حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ پرو با حداقل حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و باتری ۴۱۷۰ میلی آمپری ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 19 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

امروز تازه‌ترین شنیده ها درباره خانواده گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) سامسونگ به تعبیه باتری ۴۱۷۰ در هر دو مدل Note 10 و Note 10 Pro اشاره دارد. در این گزارش همچنین به حداقل 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی برای هر دو مدل اشاره شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات حافظه و باتری گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو

گلکسی نوت ۱۰ پرو

گلکسی نوت ۱۰ پرو

شایعه‌های متعددی بیش از پیش حول محور پرچمداران گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ منتشر می‌شود و پس از انتشار تصاویر رندر منتسب به این گوشی‌ها حالا شاهد انتشار گزارشی هستیم که اطلاعاتی را درباره ظرفیت باتری و برخی دیگر از قابلیت‌های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو افشا می‌کند.

باتری حجیم نداریم!

در شایعه‌های قبلی به احتمال تعبیه باتری 4500 میلی امپر ساعتی در نوت 10 پرو و 4300 میلی آمپر ساعتی در نوت 10 اشاره شده بود. پس از آن در یادداشتی الحاقی گفته شد که ظرفیت باتری نوت 10 معادل 3400 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود. حالا این گزارش تازه ادعا می‌کند که همه این ارقام اشتباه هستند. هرچند دلیلی هم وجود ندارد که گزارش تازه کاملا صحت داشته باشد و فعلا در حد شایعه ظاهر شده است.

براساس این گزارش تازه، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پرو که از آن‌ها تحت عنوان Project D2 و D2-X یاد شده است، به باتری‌های 4170 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 10 پرو در حد و اندازه نسخه 5G گلکسی اس 10 باشد. این گوشی از باتری 4500 میلی امپر ساعتی قدرت می‌گیرد اما همان‌طور که می‌دانید، پرچمداران نوت از قلم استایلوس بهره می‌برند و تعبیه این اکسسوری درون بدنه گوشی نو 10 پرو بخشی از فضای مخصوص باتری را اشغال می‌کند. در برخی گزارش‌های اخیر هم به حذف جک هدفون از نوت 10 و نوت 10 پرو اشاره شده است که می‌تواند به تخصیص فضای بیشتر به باتری بزرگ برای این دستگاه‌ها کمک کند. علاوه بر این، تغییر چینش دوربین اصلی از افقی به عمودی اجازه می‌دهد باتری کشیده‌تر و بلندتری درون بدنه دستگاه قرار گیرد.

حتی اگر این گزارش صحت داشته باشد، تعبیه باتری ۴۱۷۰ میلی آمپر ساعتی درون گوشی نوت ۱۰ کمی دشوار است. قرار است که این گوشی 1.1 میلی متر بلندتر، 1.6 میلی متر عریض‌تر و 0.1 میلی متر ضخیم‌تر از گلکسی اس 10 که از باتری 3400 میلی امپر ساعتی برخوردار است باشد. نوت 10 هم مانند نوت 10 پرو قرار است بدون جک هدفون و با دوربین اصلی عمودی توسعه پیدا کند اما منطقی نیست که سامسونگ برای تخصیص فضای بیشتر به باتری، قلم استایلوس آن را حذف کند.

حافظه داخلی زیاد داریم!

گزارش شده است که نوت 10 در سطح پایین‌ترین نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و همچنین کمترین میزان حافظه داخلی برای نوت 10 پرو معادل 256 گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به کمک کارت حافظه جانبی، گوشی‌ خود را تا 1 ترابایت هم ارتقا ببخشند.

انتظار می‌رود خانواده گلکسی نوت 10 در کنار حافظه داخلی زیادشان همچنین از حداقل 8 گیگابایت رم و پردازنده سطح بالا بهره ببرند. کاربران بازار آمریکا نسخه مجهز به کوالکام اسنپدراگون 855 را دریافت می‌کنند و کاربران در سایر بازارهای جهانی نسخه  اگزینوس 9825 را تهیه خواهند کرد.

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پرو به طور پیش فرض به اندروید پای و رابط کاربری One UI مجهز می‌شوند و از 4G LTE، IP68، شارژ سریع 25 واتی بعلاوه شارژ بی سیم و معکوس پشتیبانی می‌کنند. البته نسخه دیگری هم از هرکدام‌شان با پشتیبانی از شبکه پرسرعت 5G عرضه خواهد شد. همه نسخه‌ها از سلفی تکی در ناچ حفره‌ای برخوردار می‌شوند و در نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب شاهد تعبیه دوربین سه گانه و چهارگانه در پنل پشتی خواهیم بود.

نظر شما درباره حافظه داخلی و باتری خانواده گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

یعنی در هر زمینه ای از اس۱۰ پلاس بهتر هست !
ولی باتریش فکر میکنم بیشتر باشه
ولی ایول نسخه پایه ۲۵۶ و اکسینوس ۹۸۲۵(این دومیو شک دارم ولی)

mostafa3

کو پول

_V_

شت

Mohammad 13759

یعنی نوت ۱۰ پرو 5g و نوت ۱۰ 5g هم داره .!!!!!!!!

Mahdi.L

انتظار باتری حداقل 4400میلی آمپرساعتی رو برای مدل پرو داشتم
با این حال اگر بهینه سازی مناسبی انجام بده، بازم راندمان بالایی خواهد داشت

Mostafa6t

خدایا برسون

نیما عرفانی

با این حجم باطری و به نسبت اندازهٔ صفحه نمایش به نظرم عملکرد باطریِ نوت ۱۰ با نمایشگر ۶.۳ تا ۶.۴ اینچ و به جهت افزایش ۷۰ میلی آمپری حجم باطری و بهینه سازی های نرم افزاری از إس ۱۰ پلاس بهتره اما نوت ۱۰ پرو با وجود صفحه نمایش نزدیک به ۶.۸ اینچ و حتی پشتیبانی از 5G شاید عملکرد پایین تری داشته باشه یا حداکثر در حد همون باطری لایف إس ۱۰ پلاس و از جنبه ی دیگه هردو پرچمدار جدید سامسونگ شارژر ۲۵ وات دارن که نسبت به شارژر ۱۵ وات سری إس ۱۰ به جز مدل 5G ، می‌تونه حدوداً ۱۵ دقیقه زودتر باطری رو به شارژ کامل برسونه.
پی نوشت: سری نوت ۱۰ از نظر طراحی خیلی بهتر از سری إس ۱۰ هست و پختگی و جذابیت به مراتب بیشتری به کاربر القاء می‌کنه اما باید به این نکته هم اشاره کنم که نوت ۱۰ پرو با وجود کانفیگ و حافظه داخلی پیش فرض با ظرفیت بالا و پشتیبانی از 5G قیمت بسیار بالایی داره حتی بالاتر از قیمت إس ۱۰ 5G .
خلاصه که مبارک خریدارانش و ازش لذت ببرن🙂

Mehrdad89

خدایا پول نوت ۱۰ پرو برسون 😌

Mehrdad89

گوشی بعدیم صد در صد از سری پرچمدارای نوت یا اس هست به امید خدا

Amir galaxy

به سلامتی….
بزار برا ده سالگی نوت

_V_

Mehrdad89
فعلا نخر داش بذار ده سالگی نوت برسه!
بازم خود دانی

نیما عرفانی

به نظرم اگه بودجه‌ی لازم برای تهیه ی نوت ۱۰ الخصوص نوت ۱۰ پرو داشته باشن،سری نوت انتخاب ایده آلی براشون می‌تونه باشه البته بستگی داره گوشیِ فعلیِ ایشون چی هست،دراین صورت بهتر میشه گفت سری نوت ۱۰ بگیرن یا به قول شما صبر کنن برای سری نوت ۱۱ یا حتی سری إس ۱۱.

_V_

بله درسته
به این دلیل گفتم نوت۱۱ چون احتمالا برای اون هم چند چیز کنار گذاشته سامسونگ و تو نوت۱۰ اونارو معرفی نمیکنه تا نوت ۱۱ خیلی به نظر تمام عیار تر معرفی شه!(عین کاری که با اس۹ کرد!)

نیما عرفانی

البته که واعظ جان بعضی موارد و امکاناتی که ممکنه در إس ۱۱ و نوت ۱۱ اتفاق بیفته قابل پیش بینی هست و در هر نسل پیشرفت پیدا میکنه مثل: بهبود طراحی ، کم شدن حاشیه ها، ارتقاء دوربین و پردازنده و گرافیک ، رم ، حافظه ، ورژن جدید سیستم عامل و باطری بهتر اما اگه بخوایم رو موارد ویژه زوم کنیم به نظرم شارژر ۴۵ وات رو نگه داشته برا إس ۱۱ و نوت ۱۱ ( ولی خب از اون طرف هم هواوی بیکار نشسته و رو میت ۳۰ پرو و پی ۴۰ پرو شارژر ۵۵ وات می‌ذاره!).
احتمال اینکه دوربین سلفی رو ببره زیرِ نمایشگر حداقل برای إس ۱۱ خیلی کمه ولی برای نوت ۱۱ شاید یه دوربین بذاره داخل قلمش.
و همینطور فکر نکنم پردازنده ی گرافیکی اختصاصی سامسونگ به إس ۱۱ و نوت ۱۱ برسه و به احتمال زیاد می‌ره برا إس ۱۲ و نوت ۱۲ که طراحی و دیزاین کاملاً جدیدتری رو ارائه میدن.
نیمه ی دوم ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ کمپانی ها بیشتر رو این ترندها کار میکنن:ارتباط 5G، سرعت شارژر و دوام باطری، ارتقاء کیفیت دوربین و تعداد دوربین! و ارتقاء روش های بیومتریک احراز هویت یعنی سعی میکنن سطح حسگر اثر انگشت درون صفحه(اپتیکال و اولتراسونیک) رو در صفحه نمایش افزایش بدن و برای تشخیص چهره ۳ بعدی هم از حسگرهای TOF لیزری سونی به جای حسگرهای مرسوم فعلی استفاده میکنن .
طراحی های چهارطرف خمیده و تاشو و جایگیری دوربین سلفی زیرِ نمایشگر ترندهای ۲۰۲۱ به بعد هستن.

_V_

بله تمام این ها درست اما طبق صحبت های ایس یونیورس سال ۲۰۱۹ هست که هیچ گوشی با سلفی زیر نمایشگر نمیاد و تو سال ۲۰۲۰ احتمال زیاد یکی از برند های هواوی سامسونگ یا ویوو اون رو ارائه میدن
درباره شارژ سریع ۴۵ واتی هم گویا قراره یه عضو سری اِی اون رو ارائه بده به زودی!(طبق معمول اول تو میانرده)
البته که از بقیه کمتره اما بالاخره عالیه و این وسط باید به سامسونگ تبریک گفت که برعکس اکثر برندای قدیمی که به خاطر غرور از دور خارج شدن تو بورسه و سعی میکنه هر نسل رقابت داشته باشه،،یادی کنیم از اپل تیغ زن اعظم که هنوز حتی همون فست شارژ ۱۵ واتی رو تو جعبه هم نمیذاره!
و اینکه نمیدونم حس منه یا نه ولی ممکنه قضایای شارژرای سامسونگ به داستان نوت۷ مربوط باشه🤔شایدم نه
البته امیدوارم نحوه معرفی گوشیاشو تغییر بده و احتمالا این نسل طبق گفته ها میکنه و ۹۸۲۵ رو تو نوت۱۰ استفاده میکنه که باعث میشه لااقل از لحاظ پرفورمنس تو نسل بعدی قرار بگیره و بتونه رقیب سری میت و آیفون به حساب بیاد

نیما عرفانی

خب عزیزم من هم گفتم دوربین زیر نمایشگر از سال ۲۰۲۱ به بعد عرضه میشه یعنی ممکنه قبلش مدل های اولیه معرفی بشه مثل مدل اوپو و شیائومی ولی از سال ۲۰۲۱ تجاری سازی میشه یعنی با کیفیت خوب و مورد قبول .
سایر صحبت ها درست هست 🙂

Mehrdad89

بنده در حال حاظر میت ۸ هواوی دارم ولی دوست دارم از پرچمدارای سامسونگ بگیرم گوشیهای جدید هواوی اصلا برام جذاب نیستند

CAT

ی سه چهار ماه دیگه بیا بتونم بستونمت😋😁

Milad7

با این اوضاع رجیستری مجبوریم 2 تومن گرونتر بخریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)