حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۴ تاریخ ۲۱ خرداد ۹۸ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

دستبند هوشمند تازه شیائومی به نام می بند ۴ (Mi Band 4) در نوبت معرفی قرار دارد و انتشار گوستر تبلیغاتی منتسب به آن نشان می‌دهد که ۲۱ خرداد شاهد رونمایی از آن با نمایشگر رنگی خواهیم بود. دستبند شیائومی می بند ۴ تاریخ ۲۱ خرداد ۹۸ رسما معرفی خواهد شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

شیائومی می بند ۴ (Mi Band 4)

هفته آینده قرار است نسل تازه یکی از محبوب‌ترین گجت‌های هوشمند پوشیدنی رسما معرفی شود. انتظار می‌رود Mi Band 4 شیائومی 11 ژوئن (21 خرداد) در خلال رویداد رسمی سازنده در کشور چین رسما رونمایی شود. براساس آخرین شایعه‌های پرتکرار و مرتبط، این دستبند هوشمند محبوب و ارزان قیمت امسال قرار است برای اولین بار در این خانواده به صفحه نمایش رنگی مجهز شود.

باتری ۱۳۵ میلی آمپری و بلوتوث ۵ در می بند ۴ (Mi Band 4)

سایر بهبودهایی که انتظار داریم در Mi Band 4 شاهدشان باشیم، شامل باتری 135 میلی آمپر ساعتی و امکان ارتباطی بلوتوث نسل 5.0 می‌شود. پیش از این شایعه شده بود که Mi Band 4 به قابلیت پایش سلامت پیشرفته‌ای مجهز می‌شود که قادر است ریتم نامنظم در ضربان قلب کاربر را گزارش کند، اما به نظر می‌رسد که این گجت تازه از چنین قابلیت پیشرفته‌ای پشتیبانی نکند.

نسل فعلی دستبندهای هوشمند شیائومی به نام Mi Band 3 با توجه به قیمت ارزان و قابلیت‌های مفیدش توانست از پرفروش‌ترین‌های بازار باشد و هنوز هم به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسد. اصلا گول این قیمت را نخورید زیرا Mi Band 3 می‌تواند ضربان قلب کاربر و فعالیت‌های فیزیکی او را پایش کند. این گجت محبوب همچنین قابلیتی دارد که اپل واچ هم فاقد آن است و می‌تواند وضعیت خواب را هم پایش کند. Mi Band 4 امسال قرار است در دو نسخه متفاوت عرضه شود. نسخه مخصوص بازار چین از امکان پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی می‌کند و نسخه مخصوص بازارهای جهانی آن فاقد قابلیت مذکور خواهد بود.

یک پوستر تبلیغاتی منتسب به Mi Band 4 هم در Weibo منتشر شده است و صفحه نمایش رنگی و تاریخ رونمایی 11 ژوئن را برای این دستگاه هوشمند تازه مورد تأیید قرار داده است. اگر این تاریخ برای معرفی Mi Band 4 صحت داشته باشد، انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از این دستگاه منتشر شود.

منتظر نسل چهارم دستبندهای محبوب شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soheil Rezayiha

من منتظر ۳ تا چیز هستم
Mi Band 4
LG W series
Galaxy M40
البته M40 دقیقا همون A60 خواهد بود و همه چیزش هم معلومه

Amir galaxy

من a60 ندیدم اصلا…..
امیدوارم m40 بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)