حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پیکسل 3a به همراه تصویر جعبه آن لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، گوگل

قیمت گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال بالاخره پیش از معرفی رسمی لو رفت. علاوه بر قیمت، شاهد انتشار تصاویری از جعبه گوشی پیکسل 3a نیز هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تصاویر جدیدی از جعبه گوگل پیکسل 3a لو رفته و بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی میان رده گوگل در دو نمونه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. نحوه طراحی جعبه گوگل پیکسل 3a شباهت زیادی به جعبه پیکسل 3 دارد. بر اساس این تصاویر، گوگل پیکسل 3a به صفحه نمایش 5.6 اینچی مجهز می شود و دارای شماره مدل G020G برای بازار آمریکای شمالی است.

جعبه پیکسل ۳ ای (Pixel 3a)

در گذشته شاهد انتشار رندرهایی از نمونه بنفش رنگ این دستگاه بودیم و حال تصویر جعبه آن، چنین موضوعی را تایید می کند. لازم به ذکر است؛ گوگل برای این محصول خود رنگ بنفش روشن با نام Purple-ish را در نظر گرفته است. بر اساس گزارش جدید، قیمت گوگل پیکسل 3a در نسخه پایه برابر با 399 دلار بوده و پیکسل 3a XL نیز با قیمت پایه 479 دلار به فروش می رسد. در صورتی که گوگل دوربین های قدرتمندی برای این محصولات در نظر بگیرد، شاهد موفقیت بزرگ آن ها در بازار خواهیم بود.

شایعات مشخصات گوگل پیکسل 3a را اعلام کرده اند. قدرت این گوشی هوشمند را چیپست کوالکام اسنپدراگون 670 تامین می کند که توسط 4 گیگابایت رم همراهی می شود. بر اساس رندرها، این دستگاه به جک 3.5 میلی متری هدفون در بخش بالایی و حفره های اسپیکر در بخش پایینی مجهز می شود.

گوشی های میان رده گوگل در تاریخ ۸ می برابر با ۱۸ اردیبهشت معرفی می شوند. نظر شما در رابطه با گوگل پیکسل 3a و 3a ایکس ال چیست؟ آیا این محصولات به فروش بالایی در بازار دست پیدا می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ha3an

با اون طراحی‌های (حاشیه بالا و پایین) که من دیدم فکر نمی‌کنم خیلی موفق باشه
سال 2019 دیگه این نوع طراحی‌ها معنی نداره، الان پایین رده‌های شرکت‌ها هم اینقدر حاشیه ندارن

amer

عالیه .سخت افزار مناسب و قیمت مناسب

mehrdad_ma

الان برتری اینها نسبت به mi 9 se چیه که میگی عالیه
رابط کاربری پیکسل ؟ همون اندروید خالص یا رام GSI
دوربین تکی ؟ همون دوربین استوک پیکسل خودش مشکلاتی داره کاربران گوشی های پیکسل جی کم نصب میکنن

_V_

یه ربطی داره وربین تکی بودنش در عوض گوگل خیلی دوربینای قویی داره

mega08

حدالق 712 میزاشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)