حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ جدید هواوی پی ۳۰‌ پرو را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 28 دیدگاه | IFA 2019، هواوی

هواوی از دو نسخه جدید هواوی پی ۳۰ پرو رونمایی کرد. این نسخه‌ها طراحی دو رنگ داشته و به اندروید ۱۰ و نسخه آزمایشی EMUI 10 مجهز شده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید در رنگ جدید هواوی پی ۳۰‌ پرو را ببینید

رنگ جدید هواوی پی ۳۰ پرو

رنگ جدید هواوی پی ۳۰ پرو

رنگ جدید هواوی پی ۳۰ پرو

هواوی قصد دارد تا پایان ماه جاری میلادی از پرچم‌دار جدید خود یعنی میت 30 رونمایی کند. با این حال این بدان معنا نیست که هواوی پی 30 پرو کاملا بازنشسته شده باشد،

این شرکت چینی امروز در نمایشگاه IFA 2019 دو نمونه جدید از این پرچم‌دار را به نمایش گذاشته است. نمونه رنگ‌های جدید هواوی پی 30 پرو از نسخه آزمایشی رابط کاربری EMUI 10 استفاده می‌کنند که برپایه اندروید 10 توسعه یافته است.

هواوی پیش از رونمایی از نمونه‌های جدید برخی ارقام مربوط به فروشش را به اشتراک گذاشت. طبق گفته این شرکت چینی، پی 30 پرو محبوب‌ترین مدل در سری P هواوی بوده است. میزان فروش این پرچم‌دار در 6 ماه به رقم 16.5 میلیون دستگاه می‌رسد. هم‌چنین آمار فروش جهانی رشدی 53 درصدی را تجربه کرده است.

اولین نمونه‌های هواوی پی ۳۰ پرو در رنگ‌های Aurora، Amber Sunrise، Breathing Crystal، مشکی و سفید مرواریدی روانه بازار شد. حالا این مجموعه دو رنگ جدید Mystic Blue و Misty Lavender را نیز میزبانی می‌کند.

رنگ جدید هواوی پی ۳۰ پرو

رنگ جدید هواوی پی ۳۰ پرو

بخش پشتی رنگ‌های جنیز هم‌چون نمونه اصلی از گوریلا گلس 6 پوشیده شده است. با این حال در رنگ‌های جدید بخش بالایی گوشی براق بوده و نیمه پایینی آن مات است. طبق گفته افرادی که از این تلفن هوشمند استفاده کرده‌اند بافت دو بخش تفاوتی با یکدیگر ندارد.

هواوی اعلام کرده است که این دو نسخه در زمان عرضه به اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 مجهز خواهند بود. با این حال کاربران فعلی هواوی پی 30 پرو می‌توانند برای دریافت نسخه آزمایشی از این لینک اقدام کنند. EMUI 10 یک تجربه کاربری جدید و هیجان انگیز را برای کاربران به همراه دارد.

نظر شما درباره رنگ های جدید هواوی پی ۳۰‌ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
28 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

این نوع طراحی از نظر من جذاب نیست مگر دو تا بخش جداگانه داشته باشه یا به دلایلی مجبور به استفاده از همچین طرحی باشه که در اون صورت توجیه پیدا میکنه اما در حال حاضر زیاد برام جذاب نیست و انسجام نداره از نظرم هرچند که از مال سامسونگ که دیگه از وسط بریده بود، به نظرم کمی بهتر شده…

mostafa3

حالا چی شده همشون زدن تو کار دو رنگ

Amir galaxy

افتضاح

Dr.Nazer

کپی از گوگل پیکسل..

The Destroyer

گوگل ترکیب رنگشو خیلی خوب در آورده بود و واقعا پیکسل ۲ قشنگ بود پشتش ولی این و این ۹۰ واقعا فاجعه ان

android pie

دو رنگ بد نیست فقط اینکه بالاش گرادیانت هست پایینش مات خیلی بدش کرده اگه هر دو مات بودن با رنگ های نزدیک به هم خیلی خوب میشد

mTAAHAAm

من حدس میزنم طراحی دوربین p40. به صورت الگوی مستطیلی سه تایی و گوشه سمت چپ و بالا باشه.

Taskin

فقط از روی گوگل اسکی نرفته بود که…
خودتون شاهدش هستین.

نیما عرفانی

صرفاً جهت اطلاع
نکته ی اول؛ این نسخه از پی ۳۰ پرو جزو اولین گوشی هایی هستش که نصب اندروید ۱۰ رو به صورت پیش فرض در خودش داره شایدم اولیش باشه.(تأکید میکنم رو واژه ی “پیش فرض” نه آپدیت شده)
نکته ی دوم؛ هواوی هرسالِ در نمایشگاه IFA از رنگ بندی های جدید سری پی رونمایی می‌کنه که تنوع مجموعه‌ی رنگ هاش رو افزایش میده. این ۲ ترکیب رنگی هم که اضافه شده (Mystic Blue و Misty Lavender )
https://m.gsmarena.com/huawei_p30_pro_arrives_in_two_new_colors_heres_our_handson_experience-news-39051.php
رنگ های جذابی هستش.‌
طیف رنگ های قبلی که پی ۳۰ پرو داشت شامل این موارد میشد؛ قرمز، سفید، مشکی، آئورا (گرادیانی از آبی و سبز) ، گرادیان آبی و بنفش.
توصیف ترکیب رنگ این مدل از پی ۳۰ پرو به این شکل هست؛ نسخه‌ی آبی هواوی پی ۳۰ پرو، هاله‌های متفاوتِ رنگ آبی را در نور‌های محیطی مختلف از خود به‌نمایش می‌گذارد. اما نسخه‌ی یاسی‌رنگ، به رنگ‌های صورتی و رنگ حنایی (Salmon) هم دیده می‌شود. در واقع نمی‌توان در مورد رنگ واقعی این نسخه اظهارنظر کرد. حتی برخی معتقدند که نسخه‌ی یاسی‌، به رنگ‌های مرجانی یا چای رز (Coral/Tea Rose) هم به‌چشم می‌آید. ظاهرا رنگ این نسخه از نگاه افراد مختلف، متفاوت به‌نظر می‌رسد. هواوی نه ‌تنها دو نسخه‌ی جدید هواوی پی ۳۰ پرو را در دو رنگ جدید معرفی کرده، بلکه لبه‌های دو دستگاه نیز از رنگ‌های متفاوتی بهره می‌برند.

ALiKiNG

وقتی فقط دنبال اینی ک صفت اولین رو پشت اسم هواوی بیاری
اولین چیپست برای محصولات پوشیدنی ک بلوتوث 5.1 دارد
اولین گوشی ک با اندروید 10 به بازار میآید
اولین گوشی ک همزمان چهارتا دوربین داره ولی تو ی قاب گرد قرار گرفتن(اینو احتمالا بعد معرفی پی30 از استاد عرفانی میشنوید)

ALiKiNG

*میت30

mTAAHAAm

خود هواوی هم خیلی اولین بودنو دوس داره تو کایرن 990 بعضی چیزا فدای اولین بودن شده

نیما عرفانی

هرچیزی جای خودش قابل احترامِ
(وقتی فقط دنبال اینی ک صفت اولین رو پشت اسم هواوی بیاری)
من چرا باید دنبال این باشم که صفت اولین بودن رو پشت اسم هواوی بیارم؟ آنچه عیان است چه حاجت به بیان است…
من فقط نظر شخصیمو گفتم اما مثل اینکه برای شما ناخوشایند بوده که اومدی گارد گرفتی ریپلای کردی. می‌تونستی فقط منفی بدی مجبور نکردن که حتماً بیای ریپلای کنی. نگران نباش اینقدری تو این سایت راجع به طراحی کادر و چینش دوربین های سری میت ۳۰ صحبت کردم که دیگه لازم نباشه بعد از معرفیش بیام رو همین قضیه مانور بدم😉.

ALiKiNG

خب اینکه چرا دنبال گذاشتن اولین پشت اسم هواوی هستی مثه قضیه چالتون و سامسونگ میمونه
به همون دلیلی ک اون از سام طرفداری میکنه تو هم از هواوی
نمیگم اینجوری حتما هست ولی نمیتونم هم رد کنم ک نیست
منم گارد نگرفتم نظر دادی منم نظرمو راجع ب نظرت گفتم
اگه میخوای ریپلای نشی نباید نظر بدی

نیما عرفانی

آخ آخ آخ
همینکه منو بسط دادی به نظرات گوهربار چالتون خودش بیان گوی همه چیزِ. تو این سایت و سایت های دیگه این همه آدم هستن که دارن از برندهای مختلف طرفداری میکنن پس باید بیای به اون ها هم بتوپی. شما با شخص من مشکل داری لازم نیست بیای توجیه کنی منو به دیگران ربط بدی اونم کی، چالتون …
حق هرکسی هست بیاد نظر خودشو بذاره اما وقتی نمیخوای با واقعیت کنار بیای این دیگه مشکل من نیست . ضمناً مگه من گفتم اولین چیپست برای دستگاه های پوشیدنی که از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنه کایرین A1 بوده؟؟؟ من اومدم لینکشو فرستادم که سایت اصلیِ خودِ هواوی گفته ، مشکلش کجاست؟ اگه قرار باشه همه بیان به سبک جنابعالی برخورد کنن دیگه این سایت به مکانی تبدیل میشه جهت خالی کردن عقده های روزمره.
اونم که گفتم این گوشی اولین گوشی با اندروید ۱۰ پیش فرضِ، اگه گوشیِ دیگه ای سراغ داری که قبل از این نسخه از پی ۳۰ پرو، با اندروید ۱۰ به صورت پیش فرض معرفی شده اسمشو بیار تا ببینیم اوضاع از چه قرارِ.

نیما عرفانی

اینم اضافه میکنم
جنابعالی که عادت داری رو نظرات دیگران علی الخصوص من ذره بین بندازی ، اینم به روی شخص شریف خودت بیار و بروز بده که من به جز هواوی هرجا نیاز بوده از برندهای دیگه هم طرفداری کردم ، هرجا هم الزام دیدم در مواردی نقد کردم .
منطقت خیلی جالب بود و جای تأمل داشت ؛ اگه میخوای ریپلای نشی نباید نظر بدی .
بعد از مدتی که به لطف بعضی دوستان ترنجی؛ تعاریف جدیدی از یکسری اصطلاحات و واژگان پیدا کردم ، بیانیه ی جدیدی هم در خصوص شرایط لازم برای کامنت گذاشتن صادر شد👌.

ALiKiNG

من شما و چالتون رو تو ی کفه نمیزارم ولی وقتی تصمیمات و کاستی های هواوی رو دیدم ک بصورت خیلی نرمی ازش میگذرید و انگار ک چیز مهمی نیست خب آدم به شک میوفته که در پس پرده خبری هست یا نه
البته اگه هم خبری باشه بد نیس بالاخره شغل هست و کار شریف بازاریابی هست مگر این ک ب سبک چالتون اجرا بشه
فرق شما با چالتون اینه چالتون فقط تخریب برند های غیر سامسونگ و تعریف از سامسونگ حتی نقاط ضعفشه
شما تعریف از برند های دیگه میکنی ولی به صورت اما و اگر و مشروط و ضعف های هواوی رو هم با اما و اگر و مشروط میپذیری
من با شخص کسی مشکل ندارم ب جز کسایی ک میان فحاشی میکنن من جمله ماشالا
فقط با طرفداری دو اتیشه ی برند هم نمیتونم کنار بیام و خب نظرم رو میگم

ALiKiNG

“اینم اضافه میکنم
جنابعالی که عادت داری رو نظرات دیگران علی الخصوص من ذره بین بندازی ”
چفدر زود و راحت قضاوت اشتباه میکنی و ب روی شریفت هم نمیاری
من اخرین کامنتم چی بوده؟اصن یادته؟من اصن لاگین نمیکنم ک کامنت بدم اخرین بار هم برای چیپپست اس10 بود ک کامنت گزاشتم سه هیچ عقبه و چالتون اومد منو گوشت کوبیده کرد
“بعد از مدتی که به لطف بعضی دوستان ترنجی؛ تعاریف جدیدی از یکسری اصطلاحات و واژگان پیدا کردم ، بیانیه ی جدیدی هم در خصوص شرایط لازم برای کامنت گذاشتن صادر شد👌.”
” فقط نظر شخصیمو گفتم اما مثل اینکه برای شما ناخوشایند بوده که اومدی گارد گرفتی ریپلای کردی. می‌تونستی فقط منفی بدی مجبور نکردن که حتماً بیای ریپلای کنی.”
#رفتار_دوگانه
#بیانیه_جدید
پ.ن:شما ب من میگی من رو ریپلای نکن ک در حقیقت یجورایی میگی کامنت نده
من گفتم اگه شما نظرت رو گفتی منم حق ریپلای زدن رو دارم و بیانیه نده ک من رو ریپلای نکن

نیما عرفانی

(ولی وقتی تصمیمات و کاستی های هواوی رو دیدم ک بصورت خیلی نرمی ازش میگذرید و انگار ک چیز مهمی نیست خب آدم به شک میوفته که در پس پرده خبری هست یا نه
البته اگه هم خبری باشه بد نیس بالاخره شغل هست و کار شریف بازاریابی هست مگر این ک ب سبک چالتون اجرا بشه
فرق شما با چالتون اینه چالتون فقط تخریب برند های غیر سامسونگ و تعریف از سامسونگ حتی نقاط ضعفشه
شما تعریف از برند های دیگه میکنی ولی به صورت اما و اگر و مشروط و ضعف های هواوی رو هم با اما و اگر و مشروط میپذیری)
خب اینم شد وصله چسبوندن .پس از نظر منطق شما همه اینجا بازاریابن ، چرا؟ چون میان به سبک و سیاق متفاوت از برندهای مختلف تعریف و تمجید میکنن و یکسری ها هم تخریب . من کجا و کی کاستی های هواوی رو ازش نرم گذشتم؟من نه سهام دارِ هواویم نه بازاریابشم که آخر برج پول به حسابم واریز کنه. اما و اگر کجا بود؟ این دقیقاً خودِ خودِ مغلطه کردن و فرافکنیِ . شما بفرمایید چه سبکی از کامنت گذاشتن به مذاقتون خوش میاد که بنده مِن بعد طبق همون روال کامنت بذارم. حالا خوبه این اواخر فعالیتم کم شده وگرنه همچنان باید به شما جواب پس بدم.
خودت داری میگی اصلاً مشخص نیست کِی لاگین کردی و آخرین کامنتت چی بود بعد یکدفعه میای اعلام حضور‌ میکنی از حرف من که صحت داره ایراد میگیری …
من با ریپلای کردن مشکلی ندارم چرا که مدت زیادیِ اینجا با خیلی از کاربران سایت گفتگو و بحث داشتم اما حرکت جنابعالی اسمش ریپلای نیست و با برداشت اشتباه و تشبیه نادرست و بسط دادن به دیگران اهانت محترمانه و شروع جارو جنجال محسوب میشه.
اگه قرار باشه هرکسی بیاد در برابر کامنت های همه موضع بگیره که سنگ رو سنگ بند نمیشه جناب.
بله هواوی اومده در کایرین ۹۹۰ در قبال لقب اولین بودن(اولین چیپست پرچمدار با مودم ۵ جی یکپارچه مبتنی بر ساختار EUV) استفاده از جدیدترین هسته های پردازنده و گرافیک آرم(A77 , G77 ) رو فدا کرد و من هم به همین خاطر در همون پستِ مربوط به معرفیش کامنت نذاشتم هرچند که نسخه ی ۵جی کایرین ۹۹۰ به جهت ابعاد soc و تعداد ترانزیستورها و مشخصات شاخص دیگه اش پردازنده ی شایسته ایِ و هواوی بیشترین تمرکزش نسبت به سایر بخش ها در ارتقاء هوش مصنوعی ، ارتباطات ۵جی و پردازش تصویر(ISP) بود.
خلاصه که حقیقت ماجرا همونی هست که من گفتم ؛ لقب اولین چیپست پرچمدار مجهز به مودم ۵جی یکپارچه با مادربورد و ۷ نانومتری مبتنی بر فرآیند EUV و همچنین اولین گوشی که اندروید ۱۰ رو به صورت پیش فرض در خودش داره در عین حال طبق گفته ی وبسایت رسمی هواوی اولین چیپست محصولات پوشیدنی که از بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کنه مختص به هواویِ و اگه شما نقد و مسئله ای از این بابت داری مشکل من نیست.
فکر کنم در این رابطه هرچی نیاز بوده گفتم و دیگه لزومی نداره بخوام بحثی که شما شروع کردی رو ادامه بدم .

و من اللّه توفیق

ALiKiNG

“خودت داری میگی اصلاً مشخص نیست کِی لاگین کردی و آخرین کامنتت چی بود بعد یکدفعه میای اعلام حضور‌ میکنی از حرف من که صحت داره ایراد میگیری …”
برای اینکه انتقادی ب استاد عرفانی دارین باید حداقل ترنج خیلی رسیده باشید اینو توجه کنید
” اما حرکت جنابعالی اسمش ریپلای نیست و با برداشت اشتباه و تشبیه نادرست و بسط دادن به دیگران اهانت محترمانه و شروع جارو جنجال محسوب میشه”
وقتی تو دوتا پست هواوی پشت سرهم اولین بودنش رو میگی خب خیلی بولد میشه خواه نا خواه
من هم انتقادمو تو قالب شوخی گفتم و ب مذاق شما خوش نیومد
یقینا با چالتون یکی نیستی ولی خب غیر ترول های سایت بیشتر از همه سنگ ی برند رو به سینه میزنید
متاسفم ک باعث ناراحتی شدم ولی خب دومورد
1.من سرحرف و انتقاد علیرغم معذرت خواهیم هستم
2.روی استانه تحملتون برای شوخی و طعنه ها کار کنید

ALiKiNG

“فکر کنم در این رابطه هرچی نیاز بوده گفتم و دیگه لزومی نداره بخوام بحثی که شما شروع کردی رو ادامه بدم .”
این دید از بالا به پایینتون هم اصلا خوب نیست استااااد عرفانی
گاهی هم سری ب درون خودتون و اشتباهاتتون بزنید و اونا رو اصلاح کنید و ادم بهتری نسبت ب روز قبل باشید
یاداوری هم ب اون نظرسنجی تارخی تون بکنم ک ترول ترین ترول هارو مشخص میخواستید بکنید و ب یک اشاره بسنده میکنم و وارد بحثش نمیشم
و من الله توفیق👍

نیما عرفانی

(یقینا با چالتون یکی نیستی ولی خب غیر ترول های سایت بیشتر از همه سنگ ی برند رو به سینه میزنید)
بازم که رو حرف خودت پافشاری میکنی هرچند که جز این هم انتظار نمیرفت. من کی و کجا سنگ یه برند رو به سینه زدم؟ دارم میگم تاکنون غیر از هواوی ، از الجی گفتم از شیائومی گفتم ، از سامسونگ گفتم ، از اچ تی سی، نوکیا ، موتورولا، ایسوس ، زد تی ای ، ویوو، اوپو، سونی ، اپل، مایکروسافت و غیره هم گفتم . دیگه باید از کی و چی بگم که نگفتم؟ هنوز جواب سؤال منو ندادی که خودمو اصلاح کنم ، گفتم شما بفرمایید چه سبکی از کامنت گذاشتن به مذاقتون خوش میاد که بنده مِن بعد طبق همون روال اظهار نظر کنم؟؟؟
(روی استانه تحملتون برای شوخی و طعنه ها کار کنید)
خیلی مشتاقم ببینم وقتی کسی بعد از مدت طولانی بیاد بی جهت از روی طعنه و کنایه جلوت گارد بگیره بعد ربطش بده به چاشنیِ شوخی و شمارو به بقیه تشبیه کنه ، اون موقع آستانه ی تحمل جنابعالی چقدر می‌تونه باشه؟؟
(این دید از بالا به پایینتون هم اصلا خوب نیست استااااد عرفانی
گاهی هم سری ب درون خودتون و اشتباهاتتون بزنید و اونا رو اصلاح کنید و ادم بهتری نسبت ب روز قبل باشید
یاداوری هم ب اون نظرسنجی تارخی تون بکنم ک ترول ترین ترول هارو مشخص میخواستید بکنید و ب یک اشاره بسنده میکنم و وارد بحثش نمیشم)
کدوم دید از بالا؟ با گفتن این حرفا چیو میخوای ثابت کنی؟ نظرسنجی؟ مگه شخص شمارو وارد اون لیست نظر سنجی کردیم که ازش به عنوان بهونه ای در جهت اصلاح رفتارهای من یاد میکنی؟ اصلاً بحث سر چی بود رفتی سراغ چی… حالا اشکالی نداره اتفاقاً خوب شد گفتی ، من هم در جواب اینو میگم . من از شما در این مورد خرده نمی‌گیرم چرا که خصوصیات شخصیتی و روان شناختیِ اکثر ایرانی ها به همین شکل هستش یعنی میخوان با همه شوخی کنن و از همه انتقاد کنن ولی حاظر نیستن کسی بهشون بگه بالاچشمت ابروعه .هدف از اون نظرسنجی هم بارها گفته شد که جنبه ی طنز داشت و به نحوی جواب رفتارهای توهین آمیز و تندگویانه ی اون افراد بود که فقط یکی از اون موارد ازش سربلند بیرون اومد ( خانم افسون) ، مابقی شأن و شخصیت خانوادگیشون رو نشون دادن. حالا اگه با این اوصاف شما شخص بنده رو به عنوان ترول خطاب می‌کنی که نیاز به اصلاح داره خب اوکی من مشکلی ندارم شما راحت باش چون از این به بعد سعی میکنم دیدم از پایین به بالا باشه .
یا حق 🙌

ALiKiNG

البته من شمارو ترول خطاب نکردم گفتم کارتون برای اون نظرسنجی زشت بود
اگه کسی کار زشتی میکنه ک نمیان علمش کنن تو نظرسنجی ک کی بدتر بود
میگم اون کار ذاتا اشتباه بود ب عقیده من
شما هم ترول نیستی هواوی رو خیلی دوست داری خب دمشم گرمه واقعا ک از چ گوشیایی ب چ گوشیایی رسیده
میگم شما ک استاد خطاب میشی و خیلی قبولت دارن نظر شخصیم اینه ک مثه ی نویسنده سایت بدون دخالت دادن نظر شخثی بررسی کنی چون علم خوبی داری
حتی اگه الان یک هزارم درصده نظرم اینه ب صفر برسونید شاید بهتر باشه
شما هم تو لحن و کلامتون ازادید و بعدا هم منو تست کنین ببینید منم جبهه میگیرم در مقابل انتقاد شوخی و طعنه یا نه اگه جبهه گرفتم ک حرف شما درست و اگه هم نه ک حرف شما غلط ک من جنبه ندارم و روانم ی ایرانی اصیله
پ.ن:ربطی نداره من تو اون نظر سنجی بودم یا نه کارتون اشتباه بود یکاری مثه (حکم تمثیل هست نه برابری) پیاده روی شرمساری توی سریال گات
ایا اونا رو ادم های بهتری میکنه؟
کاری ک کردید طنز نبود وقتی تو هر پست اون نظرسنجی کپی و تکرار شد
اون تخریب بود و تخریب و لاغیر
پ.ن2:ریپلای اول من شوخی نبود از نظر شما و انقدر ب جوش اوردتون ولی اون ترول های گرامی باید از نظرسنجی توهین و تحقیر بارتون استقبال میکردن؟
پ.ن3:” من از شما در این مورد خرده نمی‌گیرم چرا که خصوصیات شخصیتی و روان شناختیِ اکثر ایرانی ها به همین شکل هستش یعنی میخوان با همه شوخی کنن و از همه انتقاد کنن ولی حاظر نیستن کسی بهشون بگه بالاچشمت ابروعه”
انگار ک خودتون خودتون رو ریپلای کردید
پ.ن4:کامنتم زیاد ساختار منسجمی نداره چون واقعا حوابم میاد اگه مشکلی تو متن بود ب بزرگی خودتون ببخشید
موفق و موید باشید

ALiKiNG

“حالا اگه با این اوصاف شما شخص بنده رو به عنوان ترول خطاب می‌کنی”.
برای این خط گفتم ترول خطاب نمیکنم
“خیلی مشتاقم ببینم وقتی کسی بعد از مدت طولانی بیاد بی جهت از روی طعنه و کنایه جلوت گارد بگیره بعد ربطش بده به چاشنیِ شوخی و شمارو به بقیه تشبیه کنه ، اون موقع آستانه ی تحمل جنابعالی چقدر می‌تونه باشه؟؟”
برای این پاراگراف هم گفتم منو حق دارید ک تست کنید
و در ثانی این پاراگراف خیلی هم منو یاد نظرسنجی بحث برانگیزتون باز انداخت
“توهین آمیز و تندگویانه ی اون افراد بود که فقط یکی از اون موارد ازش سربلند بیرون اومد ( خانم افسون) ، مابقی شأن و شخصیت خانوادگیشون رو نشون دادن.”
خانم افسون ک اصن حقشون نبود توی اون نظر سنجی باشن حتی اگه با نفس کارتون کنار بیایم و کار بقیه هم بازتاب کارخودتون بود
توهین کردید و توهین شنیدید
و البته من در جریان توهین های خانوادگی ک ترول های عزیز میکردن هستم ولی خب ایا باید کار اشتباه رو با اشتباه بزرگتر جواب داد؟اگه فرد فرهیخته و عاقل و فامیده ای باشید یقینا جواب خیره چون ک ب وجه ی اجتماعی خودتون هم اسیب وارد میشه
حرف طولانی شد
معذرت میخوام

نیما عرفانی

خب اول از همه؛ اینکه برخی دوستان، بنده رو به عنوان استاد یا تحت صفات محترمانه ی دیگه ای خطاب میکنن نظر لطفشونه و خودشون بزرگوار هستن و من هم همیشه جواب حفظ حرمت رو با احترام دادم.
نکته ی دوم؛ بازم میگم از اول که ریپلای کردی بحث سرچی بود یکدفعه بحث عوض شد و اتفاق گذشته رو تداعی کردی. خب از همون اول میرفتی سراصل مطلب(نظرسنجی) ، دیگه این همه کش و قوس نیاز نبود دوست عزیز ، چون دلیل ریپلای اول و دنباله ی همون موضوعی که شروعش کردی رو توضیح دادم که اصلاً عکس العملت منطقی نبود حالا اینکه میخوای زیربارش بری یا نه دیگه واقعاً مشکلی از بابت من نیست که بخوام تلاش مضاعف کنم در جهت متقاعد کردن شما چرا که همه ی این برداشت ها برمیگرده به دیدگاه و ذهنیت شما. همون اول که داخل حرفات اسم سوپر ترول اعظم(چالتون) رو اوردی دیگه من تا تهشو خوندم که اوضاع از چه قرارِ…
و حالا اصل مطلب که محوریت اصلیِ صحبت های شما بوده. دوست عزیز جوری صحبت می‌کنی انگار صفر تا صدِ پروسه ی نظرسنجی برعهده ی من بوده، درصورتیکه که با رفیق شفیق جناب مصطفی قبل از به اشتراک گذاشتن لینک اون نظرسنجی، چندتا موضوع دیگه هم مدنظرمون بود اما بالإتفاق هردو نظر اولمون رو همین موضوع مشترک بود ، و حتی برای شخص بنده چگونگی رقم خوردن نتیجه و بازخوردها قابل پیش بینی بود که قبل از ارسال لینک نظرسنجی تو یکی از پست ها که صحبتش شد به مصطفی گفتم این نظرسنجی خیلی هارو زخمی می‌کنه ، خب این جمله یعنی چی؟ یعنی ذات و شخصیت واقعیِ یکسری از افراد مشخص میشه که شد. خانم افسون هم به این دلیل وارد لیست کردیم چون قبلاً هم گفته بودم که لفظ ترول فقط محدود به مباحث مرتبط با تکنولوژی و موبایل نمیشه لذا از قصد و غرض قبلی اسم ایشون رو اضافه کردیم که توجه ها فقط به یک سو کشیده نشه(هرچند که چند نفر دیگه هم لایق اضافه شدن به لیست بودن اما نتیجه گیری کردیم که همون ۶-۷ مورد کفایت می‌کنه). بله درسته جواب زشتی و بدی رو با بدی نمیدن اما شما اگه دقت کرده باشی قبل از اون نظرسنجی ، ۲ تا نظرسنجی دیگه هم با مضمون موبایل و برندهای موبایل ساختیم و به اشتراک گذاشتیم ، اونجا هم همون فرد(چالتون) اومد با آی پی های متغیر به خودش و برند محبوبش رأی های فیک میداد و در حین مشخص شدن نتیجه به دیگران توهین و فحاشی میکرد، بازم این پایان کار نیست و قطعاً خودِ شما شناخت کامل تری از اون فرد داری که بیش از یکسال هست بدترین رفتارها از همین فرد در همین سایت(سایت های دیگه به کنار) صورت گرفته و خودش باعث و بانیِ رفتارهای پرخاشگرانه و متشنج شدن فضای سایت شد.
خب حالا با این تفاسیر اعتدال و عدالت باید رعایت شه و گاهی اوقات لازمِ که با بعضی افراد مثل خودشون برخورد شه و اینجا دیگه برخلاف اعتقاد شما این جمله صدق می‌کنه که جوابِ های – هویِ . بعضی اوقات شرایط به گونه ای پیش می‌ره که هرآدمی امکان داره در عمل انجام شده قرار بگیره اونجا دیگه اگه قرار باشه مثل همیشه سکوت کنی، حکم خیانت به فهم و شعور خودت و سایر افراد متشخص سایت محسوب میشه (همون‌طور که من قبل از اون ماجرا و تا قبل از این ۲-۳ ماه اخیر، نزدیک به یکسال حتی یک مورد هم به خاطر ندارم که جواب چالتون و بقیه ی اون افراد رو مستقیم داده باشم). بقیه ی اسامیِ سهیم در لیست درواقع بهونه ای بود که لقب واقعیِ یک نفر مشخص شه ، حالا اینکه یکسری از افراد به محض دیدن موضوع نظرسنجی شروع کردن پشت سرهم به فحاشی و توهین های خانوادگی که چند موردش اکانت های فیک همون ترول اعظم بود، دیگه ثابت شد که اینجور اشخاص ظرفیت شوخی و یک اقدامی که جنبه ی فان داره رو ندارن و برخلاف طرز تفکر شما هر بازخورد منفی که ضدباورهای همسو با ذهنیت های مثبت باشه دلیل بر زیر سؤال رفتن ذات یه نظرسنجی نمیشه(شما فکر کن جاهای دیگه هم از این دست اقدامات صورت بگیره و از اونجایی که خوب و بد همه جا هست پس باید کفه ی ترازو رو به سمت برداشت های غلط و اشتباه سنگین کنیم؟چرا؟ چون برخلاف خواسته و پیش بینی و مذاقشون عمل کردیم؟ نه دوست عزیز طبیعیه که نمیشه همه رو راضی و خشنود نگه داشت و این مسئله در هر شرایط و در هر مکان و زمان و در خصوص هرفردی صادقِ) اون نظر سنجی خیلی از مجهولات اجتماعی و روان شناختی رو مشخص کرد مِن جمله اینکه افرادی که ادعای شخصیت و معلومات میکنن اما در واقعیت به محض اینکه وارد چالش های این چنینی بشن سریع وا میدن و آستانه‌ی صبرشون کم تر از اون حدی هست که اکثر عموم متصور میشن. پس جا داره این حرف جنابعالی رو اصلاح کنم که اون عکس العمل ها بازتاب عمل ما نبود بلکه نتیجه از قبل قابل پیش بینی و قابل انتظار بود(اون نظرسنجی بازتاب اعمال اون افراد بود جز خانم افسون که با رفتارشون حداقل شخص بنده رو شرمنده ی خودشون کردن) . هدف از شکل گیری اون نظرسنجی نشون دادن شخصیت های دوگانه و بعضاً چند گانه ی پشت پرده ی برخی افراد پرمدعا بود.
امیدوارم توضیحاتم به حدی قابل قبول و قابل درک بوده باشه که دیگه ابهاماتی از این قبیل وجود نداشته باشه.
عذر میخوام که طولانی شد، دیگه مبحث مورد بحث می‌طلبید تاجایی که میشه مفهوم رو کامل و صریح بیان کنم.

نیما عرفانی

ضمناً دوست عزیز اینم یادم رفت بگم؛
من هیچ موقع هدفم از کامنت گذاشتن سنجش آستانه ی صبر و حوصله ی کسی نبوده ، نیست و نخواهد بود( البته اگه باز نخوای اون نظرسنجی رو بازگو کنی که شرح حالش رو مفصل کالبد شکافی کردم برات) ، همیشه سعی کردم مرتبط با موضوع مطلب پست اظهار نظر کنم مگر مواقعی که بحث و گفتگویی اونم در راستای مباحث تکنولوژی و علمی در چارچوب احترام صورت گرفته باشه و بگیره.

ALiKiNG

با این ک من از رنگش خوشم اومد ولی ایده اح.مقانه ای بوده
والا پی 9 هم دو رنگ بود منطقی بود
اینم با همون ایده اومده این کارو کرده ولی اخه اون دوربین افقی بود این عمودیه

Amin B3DA

این ی چیز سلیقه ایه عین دوربینش که دایره زد یه سریا گفتن زشته
چیزی توی دنیا تاحالا نبوده همه خوششون بیاد. حتی خوده خدا هم نعذبالله دشمن و نخواه زیاد داره

ولی نظر من اینه قشنگه. اون حالت مات و زبر هم باعت میشه توی دست لیز نخوره و بهتر باشه. هرچند خب خاصه و طول میکشه عادت کنند همه به این طرح

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)