل نانوشته، سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند خود هیچ‌گاه بیشتر از آپدیت بزرگ اندروید را عرضه نمی‌کند. در واقع این شرکت حداکثر دو بروزرسانی نسخه اندروید را برای کاربران گوشی‌های خود عرضه می‌کند و به همین خاطر بسیاری از کاربران تقریباً مطمئن هستند که بعد از عرضه اندروید ۸ و اندروید ۹ دیگر جایی برای عرضه اندروید ۱۰ این سیستم عامل برای کاربران گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۸ وجود ندارد.

اما با این حال به تازگی اطلاعاتی منتشر شده‌اند که بسیاری از کاربران را در این مورد به شک انداخته‌اند. طی این اطلاعات تصاویری از یک بنچمارک مربوط به نرم‌افزار GeekBench از گلکسی اس 8 منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه اندروید مورد استفاده در آن ۱۰ بوده است.

این بنچمارک که تاریخ ثبت آن ۱۰ روز پیش است را باید اولین نقطه شروع شایعات در نظر بگیریم اما شاید حقیقت چیزی دیگر باشد. در واقع می‌توان اینطور عنوان کرد که به احتمال فراوان این بنچمارک از سوی یکی از سازندگان رام‌های غیر رسمی برای توسعه رام بر پایه اندروید ۱۰ برای گلکسی اس ۸ انجام شده تا پایداری این نسخه از سیستم عامل توسعه داده شده برای دستگاه، محرز شود.

لیست تمام دستگاه های آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ را اینجا ببینیم

 

با توجه به پتانسیل بالای سخت‌افزاری، گوشی گلکسی اس ۸ می‌تواند به راحتی از پس اجرای سیستم‌عامل اندروید ۱۰ برآید و به همین دلیل کاربرانی که تمایل زیادی به استفاده از اندروید در جدیدترین نسخه آن را دارند می‌توانند بعد از عرضه نسخه‌های رام غیر رسمی برای این گوشی آنها را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنند.

اما همانطور که گفتیم احتمالا سامسونگ هیچ بروزرسانی رسمی اندروید ۱۰ را برای این گوشی عرضه نخواهد کرد و دلیل آن نیز بیشتر در بخش بازاریابی و سوق دادن کاربران به خرید گوشی‌های جدیدتر شرکت است.

نظر شما چیست؟ سامسونگ آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی اس ۸ را ارایه خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nima.1987

بعیده بگیره
این صحبتا هم واسه اس7 و گرفتن اندروید 9 هم بود باز 😐

Mohammad 13759

سام سونگ دوتا اپدیت رسمی اندروید داده به s8 دیگه نمیده ولی s9 سه تا اپدیت رسمی اندروید میگیره و این است سامسونگ . هیچی مثل ios نمیشه چهارسال اپدیت رسمی میده یا پنج سال

UnderTaker

هر سال همین شایعه مطرح میشه و آخرش هم همون دو تا رو میگیره 😅

pedram_01

فکر نمیکنم اپدیت بده و این خیلی بده واقعا دوسال کمه و اس ۸ کاملا توانایی گرفتن اندروید ده رو داره و تمام مشخصات لازمه رو داره . امیدوارم با این وضع اقتصادی که نمیشه گوشی عوض کرد سامسونگ برای اس ۹ سه اپدیت بده چون خیلی ها میگن سامسونگ از اس ۹ به بعد سه اپدیت بزرگ میده

mbazzaz81

هر سال هی میگین میگیره آخرش هیچ

online_wireless

فقط به فکر منفعت بیشتر فروش گوشی های جدیدشون هستن و پشتیبانی از گوشی رو به خدا واگذار می کنن.
سامسونگ همیشه فقط دوسال اندروید جدید برای گوشیاش ارائه کرده و هرکس جز این بگه که مثلا قراره برای اس نه به بعد سه سال بشه خلاف واقعیته و هرگز انجام نمیشه.

Naranj

چقدر زود دیر شد!

Milad7

نه 3 تا اپدیت به اس 8 نمیرسه!

Milad7

شاید سامی از اس9 به بعد این قضیه 3 تا آپدیت را پیاده بکنه!

Amir galaxy

S8 هم مثل s7 سوخت…
خوشحالیم که از s9 به بعد پرچمدارا سه آپدیت اندروید میگیرن

Milad7

وات؟ کی دیس زده و به چه دلیل؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)