حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت دانلود نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ عدد ۲.۶۳ گیگابیت بر ثانیه را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، سامسونگ

در ترنجی خواندیم که نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ بهترین عضو این خانواده است که دیرتر از همه به بازار می آید، چرا که به عنوان اولین گوشی 5G سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۱۰ با ۶ دوربین رسما معرفی شده است. احتمالا شما هم مانند ما هیجان زده اید که سرعت دانلود این دستگاه روی شبکه 5G را ببینید. باید بگویم که تست سرعت دانلود نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ عدد ۲.۶۳ گیگابیت بر ثانیه را نشان می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تست سرعت دانلود نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ روی شبکه 5G

با توجه به عرضه‌ی قریب‌الوقوع گوشی های 5G، شرکت‌های مخابراتی مشغول آماده‌سازی شبکه‌های ارتباطی برای سرویس‌دهی به مشترکان خود هستند. سامسونگ گلکسی اس ۱۰ 5G در زمره نخستین گوشی هایی قرار دارد که از نسل پنجم شبکه موبایل پشتیبانی خواهند کرد و شرکت تلکام کره جنوبی، سخت در حال تست شبکه با این گوشی هوشمند است.

دانلود محتوایی به حجم 10 گیگابایت تنها 30 ثانیه به طول انجامید

به تازگی مقامات اپراتور کره‌ای اعلام کردند که با بهره‌گیری از تکنولوژی تجمیع 5G-LTE، به سرعت 2.63 گیگابیت بر ثانیه روی شبکه‌ی خود دست یافته‌اند. ظاهرا سرعت واقعی 5G به 1.5 گیگابیت بر ثانیه رسیده و مابقی سرعت، از تکنولوژی قدیمی‌تر LTE آمده است؛ نتیجه اینکه بنابر ادعای مطرح شده، دانلود محتوایی به حجم 10 گیگابایت تنها 30 ثانیه به طول انجامید.

هدف گذاری این شرکت، تداوم افزایش سرعت و ارائه سریع‌ترین شبکه ارتباطی در بازار کره جنوبی است. در حال حاضر نیز مشترکان می‌توانند در مقر اصلی SK Telecom واقع در شهر سئول، اتصال به شبکه 5G را تجربه کرده و سرعت آن را از نزدیک لمس کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که شبکه 5G به ما سرعت دانلود مناسبی می دهد که پیش از این که یک پیشرفت خارق العاده باشد، یک پیشرفت قابل انتظار در زمینه سرعت دانلود خواهد بود اما در زمینه های دیگر مانند تاخیر، پینگ و تعداد دستگاه آنلاین می تواند موفق تر باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

فوقولادس

Shiral

شاهکاره

HasanHoseinPoor

تو ایران ۱۰۰g هم باشه‌ سرعتش‌ خوب نمیشه‌ با فیلترینگ‌ و بدبختی

.Alireza.

چرا سوراخ نمایشگر S10 5g بزرگ تر از اس۱۰ پلاس معمولی هست؟اون وسط چی گزاشتن؟؟؟

Auroro

یادش بخیرر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)