حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

چند روز پیش شاهد انتشار تصاویر و مشخصات گوشی وان پلاس ۷ پرو در فضای مجازی بودیم. گفته می شود وان پلاس در سال جاری میلادی از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی می کند. وان پلاس ۷، وان پلاس ۷ پرو و وان پلاس ۷ پرو 5G این محصولات را تشکیل می دهند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پوستر وان پلاس ۷ پرو (OnePlus 7 Pro) را ببینید.

به تازگی پوستر وان پلاس ۷ پرو لو رفته است. در این پوستر به دوربین این گوشی هوشمند اشاره شده و همچنین عبارت Go Beyond Speed به چشم می خورد.

عبارت مورد استفاده برای این گوشی هوشمند در مقایسه با تولیدات گذشته این برند، متفاوت است. وان پلاس گوشی وان پلاس 6 را با عبارت The Speed You Need و وان پلاس 6T را با عبارت Unlock The Speed معرفی کرد.

گوشی های وان پلاس به علت رابط کاربری مخصوص خود، عملکرد بسیار روان و سریعی دارند. برخی منابع به سرعت بالاتر محصولات این شرکت در مقایسه با گوشی های گوگل پیکسل نیز اشاره می کنند.

پوستر وان پلاس ۷ پرو

در این پوستر شاهد حضور عبارتی برای تبلیغ دوربین این محصول هستیم. در حالی که این پوستر اطلاعاتی در رابطه با دوربین این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نمی دهد، به کیفیت بالای آن اشاره می کند.

انتظار می رود وان پلاس برای پرچمدار آینده خود دوربین اصلی سه گانه در نظر بگیرد. این دوربین از سنسورهای 48، 16 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات فاش شده این دستگاه می توان به صفحه نمایش 6.67 اینچی با فناوری Super Optic AMOLE، چیپست کوالکام اسنپدراگون 855، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه نسخه جدید OxygenOS بهره می برد.

نظر شما درباره وان پلاس ۷ پرو احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

سریعترین گوشی این نسل! بی تعصب

Milad7

همچنان خبری از بررسی تخصصی در ترنجی نیست؟

afsoongaregisoo

گوشی خوبیه اما استفاده از نمایشگر اپتیک امولد دیگه باید کنار گذاشته بشه و سوپر امولد بشه .قیمت هم باید پانصد دلار باشه چون دیگه مثل گذشته نیست و می ۹ تا دندان مسلح هست

mehrdad_ma

اینها اسمهای تجاری پنل اولد هستن
فناوری ساخت همونه

_V_

نه عزیز فرق دارن

afsoongaregisoo

خخخ یعنی چه که همشون یکی هستن؟ پنل های اپتیک امولد رو سامسونگ میسازه کیفیت کلی از سوپر امولد پایین تر هست خودم چندین نمونه از گوشی های وان پلاس رو تست کردم نمایشگرشون می‌تونست خیلی بهتر باشه .وان پلاس ۶ رو کنار اپو کی وان گذاشتم جادوی سوپر امولد رو دیدم با نمایشگر تقریبا یه اندازه و رزولیشن یه اندازه نمایشگر کی وان بسیار شارپ تر روشن تر و با کیفیت تر بود.وان پلاس گوشی های خوبی تولید می‌کنه اما اگر بخواد توی این بازار بمونه باید بی نقص تر تولید کنه .می ۸ بدون شک همه چیزش از وان پلاس ۶ بهتر بود و زنگ خطر برای وان پلاس .می ۹ دیگه واقعا توی قیمتی که داره بی‌نقص هست .وان پلاس هفت باید شاهد طراحی فوق العاده و نمایشگری فوق العاده باشه .و مثل وان پلاس ۶ و ۶ تی نباشه که دوربینش در حد یه میانرده باشه .

Shiral

تجربه 5t و 6t اش رو داشتم واقعا سرعتش این قدر بالاست که احساس می‌کنی از شما جلوتر هست همیشه.رابط کاربری اش بسیار روانه و باطری اش با وجود شارژ داش هیچ مشکلی نداشت.اما تنها چیزی که دلت رو میزنه بدون تعصب بگم دوربینش بود که اگرچه در سری ۶ خیلی بهتر شد اما باز هم از خیلی گوشی های پرچمدار دیگه عقب بود.امیدوارم دوربینش بهبود یافته باشه.و در تست ها عملکرد خوبی داشته باشه چون برای کسانی که اهل ریسک کردن در مورد گوشی های ناشناخته حداقل بدلیل عدم گارانتی در ایران هستند یکی از گزینه های بسیار اقتصادی است .در کنارش رقیبی مثل اوپو رینو ۱۰ هم وارد بازار بشه احتمالا معادلات می ۹ رو بهم میزنند.(البته با احترام به تمام پرچمداران برندهای معتبر که قطعا در قله هستند)اما اینها بهترین گزینه های اقتصادی حداقل برای کشور ما با قدرت خرید متوسط و پایین هستند

_V_

وان پلاس خیلی گوشیای خوبی میزنه،،،یادمه یکی از گوشیای زیباترین گوشی سال شد رنگ سفید ابریشمی بود دقیق یادم نیست!

Naranj

ببینیم این پرچمدارش رو ضداب میزنه یا نه!

Shiral

بعیده اگر بخواد روی همون عدد ۵۰۰ دلار وایسه بازم ضدآب بزنه.برای یک پرچمدار خیلی بده ضدآب نباشه اما خوب این قدر حسن داره که نمیشه زیاد کوبیدش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)