حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد: Titanium M6 از شرکت 8848

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | موبایل

بله، اسنپدراگون ۸۶۵ هنوز معرفی نشده است اما گوشی Titanium M6 از شرکت 8848 به عنوان اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵ رسما معرفی شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اولین گوشی با اسنپدراگون ۸۶۵

 

خب، گفتیم شرکت ۸۸۴۸ و شاید بپرسید این چه برندی است؟ به صورت خلاصه باید گفت یک برند لاکچری چینی و به صورت مبسوط اینکه شرکتی با نام «8848» در چین وجود دارد که پنج سال پیش تأسیس شده و کار آن تولید گوشی‌های لاکچری و بسیار خاص است؛ کاری که بزرگانی مانند Vertu در آن ید طولایی دارند. اما محصول جالب شرکت 8848 با نام کامل 8848 Titanium M6 ویژگی‌هایی دارد که مسلماً هیچ محصولی در دنیا آنها را نداشته و یا شاید نخواهد داشت.

قبل از هر چیز به بررسی اولین ابهام مطرح شده در مورد این گوشی می‌پردازیم. روز گذشته شرکت 8848 مراسمی را در شهر پکن برگزار کرد که در آن به بررسی مشخصات گوشی جذاب خود که قرار است طی سه ماهه ابتدایی سال 2020 روانه بازار شود پرداخته شده است.

در این مراسم این شرکت اعلام کرد که در پنجمین سالگرد تأسیس این شرکت شاهد استفاده از نسل پنجم مخابراتی در یک گوشی لاکچری خواهیم بود که علاوه بر اینکه آن را به اولین گوشی لاکچری 5G دنیا تبدیل می‌کند، اولین گوشی معرفی شده با چیپست SD865 نیز خواهد بود اما به دلایل NDA این شرکت مشخصاتی از چیپست این گوشی معرفی نخواهد کرد تا پس از آنکه کوالکام به صورت رسمی این چیپست را معرفی نمود، محصول 8848 نیز به صورت کامل معرفی شود.

8848-Titanium-M6

8848-Titanium-M6

در کنار این چیپست بسیار جذاب شرکت 8848 از 12 گیگابایت حافظه رم به همراه یک ترابایت حافظه داخلی استفاده کرده که می‌تواند قدرت بسیار بالایی را در اختیار کاربر قرار دهد.

این گوشی به یک دوربین پشت 64 مگاپیکسلی که توانایی ثبت عکس‌های 100 مگاپیکسلی دارد و همچنین نمایشگر 6.01 اینچی AMOLED نیز مجهز می‌شود که طراحی خاصی با بدنه‌ای از جنس پوست خواهد داشت.

اما در کنار این ویژگی‌های جذاب این گوشی به برنامه خاصی با نام 5G Zero Distance نیز مجهز خواهد شد که می‌تواند سوئیچ کردن روی این شبکه را بسیار آسانتر از آن چیزی که تا به امروز هست سازد.

نکته دیگر این است که 8848 اعلام نموده که کاربری که گوشی فعلی این شرکت به مدل M5 را خریداری کنند پس از معرفی رسمی گوشی M6 می‌توانند نسخه جدید را به همان قیمت نسخه قبلی بخرند و این برایشان یک مزیت بسیار بزرگ خواهد بود.

8848-Titanium-M6

8848-Titanium-M6

در کنار این برنامه‌ها و سخت‌افزار عالی و در کمال تعجب این شرکت از یک دستیار ویژه انسانی برای هر خریدار و هر گوشی استفاده خواهد کرد. برنامه به این صورت است که با خرید گوشی یک دستیار ویژه با شما در هر زمان و مکان در ارتباط خواهد بود و شما می‌توانید تمامی اعمالی که از دستیارهای برپایه هوش مصنوعی داشتید را از این دستیار انسانی بخواهید که در واقع منشی همراه شما خواهد بود.

8848 معتقد است دستیارهای برپایه هوش مصنوعی آنقدر پیشرفته و مطمئن نیستند که بتوانیم همه امور خود را به آنها بسپاریم و به همین دلیل استفاده از دستیار ویژه انسانی می‌تواند به مراتب تجربه مفیدتری را در اختیار کاربران قرار دهد که مسلماً کارآمدتر نیز خواهد بود.

نظر شما درباره این گوشی لاکچری که با استفاده از نام جدیدترین چیپست کوالکام به صدر اخبار جهانی رسیده است، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

LOL

ARMTIN

عکس ها واقعی شیاومی Mi Mix4 با اسنپدراگوان 865 لو رفت
https://www.gizmochina.com/2019/10/18/alleged-xiaomi-mi-mix-4-leaks-with-a-waterfall-display/?amp

online_wireless

چقدر متفاوته و جالبه بشرطی قیمتش فضایی نباشه

pedram_01

داداش میخوای قیمتش فضایی نباشه ؟ گوشی لاکچری با مشخصات فوق سوپری که حتی دستیار صوتی انسانی داره برای هر گوشی یه دستیار انسانی متفاوت !! 😂

قطعا در محدوده ۲۰ هزار دلاره

afsoon

بالای دو سه هزار دلار هست .لاکشری هست بهترین کیفیت ساخت با کمیاب ترین مواد اولیه طبیعی و دست ساز .خریداران هم مولتی میلیاردر های دنیا هستن .توقع قیمت مثل بقیه رو نداشته باش .

Amir galaxy

👌

Dr.Nazer

من خراب اسم شرکتش شدم؛ ۸۸۴۸😐

Cyrus

۸۸۴۸ ارتفاع قله اورست هست
چون توی چینه و اینا هم چینین ازش استفاده کردن

Milad7

اوه

Milad7

ظاهرا اسنپ 865 هم یه آپدیت جزیی به نسبت 855 پلاسه

MohammadFarhaadi

فکر میکنم گردیه پشتش هم نمایشگره چون تو تصویر اول با بقیه فرق میکنه.تصویرای کنفرانس ساعتن ولی تصویر اول انگار آرم شرکت یا همچین چیزیه.

mpsn1366

اگه پول داشتم میخریدمش
فقط دستیار انسانیش پایه هست؟ میشه باهاش راحت بود؟ میشه عوضش کرد ؟ میشه درخواست غیر اخلاقی ازش داشت؟
راز نگه دار هست؟ کاتالوگ نداره:؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)