حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پرو و گلکسی نوت ۱۰ حدودا نیم اینچ متفاوت خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که سامسونگ امسال می خواهد دو عضو در خانواده گلکسی نوت ۱۰ معرفی کند و این می تواند دست کاربران را برای رده قیمتی‌های متفاوت بازتر بگذارد. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note 10) و گلکسی نوت ۱۰ پرو (Galaxy Note 10 Pro) پرچمداران سری Note سال ۲۰۱۹ هستند. تفاوت های بین این دو مدل اما چه مواردی هستند؟ یکی از موارد قابل توجه را امروز در گزارشی می بینیم که می گوید اندازه نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پرو و گلکسی نوت ۱۰ حدودا نیم اینچ متفاوت خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تفاوت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو

تفاوت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو

تفاوت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو

بر اساس اخباری که تا امروز توسط منابع مختلف منتشر شده‌اند، در عرضه گوشی سری Note سال جاری در دو مدل هیچ شکی نداریم؛ سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو همزمان با یکدیگر معرفی شده و مهم‌ترین تفاوت آن‌ها، اختلاف در ابعاد بدنه و در نتیجه نمایشگر خواهد بود. انتظار می‌رود دیگر ویژگی‌های دو گوشی مخصوصا مشخصات فنی آن کاملا یکسان باشند. گفتنی است برای هر دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو نسخه‌ای مجهز به مودم 5G عرضه خواهد شد. در نتیجه امسال در عمل، چهار گوشی Note به بازار عرضه می‌شود.

اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ برابر ۶.۳ اینچ
اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ پرو برابر ۶.۷۵ اینچ

تفاوت ابعاد سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو بر اساس تصاویر منتشر شده از محافظ نمایشگر این دو گوشی بررسی شده است. بر اساس تحلیل کاربر توییتری UniverseIce، ابعاد نمایشگر سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 سامسونگ به ترتیب 6.3 اینچ و 6.75 اینچ خواهد بود. مدل Pro را می‌توان تقریبا هم‌اندازه مدل 5G گلکسی اس 10 دانست.

در حال حاضر دو عکس از محافظ صفحه نمایش دو گوشی موجود است. اولین تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ اطلاعات خوبی را در اختیارمان داد. بعد از آن نوبت به انتشار عکس زیر رسید که برخلاف تصویر ارائه شده در مطلب لینک شده، روی آن هیچ بریدگی دیده نمی‌شود.

تا امروز هیچ خبر یا شایعه‌ای درباره پاپ آپی بودن دوربین سلفی پرچمداران سری Note سال 2019 منتشر نشده است، به همین دلیل علت عدم وجود بریدگی برای دوربین سلفی روی نمایشگر دو گوشی، در دسترس نبودن اطلاعات کافی درباره سبک طراحی آن‌ها اعلام شد. در صورت حقیقی بودن این خبر، به عکس اول مربوط به محافظ صفحه نمایش گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو نیز نمی‌توان اطمینان کرد.

نظر شما درباره اندازه نمایشگرهای خانواده گلکسی نوت ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

ترنجی عزیز لطفاً یه پست هم در مورد پهباد ها بزار مخصوصا اینی که ایران منهدمش کردن .هرچی نباشه اوج تکنولوژی بشر در ساخت شی پرنده هست .

mehrdad_ma

اوج تکنولوژی مال اون کشوریه که پهپادو زد

Mahdi.L

اینکه حفره ای روی گلس نیست، چیز خیلی غیر معمولی نیست، همین الان هم بعضی گلس های خاص هستن که دوربین سلفی که تازه در قسمت بالای نمایشگر قرار دارند نه در وسط نمایشگر رو هم پوشش میدن، اینکه دوربین مابین نمایشگرِ و برای یکدستی گلس حفره ای درش ایجاد نشده
در ضمن پاپ بودن دوربین سلفی منجر به حذف قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار میشه که بازم برای پرچمدار جدید سامسونگ عقبگرد به حساب میاد، پس همچین عملی دور از انتظارِ

mehrdad_ma

هیچی نمیگم فقط میگم ببیند 🤐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)