حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ پرو اولین گوشی 5G این شرکت خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان‌پلاس بر روی یک گوشی 5G کار می‌کند و این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست. کمپانی در جریان برگزاری رویداد MWC این موضوع را تایید کرد. با این‌حال صرف‌نظر از وجود تراشه اسنپ‌دراگون 855 و مودم X50 با قابلیت اتصال 5G، اطلاعات بسیار محدودی پیرامون این دستگاه منتشر شده است. وان پلاس ۷ پرو اولین گوشی 5G این شرکت خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

 وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس ۷ پرو

امروز ۲ تصویر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شد که ظاهرا متعلق به گوشی 5G وان‌پلاس هستند. این تصاویر به برخی مشخصات کلیدی گوشی و طراحی خمیده نمایشگر با حواشی بسیار باریک اشاره دارند.

منبع مذکور این گوشی را وان‌پلاس ۷  پرو نام‌گذاری نموده و شناسه مدل GM1915 را برای آن در نظر گرفته است. بخش “درباره گوشی” در یکی از تصاویر نشان‌دهنده آن است که وان‌پلاس 7 پرو با یک نمایشگر سوپر اپتیک 6.67 اینچی، تراشه اسنپ‌دراگون 855، رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. ماژول دوربین دستگاه نیز از حسگرهای 48، 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

این مدل سیستم‌عامل اندروید 9 با شماره ساخت 9.5.1 GM31CB را اجرا می‌کند. در تصویر سمت راست، نمایشگر گوشی به‌طور ضمنی اسمارت‌فون وان‌پلاس 6T را به تصویر کشیده است. این موضوع، تردیدها در خصوص صحت‌وسقم پست منتشر شده را افزایش می‌دهد؛ اگرچه می‌تواند بیانگر نرم‌افزار خام و ناتمام گوشی نیز باشد.

ماه گذشته یک گوشی وان‌پلاس با شماره مدل مشابه GM1915 و شناسه نرم‌افزاری 9.5.1 گواهی‌نامه بلوتوث را دریافت کرد و این پدیده، پشتیبانی گوشی از بلوتوث 5.0 را مورد تایید قرار داد.

جالب‌تر این‌که شماره مدل گوشی جدید از استراتژی شماره‌گذاری پیشین وان‌پلاس فاصله گرفته است. پیش‌تر و از زمان عرضه گوشی وان‌پلاس وان این شناسه همواره با حرف A آغاز شده است. شماره مدل جدید می‌تواند نشان دهد که این دستگاه در واقع نقطه آغاز عرضه سری جدیدی از گوشی‌های تلفن‌همراه خواهد بود و کمپانی نیز پیش‌تر تایید کرد که نخستین گوشی 5G وان‌پلاس هم دقیقا به همین ترتیب عمل خواهد کرد.

به نظر می رسد سال ۲۰۱۹ باید منتظر تعداد بیشتری از موبایل های 5G باشیم. شما امسال گوشی 5G خواهید خرید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sir_HiraD

من خودم وان‌پلاس 6T دارم و جوشی بسیار فوق العاده ای هست
با باطری فوق العاده
شارژ سریع تنها در ۲۰ دقیقه ۵۰ درصد 😍
سرعت بسیار بالا
و رابط کاربری بسیار عالی و جذاب

تو عکس سمت راستی دقیقا صفحه ک میبینید مربوط به وان‌پلاس ۶ تی هست ک تنها انگار با فتوشاپ متنش عوض شده

vahid

امسال اصلا موقع خرید گوشی 5gنیست،
به دو دلیل اول اینکه تو ایران که5gنیست وبه این زودیام نمیاد و سراسری نمیشه، تو کشورهایی که 5g هست هم به طور کامل و سراسری نیست و هنوز وقت لازمه واسشون حالا چه برسه به کشور ما که 4g مون هنوز سرعتش یک دهم کشورای دیگس، 5g پیشکشمون، بعدشم گوشی‌های مجهز به این تکنولوژی هم هنوز کامل نیست و جنبه قدرت‌نمایی واسه برندهای مختلف داره،
بعدشم مطمئنن 5g خیلی گرونتر از 4gدرمیاد اینترنتش و به‌دلیل سرعت بالاتر مصرفشم بالاتره و تا ارزون شدنش و تکامل یافتنش فکر کنم مردم کشورهای صاحب تکنولوژی هم زیاد عجله نکنن،،،،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)