حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ مخصوص بازی شیائومی Mi Gaming در راه است

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ گیمینگ

می دانیم که شیائومی لپتاپ هم تولید می کند و اتفاقا همانند محصولات موبایلی این شرکت، لپتاپ‌هایش هم طرفدار زیادی دارند. شیائومی در موبایل‌های خود سری بلک شارک را به عنوان موبایل‌های گیمینگ رونمایی کرد و حالا به نظر می رسد نوبت به لپتاپ گیمینگ شیائومی است. امروز خبر می رسد که لپتاپ مخصوص بازی شیائومی Mi Gaming در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لپتاپ گیمینگ شیائومی Mi Gaming

لپتاپ گیمینگ شیائومی Mi Gaming

لپتاپ گیمینگ شیائومی Mi Gaming

شرکت چینی شیائومی حالا پا را از تولید لپ تاپ های ساده و الترابوک فراتر نهاده و به زودی یک نوت بوک مخصوص بازی با نام Xiaomi Mi Gaming را معرفی خواهد کرد. این محصول اولین لپ تاپ مخصوص بازی این شرکت است؛ البته احتمالا آخرین نمونه هم نخواهد بود.

شیائومی همچنان به ظاهر باریک این مدل اهمیت داده اما سعی دارد تا یک لپ تاپ مخصوص بازی گیمینگ را عرضه کند. در حال حاضر تصاویر این محصول در دسترس نبوده (تصاویر مطلب تزئینی هستند) و تنها برخی مشخصات فنی از خط تولید به بیرون درز کرده است. شیائومی در این مدل از یک کارت گرافیک NVIDIA RTX 2060 یا GTX 1660 Ti استفاده خواهد کرد. هر چند که احتمال استفاده از هر دو مدل هم وجود دارد.

در اولین مشخصات مورد نظر آنها با نمایشگرهای 15.6 اینچی، در وضوح FHD یا همان 1080p معرفی می شوند. در ابتدا تصور می شد که پردازنده Intel Core i7-8750H در این مدل ها مورد استفاده قرار گیرد، اما بعدها مشخص شد که احتمالا این شرکت از i7-9750H بهره می گیرد. شیائومی همچنان با قیمت گذاری رقابتی سعی خواهد داشت تا اعتماد گیمرها و کاربران را جذب کرده و اصلا بعید نیست که در این بازار هم موفق ظاهر شود.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ گیمینگ شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

شیائومی جایگاه اپل رو رنده میکنه وبه بهترین سازنده الکترونیکی تبدیل میشه. و این محصول عالیه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)