حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) پس از شایعات متعدد حالا رسما معرفی شده است. این دستبند با مواردی کوچک اما مهم ارایه می شود که در شایعات نشنیده بودیم اما کلیت طراحی و امکانات همانطور که در شایعات دیدیم، می شناسیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4) را بیشتر بشناسیم.

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

دستبند شیائومی می بند 4 (Xiaomi Mi Band 4 ) مجهز به نمایشگر اولد رنگی رونمایی شده است. انتظار می‌رفت که امروز شیائومی از محصولات جدید خود از جمله دستبند سلامت می بند 4 رونمایی کند. این اتفاق رخ داده و جایگزین می بند 3 با قابلیت‌های بیشتر پا به میدان گذاشته است.

قیمت دستبند شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

می بند ۴ نه‌تنها مهر تایید به شایعات زده بلکه ویژگی‌های قابل توجهی نیز به همراه دارد. این دستبند سلامت در سه مدل استاندارد، مدلی مجهز به چیپ NFC و نسخه‌ای ویژه با طراحی الهام‌گرفته از سری فیلم‌های انتقام جویان روانه بازار می‌شود. نسخه استاندارد با قیمت تقریبی 25 دلار، نسخه مجهز به چیپ NFC با قیمت تقریبی 33 دلار و نسخه ویژه نیز با قیمت تقریبی 50 دلار به بازار راه می‌یابند.

در حال حاضر می بند ۴ با بندهایی به رنگ مشکی، قهوه‌ای، قرمز، آبی، نارنجی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد، البته انتظار می‌رود که در آینده شاهد رنگ‌بندی‌های بیشتری باشیم. اولین پیشرفت در دستبند جدید شیائومی استفاده از نمایشگری حساس به لمس با پنل اولد رنگی و ابعاد 0.95 اینچی است که رزولوشن 240 در 120 پیکسل دارد. این دستبند قادر به نمایش اعلانات از جمله پیامک، پیام‌های واتس آپ، اطلاعات مربوط به میزان تحرکات کاربر و موارد دیگر است.

قابلیت‌هایی از جمله میزان گام‌های برداشته‌شده کاربر، ضربان قلب و موارد دیگر به نمایش گذاشته می‌شوند. این دستبند قادر به تشخیص میزان کالری سوزانده‌شده توسط کاربر هنگام شنا کردن است. این قابلیت به لطف سنسورهای تشخیص حرکت در شش جهت هستند. می بند جدید قادر است تا عمق 50 متری زیر آب دوام بیاورد.

مشخصات و قیمت شیائومی می بند 4

مشخصات دستبند سلامت شیائومی می بند ۴

  • نمایشگر اولد 24 بیتی رنگی لمسی با رزولوشن 240 در 120 پیکسل و ابعاد 0.95 اینچی، دارای روشنایی 400 نیت، مقاوم در برابر خراش
  • نمایشگر زمان، ضربان قلب، گام‌های برداشته‌شده کاربر، فعالیت‌ها، وضعیت آب و هوا، اعلانات اپلیکیشن‌ها، تماس‌ها و موارد دیگر را به کاربر نشان می‌دهد
  • میکروفون برای صادر کردن فرامین صوتی
  • سنسور ضربان قلب و تغییرحجم‌سنجی نوری (PPG)
  • زیر نظر گرفتن میزان تحرک و خواب کاربر در طول روز و همچنین اعلام هشدار در صورت کم‌تحرکی به مدت طولانی
  • ژیروسکوپ سه‌جهته، شتاب‌سنج سه‌جهته
  • بسیار کم وزن، مدل استاندارد 21 گرم و مدل با چیپ NFC به وزن 22 گرم
  • مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر زیر آب
  • بلوتوث 5.0 LE و چیپ NFC
  • باتری 135 میلی‌آمپرساعتی مدل استاندارد، باتری 125 میلی‌آمپرساعتی مدل با چیپ NFC

 

 

می بند جدید شیائومی با بلوتوث و هوش مصنوعی شیائو عرضه می‌شود که قادر به کنترل آن از طریق میکروفون هستید.هنوز در مورد زمان عرضه آن یا قابلیت‌های سلامت این دستبند اطلاعاتی منتشر نشده است. نظر شما درباره مشخصات و قیمت شیائومی می بند 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)