حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی در چارک سوم سال ۲۰۱۹ شیائومی است

مشخصا نباید این آمار برای شما تعجب برانگیز باشد چون اگر به اطراف خود نگاه کنید خیلی از دوستانتان را می بینید که دستبند شیائومی یا دیگر گجت های پوشیدنی این شرکت را دارند. پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی در چارک سوم سال ۲۰۱۹ شیائومی است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

موسسه تحقیقانی IDC گزارش از بی‌رقیب بودن اپل در صنعت گجت‌های پوشیدنی در آخرین چارک سال منتشر کرد که این به لطف فروش خوب و افزایش محبوبیت AirPods حاصل شده است. امروز گزارش جدیدی توسط Canalys منتشر شده است که به‌تنهایی بر روی دستبند‌های سلامت هوشمند، ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های سلامت تمرکز کرده است.

در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ شیائومی بیشترین میزان فروش در سراسر جهان را داشته است. با فروش ۱۲.۲میلیون دستگاه این شرکت در مقایسه با سال گذشته ۷۴.۴ درصد رشد را تجربه کرده و توانسته ۲۷ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. رشد شیائومی به لطف عملکرد قوی در بازار داخلی و گسترده شدن بازار محصولات آن در سراسرجهان است. پس از این غول چینی، اپل با تصاحب ۱۵ درصد از بازار در جایگاه دوم قرار گرفته است. ۶۰ درصد از میزان فروش اپل در این بخش متعلق به اپل واچ ۵ بوده است.

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

پرفروشترین برند گجت های پوشیدنی

هواوی با فروش ۵.۹ میلیون دستگاه و کسب ۱۳ درصد از سهم بازار به خود در جایگاه سوم قرار گرفته است. میزان فروش سالانه این برند به لطف استقبال بسیار عالی در چین ۲۴۳ درصد افزایش داشته است. Fitbit با تصاحب ۸ درصد بازار تنها برندی بود که رشد چندانی در مقایسه با سال را تجربه نکرد. سامسونگ هم با در اختیار داشتن ۶ درصد از سهم بازار و با لطف فروش دستبند اقتصادی خود گلکسی Fit e در جایگاه پنجم این لیست قرار گرفت.

در امریکا، تقاضا برای اپل واچ سری ۵ بهتر از آن چیزی بود که پیش‌بینی می‌شد. در مقایسه با سری ۵ میزان فروش این ساعت ۳.۵ برابر بیشتر  بود. در همین حال، با ارزان‌تر شدن اپل واچ سری 3 میزان فروش آنها در کوارتر اخیر افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

در بازار آسیا (به‌غیر از چین) دستبندهای فیت‌بیت و سامسونگ وارد بخش پایین‌رده‌ای شدند که برای مدت‌ها در تصاحب شیائومی بود و سود خوبی از این بخش کسب کرده بود. در اروپا و خاورمیانه شیائومی توانست با ارسال دستبندهای تناسب اندام ارزان‌قیمت خود به قاره سبز تسلط خود در این بخش را بیش از قبل کند.

در نهایت در چین به لطف محصولات شیائومی شاهد افزایش فروش ۶۰ درصدی بودیم. هوآوی هم با افزایش 290 درصدی فروش دستگاه‌های خود در مقایسه با سال گذشته در فاصله نزدیکی از شیائومی قرار گرفت. اصلی‌ترین دلیل رشد فروش هوآوی باندل شدن بندهای ارزان‌قیمت این شرکت با گوشی‌های هوشمندش بود. هوآوی برای حفظ سرعت رشد بالای خود با ساعت‌های هوشمند سری Watch GT با چالش روبه‌رو خواهد بود. البته در سه ماهه سوم 2019 میزان فروش اپل نیز به لطف عرضه سری جدید اپل واچ 5 افزایش داشت.

نظر شما درباره برندهای حاضر در بازار گجت های پوشیدنی چیست؟ کدام یک انتخاب شما بوده یا خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

استقلاللللللللل سرور پرسپولیسهههههه💜⁦❤️⁩😉

عـــلـــۍ

چالتون لنگی منفی نده 🤔🤭😂
فعلا زیرشین هووورا

afsoon

بعد از دو هزار روز اونم با کمک هواوی آلوده و برگزار نشدن بازی و یه بازی بیشتر نسبت به بقیه یک امتیاز بالاتر هستید 😂هفت تا جام بالا بردیم کجا بودید .حتی همین الآنم زیر ما هستید .

عـــلـــۍ

سه سال برانگوه ایوان هویج شمارو قهرمان کرد ،پرو شدید واسه ما بلبل زبونی میکنید…
بدبختا ده سال زیر اس اس بودید ده سال جام نیاوردید اون روزا کجا بودید 😉😅👍

SASAN.T

اون موقع که برانکو تو پرسپولیس بود شفر هم بود اگر میتونستید اون موقع زر میزدید این قدر ما متواضع و فروتن بودیم حتی به زیرمونم نگا نمیکردیم که شما نمک نشناسا الان زارت و زورت میکونید تازه اونم با شرایط نا برابر یه بازی کمتر از طرفی فکر کردید به خاطر شما استقلال یه ذره رو فرم اومده؟ نخیر استراما که هی تر میزنه بعدش شیخ دیابتی میاد واستون جمع مبکنه گل مبزنه اونم باز بخاطر پوله و لابی بازی میراث قلعه نویی تو کادر استقلال که مبادا گندشون بالا بیاد

عـــلـــۍ

SASAN.T
خفه بابا لنگی حقیر ده سال پیاپی صدر رو ندیده بودین اون موقع ها وجودشو نداشتین ،این حرفارو بزنید ،بعدش با بازی هایی که براتون در آوردن ،دیگه سوگولی وزیر بودین باید براتون خرج میکرد 😂اومدید بالا اونم فقط سه سال که با رفتن برانگوه دلال آسیا از تیمتون دوباره از هم پاشید تیمتون 😂
الانم زیر سرورتی حتی شده واسه یه دقیقه میبینی ما اون بالاییم سرتو بنداز پایین هویجتو بخور..
اس اس آسیایی سرور لنگیایی 💜⁦❤️⁩😉👍

SASAN.T

تو بهتره بری با دوم.بولت بازی کنی بجای این خزعبلات و خرافات که تو دهنت قر قر میکنی برو تاریخ بخون ببین اون موقع که سوگولی شخص اول مملکت بودین و به اصطلاح تاج خیارمم نبودین چه گلی به سر ما زدین؟ اون موقع که برانکو بود یه تیم ناقصو تا فینال آسیا برد شما کجا بودین؟ جواب:زیر بیضه هاش. Tmm

Mohammad 13759

خیلی هم عالی به نظرم دستبند سلامتی یا ساعت هوشمند خیلی بکار میاد ولی اگه بتوانند نانو رباتی بسازند که بره داخل رگ ها و خون رو هر لحضه پایش کنه و اطلاعات رو روی این دستبند یا ساعت هوشمند ارسال کنه خیلی عالی میشه

afsoon

اگر مشکل مالی ندارید و واقعا یه چیز همه چیز تمام میخایید اپل واچ با اقتدار بهترین انتخاب هست رقبای سامسونگی و هواوی در حدی نیستن که باهاش رقابت کنن .اگر صرفا یه ساعت هوشمند زیبا و با کیفیت هستید و نمیخابید هزینه زیادی کنید باید سمت هواوی برید .سامسونگ هم بدک نیست ولی واقعا ارزش سی چهل درصد افزایش قیمت نسبت به هواوی رو ندارد .و در آخر اگر ورزشکار هستید و بشدت اقتصادی سمت انربند۵ برید بعد هم می بند۴ .و اگر مثل من بدون هیچ دلیلی چیزی میخرید 😂پشیمان خواهید شد و حس ریختن پول به سطل اشغال .

david2arc

از معدود مواردی که باهاتون موافق نیستم . من تقریبا همه گجت های پوشیدنی معروف رو تست کردم ولی اغنام نکرد. به جز می بند 3 و الانم چهارش رو دارم . به سه علت از اپل و سامی به شدت بهتره اول عمر باطری غیر قابل مقایسه، دوم راحتی، سبکی و حذف ذهنی بعد از چند روز و سوم سازگاری مطلق با همه برندها و پلتفرم ها. تنها قسمت عذاب آورش عدم ساپورت فونت فارسیه

_V_

بند رو با واچ مقایسه می کنید!

david2arc

مشخصه که تفاوت ساختاری دارن. ولی بالاخره پوشیدنی هستن

afsoon

امروز بیستمین روزی هست که بند۴ رو انداختم در پارچ آب و بیرون نیاوردم 😂 فقط خوب ضد آب هست وگرنه واقعا چیز بیخودی هست

UnderTaker

بیخود نیست، اونو باید کسی بگیره که به کارش بیاد و ازش استفاده کنه، نه کسی مثل تو که خودت هم میگی الکی خریدی.

Milad7

والا قیمت mi band های شیا خیلی عالیه

Amir galaxy

لامصب قیمتا عالی👌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)